Добре де питате ама и вие незнаете какво питате ... никой неможе да ви каже каква е разликата еле па за точно този мотор. Простата причина е че никой неиска и неможе да даде 80лв за дино преди и после пак 80 лв
Иначе ще има само коментари "Колата върви като луда" и т.н.
А това, че няма в търсачката не е така. Има и то доста. Само че иска търсене и четене. На теб ти изглежда, че няма проблеми да се драснат 2 реда ама не е така, когато едни и същи теми се пускат по 100 пъти.
http://forum.vwclub.bg/viewtopic.ph ... A%F2%EE%F0
http://forum.vwclub.bg/viewtopic.ph ... A%F2%EE%F0
и т.н. ... напиши в търсачката колектор и гледай какво става (задай да търси само в този раздел)
Иначе ето ще ти драсна още 2 - 10 реда преди да заключа. Нещо което е дъвкано много: спортните колектори са основно 2 вида: 4-2-1 и 4-1 (ако незнаеш какво значи това по добре не се занимавай) Като първите дават разпределена сила в целия диапазон обороти потходящ за писта и ежедневно ползване, а вторите във високите обороти - подходящ за драг.