Благодаря предварително .
Гасне по време на движение и на място
-
el_nino
- Мнения: 206
- Регистриран на: Пет 25 май 2007 21:43
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Гасне по време на движение и на място
Става въпрос за колата от гаража ... последната една седмица започна да прави номера .... като я запаля и прехвърля на газ още студена и вече почти всеки път след като тръгна има момент в които колата гасне .... но гасне без да и падат оборотите и да притриса .... а се едно и спира тока ... Прави го предимно като е студена , а като загрее досега не ми е гаснала След като загасне си пали нормално. Последната седмица и преди това по полата не е пипано нищо . Как да спасим проблема ?
Благодаря предварително .
Благодаря предварително .
-
el_nino
- Мнения: 206
- Регистриран на: Пет 25 май 2007 21:43
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Как ще замръзва изпарителя на почти 20 градуса пък и не съмзабелязал увеличение в разхода .... ... антифриза си е екстра .
Колега колата след като я запаля аз си я превключвам на газ .... но така карам цяла зима и не е имало проблеми .... проблема излезе преди около 1 седмица .... просто както си карам се едно тока по кабелите на свещите спира и колата си изгасва без притрисане , падане на оборотите и т.н. се едно съм и извадил ключа от таблото ...
Колега колата след като я запаля аз си я превключвам на газ .... но така карам цяла зима и не е имало проблеми .... проблема излезе преди около 1 седмица .... просто както си карам се едно тока по кабелите на свещите спира и колата си изгасва без притрисане , падане на оборотите и т.н. се едно съм и извадил ключа от таблото ...
Колега не знам дали е от това, но аз имах същия проблем, веднага след като обърна на гас гасне, все едно съм я изгасил от ключа.Повреме на движение примерно ако съм карал на 2500 оборота и изключа от скорост тя отново гаснеше.При мен проблема беще във въздуховода от въздушния филтър към инжекцията.Провери да не ти я скъсан маркуча, както беше при мен, защото при гаста влиза повече въздух от там и става доста рядка и неможа да се "взриви".Извинявам се ако съм сгрешил някъде 
- charli-ko
- Мнения: 47
- Регистриран на: Вто 04 дек 2007 14:49
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Как ще замръзва изпарителя на почти 20 градуса
Колегата имаше предвид, да си провериш антифриза, защото ако е намалял по някаква причина и в системата има въздух-стигайки този въздух до изпарителя, последният не може да работри нормално и започва да замръзва и следователно, да не иска да работи колата на газ. Няма значение колко градуса е температурата-мене ми е правила този номер и през лятото- просто по изпарителя се натрупва скреж.
Защо не пробваш да я запалиш и да я оставиш да работи на бензин-ако пак изгасне по същия начин както на газ, тогава можеш да се насочиш към проблем с кабели и токове. Ако не изгасне може проблема да е в самия изпарител нещо-мембрани и т.н.
-
MiroslavStanchev
- Мнения: 985
- Регистриран на: Съб 26 май 2007 20:32
- Автомобил:
- Двигател: AHF 2000
- Местоположение: Разград
Колеги,здравейте,интересна работа имам чувствто,че е 1:1....
http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?t=83692
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: MyLens и 72 госта