авто+ 40лв 4-те
mk2 16v-->swap digifant 2
- angel.1
- Мнения: 220
- Регистриран на: Съб 24 сеп 2005 12:11
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пазарджик
- Контакти:
.............................
Последна промяна от angel.1 на Чет 28 апр 2011 15:01, променено общо 1 път.
- angel.1
- Мнения: 220
- Регистриран на: Съб 24 сеп 2005 12:11
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пазарджик
- Контакти:
....................Vizor написа:Боби покажи му снимката на колегата да види за кои "преходници" става думаче мисля че ти ги имаше на снимка
Последна промяна от angel.1 на Чет 28 апр 2011 15:01, променено общо 1 път.
- Vizor
- Изгубена душа
- Мнения: 12509
- Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
- Автомобил: Subaru Forester XT
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Бате не се притеснявай не мисля че го правиш знам че колата ти върви страшно доволно боби го потвърди
но сега ще ти обясня долу горе за какво става дума защото аз ПОЧТИ минах по долу горе същия път
за да сложиш инжекторите и те да пръскат като хората отиваш до автоплюс и си взимаш от Г60 тези маймунки (нека така да ги нарека) които се завиват на входящия колектор за да се сложат инжекторите на тях
отвиваш тези от кр-а (за механичните инжектори) и завиваш новите (от г60-то купени..) и слагаш инжекторите
рейката ще иска преправяне обаче.. вариянтите са да си купиш примерно от 1.8Т или АГН примерно рейка ... и режеш чашките и правиш удалженията.. или отиваш до проспийд и си купуваш тръби и си правиш рейка каквато си искаш .. и готово
това е СПОРЕД МЕН
напиши направо тука какво ТИ мислиш да знаем и ние. ти си го правил по добре от теб няма кой да ни обясни нали така ?
но сега ще ти обясня долу горе за какво става дума защото аз ПОЧТИ минах по долу горе същия път
за да сложиш инжекторите и те да пръскат като хората отиваш до автоплюс и си взимаш от Г60 тези маймунки (нека така да ги нарека) които се завиват на входящия колектор за да се сложат инжекторите на тях
отвиваш тези от кр-а (за механичните инжектори) и завиваш новите (от г60-то купени..) и слагаш инжекторите
рейката ще иска преправяне обаче.. вариянтите са да си купиш примерно от 1.8Т или АГН примерно рейка ... и режеш чашките и правиш удалженията.. или отиваш до проспийд и си купуваш тръби и си правиш рейка каквато си искаш .. и готово
това е СПОРЕД МЕН
напиши направо тука какво ТИ мислиш да знаем и ние. ти си го правил по добре от теб няма кой да ни обясни нали така ?
- DEKSTAR
- Мнения: 840
- Регистриран на: Сря 14 дек 2005 15:01
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
angel.1 написа:Уважавам винаги мнението на другите и тн.Но не ми е ясно защо колегите които тепърва тръгват по пътя който съм извървял не пуснат поне едно лично за да ги насоча и да избегнат проблемите които съм имал.Ел. дюзи с мех. гумички и проблема е решен!?Преходници за 40лв.!?Ми че те дюзите трябва да влезнат до определена дълбочина в колектора.Някой замисля ли се за това?А за това ,че горивната рейка би трябвало да е под всмукателните колектори за да има поне "фасон" цялата работа?Сори ако звуча тежко на някои.Когато съм правил тази присадка не съм се срамувал да питам.Успех ,ще следя проекта с интерес.
Колега ще се радвам да споделиш мнение по въпроса,защото си минал по този път.Смятам,че никой не се е родил научен и за това няма нищо срамно да питаш и да се интересуваш.Тепърва започвам да се занимавам с това и за това вземам под внимание мненията на всички,защото нали знаете в спора се ражда истината.
Скоро ще има обновления по проекта
-
compactor
- Мнения: 2
- Регистриран на: Нед 15 авг 2010 12:59
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Zlatica
Re: mk2 16v-->swap digifant 2
Здравеи колега!Понеже ми предстои да качвам на моя KR Digifant 2,ще можели да ми дадеш твои GSM да те попитам за някои нешта относно свързването на инсталациата!Преджарително ти благодаря!
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 46 госта

