


MuTa4eTo написа: НОВ е 1000 лева
Edition 16V написа:колега в момента аз правя точно това с моя Голф
трябва ти:
G60 компресор(по възможност рециклиран)
стоиката за самия компресор+шпилките за стоиката
променя се изходната тръба на компресора защото стандартната кутия опира навсякаде
прави се стоика за задната част на компресора
генератора може да го сложиш на мястото на климатика ако нямаш(аз моя го премахнах)иначе ако го сложиш в задния краи на мотора под колектора ще ти трябва и всмукател от Скироко 16V което е почти невазможно да се намери
стоика за хидравличната помпа става от G60 стандартната или си преправяш задния краи на твоита
реика и дюзи от 1.8Т мотор с регулатор
и електоника,може и да пробваш с някакъв МАП на чипа
и наи важното мотора държи на 0.8-1.0бар налягане с неговите си бутала
желателно е и изпускателната система да се преправи както и едни разпределителни валове да сложиш
всичко това зависи с колко пари мислиш да се разделиш имаи предвид че само тези неща които съм изброил са ми легнали около 3хилки без работа естествено а това е едно от няи скъпите неща в ТУНИНГА
за интерес на феновете колата се прави в Пловдив
golf_mania написа:А да ви питам колеги,разрежда ли се мотора
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 50 госта