Мерси за отзивите предварително
Теч от радиатора
- Bahama man
- Мнения: 1229
- Регистриран на: Пет 06 апр 2007 13:39
- Автомобил: VW Polo 1998
- Двигател: AEF
Теч от радиатора
Колеги баща ми има проблем на служебната кола. Има теч на радиатора от долу.Чувал съм че имаше нещо което се сипваше в радиатора и запушва дупките. Не тече много но си капе и като спре колата за по дълго време си прави локвичка.
Мерси за отзивите предварително
Мерси за отзивите предварително
- dj_tuhla
- Мнения: 1397
- Регистриран на: Съб 18 фев 2006 0:38
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Голо Бърдо
Вместо това пробвайте да го залепите. Продават едни специални лепила за радиатори и резервоари, приличат на пластелинова пръчка колкото палец дебела 8 см дълга. По средата е бяла, отвън е черна. Това чудУ като го размачкаш се самонагрява много и след 5 минути е като камък. 3 радиатора сме оправили така и резултата е отличен - единия година вече си кара не е мръднал, а беше като лейка. Аз лично знам да го продават това в един магазин в Орландовци на цена към 7-8лв, но сигурно го има и другаде, американско е някакво но марка не помня. Всъщност май е точно това:
Иначе се огледайте точно от къде тече, щото може да е маркуч, скоба незатегната .. Но тези добавки дет се наливат в антифриза са със съмнителен ефект според мен, и освен да запушат някъде нещо не знам друго кво правят. Аз лично не бих си налял.
Успех.
Иначе се огледайте точно от къде тече, щото може да е маркуч, скоба незатегната .. Но тези добавки дет се наливат в антифриза са със съмнителен ефект според мен, и освен да запушат някъде нещо не знам друго кво правят. Аз лично не бих си налял.
Успех.
- Snejoky
- R.I.P
- Мнения: 1049
- Регистриран на: Чет 12 окт 2006 22:42
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: на село
Аз съм сипвал такова нещо и има ефект, но има и опасност от запушване на друго място и обикновено това място е радиаторът на парното. Може да останеш без парно в студа. Така, че по-добре виж от къде е течът и ако може да се залепи. Има майстори, които ги лепят, ако не можеш сам. Или направо нов радиатор.
- Bahama man
- Мнения: 1229
- Регистриран на: Пет 06 апр 2007 13:39
- Автомобил: VW Polo 1998
- Двигател: AEF
dj_tuhla написа:Вместо това пробвайте да го залепите. Продават едни специални лепила за радиатори и резервоари, приличат на пластелинова пръчка колкото палец дебела 8 см дълга. По средата е бяла, отвън е черна. Това чудУ като го размачкаш се самонагрява много и след 5 минути е като камък. 3 радиатора сме оправили така и резултата е отличен - единия година вече си кара не е мръднал, а беше като лейка. Аз лично знам да го продават това в един магазин в Орландовци на цена към 7-8лв, но сигурно го има и другаде, американско е някакво но марка не помня. Всъщност май е точно това:
Иначе се огледайте точно от къде тече, щото може да е маркуч, скоба незатегната .. Но тези добавки дет се наливат в антифриза са със съмнителен ефект според мен, и освен да запушат някъде нещо не знам друго кво правят. Аз лично не бих си налял.
Успех.
Ще потърся това което ми предложи колегата на който благодаря предварително за помоща както и на другите отзовали се
-
psstv18rp
- Мнения: 1282
- Регистриран на: Чет 20 юли 2006 14:32
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Ако може да се залепи отвън е по-добре.
В краен случай може да ползваш и добавка, но задължително изолирай парното (разкачи му маркучите и ги запуши или ги свържи един към друг-байпас), покарай 1-2 седмици с добавката без парно, после задължително смени антифриза и промий хубаво с вода преди да закачиш отново парното.
В краен случай може да ползваш и добавка, но задължително изолирай парното (разкачи му маркучите и ги запуши или ги свържи един към друг-байпас), покарай 1-2 седмици с добавката без парно, после задължително смени антифриза и промий хубаво с вода преди да закачиш отново парното.
- gr_kanev
- Доктора
- Мнения: 5650
- Регистриран на: Пон 09 окт 2006 9:01
- Автомобил: VW Transporter T5 2006
- Двигател: AXD
- Местоположение: Търговище
С риск да бъда оплют, ще кажа че с тези добавки се мъчите да изгорите юргана заради бълхата. Добре, радиатора на парното (където "отворите" да ги наречем, откъдето минава антифриза, са много по-големи отколкото в главата и блока) ще го изолирате - за да не се запуши. А какво става в цилиндровата глава, блока - замисляте ли се ? А кое е по-важно и скъпо - някакъв радиатор, или глава (че и цял двигател ?
Не става само с ядене ...
Не става само с ядене ...
- kappo
- Мнения: 426
- Регистриран на: Чет 05 юли 2007 10:31
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
...
ще взема да го продам това и аз,при мен май тече на самата сглобка малко е порайдасало и прокапва от там май.
-
KillingSpree
- Мнения: 7
- Регистриран на: Пон 19 ное 2007 22:11
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- StanTheMan
- Мнения: 211
- Регистриран на: Пет 02 ное 2007 22:09
- Автомобил:
- Двигател: AFT
- Местоположение: Смолян; София
- Контакти:
RadWeld на Holts е истината. Сипах го преди 3 седмици и от тогава не съм текъл! Времето само ще покаже.
До сега негативно мнение (от някой, който го е ползвал, а не от такъв дето само си мисли, че трябва да запуши цялата охладителна система, парното, главата, двигателя,... а защо не и колекторните тръби после
) не съм чул.
8 и нещо от ОМВ.
Успех!
До сега негативно мнение (от някой, който го е ползвал, а не от такъв дето само си мисли, че трябва да запуши цялата охладителна система, парното, главата, двигателя,... а защо не и колекторните тръби после
) не съм чул.
8 и нещо от ОМВ.
Успех!
Върни се в “Основен Volkswagen Форум”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 38 госта