От къде се започва със силовият тунинг ???

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
kircheto

Мнениеот kircheto » Вто 18 мар 2008 21:20


Според мен зависи какво искаш да постигнеш, защото тоя кола си е определена за тия коне като окачване, ск. кутия,турбина,СПИРАЧКИ
за сериозна промяна примерно към 500кс които са постижими за 1.8 ще ти трябва : турбо,колектор, права генерация,нови турбо пътища, еър бокс,дюзи, кулер, ковани бутала, повдигачи,изцяла нова маслена система,лек маховик,скоростна кутия издържаща на натоварване,съеденител керамичен,вал,бубина,свещи, ЕЛЕКТРОНИКА(не чип) ,диференцял,спирачни апарати, дискове ,окачване

Това е което се сещам и ако теглиш чертата ще е около 2голфа като твоя!




PIPI
Мнения: 152
Регистриран на: Пет 18 яну 2008 2:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ябланица

Мнениеот PIPI » Вто 18 мар 2008 21:47


500 к.с. са много!Но за около 250-300(максимум),дали ще понамаля разходите?


kircheto

Мнениеот kircheto » Вто 18 мар 2008 21:51


нещата няма да станат по малко, но ще са в по слаби и ефтини варианти но поне 10к ще ти трябват мое мнение!


PIPI
Мнения: 152
Регистриран на: Пет 18 яну 2008 2:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ябланица

Мнениеот PIPI » Вто 18 мар 2008 22:00


За сега имам около 2к,и въпросът ми е съвсем елементарен предполагам за човек,който разбира от подобни неща-с кое да започна???


Потребителски аватар
Тульский Токарев
Мнения: 439
Регистриран на: Съб 21 апр 2007 16:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот Тульский Токарев » Вто 18 мар 2008 22:04


За сега кво си направил?


kircheto

Мнениеот kircheto » Вто 18 мар 2008 22:07


PIPI написа:За сега имам около 2к,и въпросът ми е съвсем елементарен предполагам за човек,който разбира от подобни неща-с кое да започна???


Филтър 100лв
колектор и права генерация 500лв
кулер 350лв
турбо пътища 200лв
блоу офф 200лв
бууст контролер 200лв
чипосване 500лв

с тези неща грубо и тъпо сменати от мен би постигнал 200кс


Потребителски аватар
Тульский Токарев
Мнения: 439
Регистриран на: Съб 21 апр 2007 16:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот Тульский Токарев » Вто 18 мар 2008 22:07


kircheto написа:
PIPI написа:За сега имам около 2к,и въпросът ми е съвсем елементарен предполагам за човек,който разбира от подобни неща-с кое да започна???


Филтър 100лв
колектор и права генерация 500лв
кулер 350лв
турбо пътища 200лв
блоу офф 200лв
бууст контролер 200лв
чипосване 500лв

с тези неща грубо и тъпо сменати от мен би постигнал 200кс

ееее изпревари ме :lol:


PIPI
Мнения: 152
Регистриран на: Пет 18 яну 2008 2:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ябланица

Мнениеот PIPI » Вто 18 мар 2008 22:17


Blow-off'a сменян(метален е,а до колкото знам фабричните са пластмасови),спортен въздушен филтър имам(Neuspeed).A за смяна на турбината какво ще кажеш?Не трябва ли колектора да е съобразен с турбината?


Потребителски аватар
Li4o
Аватар:
Мнения: 2800
Регистриран на: Вто 31 авг 2004 18:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик
Контакти:

Мнениеот Li4o » Вто 18 мар 2008 23:05


stan4o_mc написа:
PIPI написа:Знам,че попрекалих малко,но ако търся поотделно да изкопчвам по нещо от всяка тема,нищо няма да разбера като хората!....


Не очаквай такова нещо, напротив - търси, чети, сглобявай в главата си, докато разбереш. Това което искаш е някой да ти обясни устройство на двигател, компютри, спирачки, скорости, купе, положителни и отрицателни ефекти от един или друг вид модификация по тях. Какво разбираш под силов тунинг? За какво е колата? Как я виждаш ТИ и какво искаш да видиш от нея?

Тунинга си е наука и не става ей така. Колкото повече четеш, толкова повече ще научаваш и разбираш, а с това и ще се ошлайфат идеите и желанията ти.


Извинявам се за дългия офф!!!

Мнението изобщо не е ОФФ, а си е точно по темата - колегата наистина трябва да попрочете малко повече, а не да чака всичко да му се поднесе наготово, пък и едва тогава ще му се избистрят нещата и ще разбере точно какво иска да направи с колата си - другия вариант е - отива в някой специализиран сервиз - казва с каква сума разполага за тунинг и му казват колко коня ше получи за парите си....


PIPI
Мнения: 152
Регистриран на: Пет 18 яну 2008 2:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ябланица

Мнениеот PIPI » Вто 18 мар 2008 23:35


Човек да не Ви попита нещо!Добре бе,човек,ти от къде би започнал?Представи си,че имаш някаква определена сума,а искаш да постигнеш сравнително доста коне(не чак 500 :) ),но според сумата ти не можеш да отидеш в сервиза,да люснеш пачката на масата и да кажеш "искам 300 коня",но все от някаде ще искаш да започнеш!Е,моят въпрос(за 10-ти път го задавам) е от къде ще започнеш?(вмести се в около 2к) :)


Потребителски аватар
leonardo_vd
Мнения: 3022
Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
Двигател: AAA
Местоположение: Видин
Контакти:

Мнениеот leonardo_vd » Сря 19 мар 2008 7:03


PIPI написа:Човек да не Ви попита нещо!Добре бе,човек,ти от къде би започнал?Представи си,че имаш някаква определена сума,а искаш да постигнеш сравнително доста коне(не чак 500 :) ),но според сумата ти не можеш да отидеш в сервиза,да люснеш пачката на масата и да кажеш "искам 300 коня",но все от някаде ще искаш да започнеш!Е,моят въпрос(за 10-ти път го задавам) е от къде ще започнеш?(вмести се в около 2к) :)

Ами ориентирай се към закупуване на друго турбо, то е най-скъпото от нещата които ти трябват, но го монтираш чак като посъбереш всички части, след това добър интеркулер, подходящи дюзи с по-голям дебит и чак тогава МАПВАНЕ.
Не съм разбирач, но това е дискутирано милион пъти и 2 мнения няма, искаш ли коне за твойта кола ще ти трябват минимум 5-6к. и то с части внесени от USA или Англия.


PIPI
Мнения: 152
Регистриран на: Пет 18 яну 2008 2:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ябланица

Мнениеот PIPI » Сря 19 мар 2008 7:50


Това беше първият нормален отговор,за който благодаря! :wink:


PIPI
Мнения: 152
Регистриран на: Пет 18 яну 2008 2:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ябланица

Мнениеот PIPI » Сря 19 мар 2008 7:59


Ако започна с покупката на ново турбо,кои ще са необходимите фактори,за да мога да го кача(знам само,че колектора и изпускателната система трябва да се сменат)?


Потребителски аватар
Tyan
Ън Мън
Мнения: 7962
Регистриран на: Вто 14 дек 2004 21:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Tyan » Сря 19 мар 2008 9:39


leonardo_vd написа:И аз като теб се бях засилил да тунинговам 4-ката, но реших че ми трябва да ежедневна кола и се спрях.



:!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!:


PIPI
Мнения: 152
Регистриран на: Пет 18 яну 2008 2:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ябланица

Мнениеот PIPI » Сря 19 мар 2008 10:04


Но аз пак повтарям,КОЛАТА НЕ Е ЗА ЕЖЕДНЕВНА УПОТРЕБА!



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 42 госта