Масло за хидравликата
- blondeskiller
- Мнения: 209
- Регистриран на: Съб 04 авг 2007 16:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: село
- Контакти:
Масло за хидравликата
От няколко дни волана ми се върти по трудно .. не много но се усеща разлика с преди - проверих маслото на хидравликата .. 1-2мм е над минимума.. но минах вече 10 000 км с тая кола и не съм го сменял .. какво масло да купя за да го сменя ? Марка, откъде, цена ..
- vw_golf_2_Memphis
- Мнения: 3836
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
...
Последна промяна от vw_golf_2_Memphis на Нед 23 яну 2011 13:49, променено общо 1 път.
- L&R
- Мнения: 9371
- Регистриран на: Чет 09 юни 2005 15:19
- Автомобил: CCC
- Двигател:
- Местоположение: coffeeforums.bg
- Контакти:
не че не го пише на 10 места във форума, но оригинално от Шкода за VAG
G 004 000
G 004 000
Последна промяна от L&R на Чет 13 дек 2007 20:36, променено общо 1 път.
- blondeskiller
- Мнения: 209
- Регистриран на: Съб 04 авг 2007 16:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: село
- Контакти:
-
- Мнения: 5389
- Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
blondeskiller написа:vw_golf_2_Memphis написа:Какъв цвят е?
Пробвай с промивка...ама може и нова помпа да се наложи...поне на ФВ-то са евтини![]()
АТФ масалце
МИ някво тъмно е .. кафяво .. бие на черно знам ли) а да долея или да го сменя ?! щото нещо гледам гледам и не виждам как се опразва съда за тва масло
Вземи напиши в търсачката "хидравлика","хидравлично масло","смяна на хидравлично масло","смяна на маслото на хидравликата" и т.н.
- blondeskiller
- Мнения: 209
- Регистриран на: Съб 04 авг 2007 16:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: село
- Контакти:
andro_ написа:blondeskiller написа:vw_golf_2_Memphis написа:Какъв цвят е?
Пробвай с промивка...ама може и нова помпа да се наложи...поне на ФВ-то са евтини![]()
АТФ масалце
МИ някво тъмно е .. кафяво .. бие на черно знам ли) а да долея или да го сменя ?! щото нещо гледам гледам и не виждам как се опразва съда за тва масло
Вземи напиши в търсачката "хидравлика","хидравлично масло","смяна на хидравлично масло","смяна на маслото на хидравликата" и т.н.
Писах .. ама ми изкара 010000 теми

Темата може да се трие

-
- Мнения: 5389
- Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Ами ОК,ще ти отговоря накратко:
Хубаво е да си вземеш оригиналното масло - трябват ти около 900 мл т.е. си купуваш 1 литър от оригинален дилър на Шкода или VW,Audi.Може и друго масло - ATF примерно,също става.
Как се сменя - на канал се отвива скобата на маркуча за ниско налягане,идващ от казанчето и влизащ в хидравличната помпа и се източва старото масло.Можеш да вдигнеш едното колело във въздуха и да завъртиш волана няколко пъти до упор наляво-надясно,докато рейката се изпразни максимално.Слагаш маркуча и стягаш скобата.
После наливаш новото масло.
После най-важното : пускаш стартера няколко пъти за кратко,без да палиш двигателя,за да може да засмуче хидравличната помпа.После няколко пъти до упор наляво-надясно на загасен двигател(едното колело си е във въздуха,за да се върти лесно).После палиш и бавничко въртиш наляво надясно докато се обезвъдуши съвсем.Ако е нужно,доливаш до максимум.
Хубаво е да си вземеш оригиналното масло - трябват ти около 900 мл т.е. си купуваш 1 литър от оригинален дилър на Шкода или VW,Audi.Може и друго масло - ATF примерно,също става.
Как се сменя - на канал се отвива скобата на маркуча за ниско налягане,идващ от казанчето и влизащ в хидравличната помпа и се източва старото масло.Можеш да вдигнеш едното колело във въздуха и да завъртиш волана няколко пъти до упор наляво-надясно,докато рейката се изпразни максимално.Слагаш маркуча и стягаш скобата.
После наливаш новото масло.
После най-важното : пускаш стартера няколко пъти за кратко,без да палиш двигателя,за да може да засмуче хидравличната помпа.После няколко пъти до упор наляво-надясно на загасен двигател(едното колело си е във въздуха,за да се върти лесно).После палиш и бавничко въртиш наляво надясно докато се обезвъдуши съвсем.Ако е нужно,доливаш до максимум.
- blondeskiller
- Мнения: 209
- Регистриран на: Съб 04 авг 2007 16:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: село
- Контакти:
andro_ написа:Ами ОК,ще ти отговоря накратко:
Хубаво е да си вземеш оригиналното масло - трябват ти около 900 мл т.е. си купуваш 1 литър от оригинален дилър на Шкода или VW,Audi.Може и друго масло - ATF примерно,също става.
Как се сменя - на канал се отвива скобата на маркуча за ниско налягане,идващ от казанчето и влизащ в хидравличната помпа и се източва старото масло.Можеш да вдигнеш едното колело във въздуха и да завъртиш волана няколко пъти до упор наляво-надясно,докато рейката се изпразни максимално.Слагаш маркуча и стягаш скобата.
После наливаш новото масло.
После най-важното : пускаш стартера няколко пъти за кратко,без да палиш двигателя,за да може да засмуче хидравличната помпа.После няколко пъти до упор наляво-надясно на загасен двигател(едното колело си е във въздуха,за да се върти лесно).После палиш и бавничко въртиш наляво надясно докато се обезвъдуши съвсем.Ако е нужно,доливаш до максимум.


Смених хидравличното масло,но не се почуства осезаема разлика!Ясно че помпата е към края си,но днес ми редложиха тази добавка за хидравлика!Ето какво пище на етикета:
Възстановяване на експлоатационните характеристики на хидравлики на управления,предотвратяване на течове от хидравлични рейки и помпи,възстановяване еластичноста на уплъненията.Отстраняване на шумове и скърцания в системата за управление.Възстановяване ефективната работа на помпата на хидравликата.Възстановяване плътноста на управлението.Предотвратяване износването на трищите се повърхности.Защита от пенообразуване,окисляване и корозия.Удължаване срока на експлоатация на системата!
Някой ползвал ли е нещо такова?
Възстановяване на експлоатационните характеристики на хидравлики на управления,предотвратяване на течове от хидравлични рейки и помпи,възстановяване еластичноста на уплъненията.Отстраняване на шумове и скърцания в системата за управление.Възстановяване ефективната работа на помпата на хидравликата.Възстановяване плътноста на управлението.Предотвратяване износването на трищите се повърхности.Защита от пенообразуване,окисляване и корозия.Удължаване срока на експлоатация на системата!
Някой ползвал ли е нещо такова?
- Radoslav_Radev
- Мнения: 141
- Регистриран на: Съб 20 авг 2005 10:57
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
ре,,,,,,,,,,,


- The^Maniac
- Мнения: 343
- Регистриран на: Вто 13 мар 2007 18:51
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
joro09 написа:Смених хидравличното масло,но не се почуства осезаема разлика!Ясно че помпата е към края си,но днес ми редложиха тази добавка за хидравлика!Ето какво пище на етикета:
Възстановяване на експлоатационните характеристики на хидравлики на управления,предотвратяване на течове от хидравлични рейки и помпи,възстановяване еластичноста на уплъненията.Отстраняване на шумове и скърцания в системата за управление.Възстановяване ефективната работа на помпата на хидравликата.Възстановяване плътноста на управлението.Предотвратяване износването на трищите се повърхности.Защита от пенообразуване,окисляване и корозия.Удължаване срока на експлоатация на системата!
Някой ползвал ли е нещо такова?
Колега дай повече информация за тази добавка (марка, цена, откъде може да се намери), че и аз май имам нужда от нещо подобно.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 39 госта