Поло 1.9д пали трудно топла

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Antoniy
Мнения: 9
Регистриран на: Сря 19 мар 2008 22:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Поло 1.9д пали трудно топла

Мнениеот Antoniy » Сря 19 мар 2008 23:42


Здравейте на вси4ки, полото ми пали топио много трудно.Мотора е 1,9д AEF.




Потребителски аватар
ifidik
Мнения: 1709
Регистриран на: Пон 05 ное 2007 18:34
Автомобил: Corrado TDI 4x4
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот ifidik » Сря 19 мар 2008 23:59


здравей!ако смяташ ,че стартера върти добре и не затяга. най вероятно е центровка .


Потребителски аватар
yossarian
Мнения: 526
Регистриран на: Вто 29 юни 2004 10:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: ...

Мнениеот yossarian » Пет 21 мар 2008 18:29


AVTO_JAMBAS написа:стъпков мотор може би


Дизел и стъпков мотор ... :screwy


Потребителски аватар
bu4komobil
Мнения: 804
Регистриран на: Вто 25 апр 2006 11:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Труро

Мнениеот bu4komobil » Пет 21 мар 2008 23:18


моята също палеше когато е топла след голямо въртене и като смених акумулатора се оправи.стартера ми си въртеше според мен добре


ikonoma
Мнения: 419
Регистриран на: Съб 18 фев 2006 22:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Габрово

Мнениеот ikonoma » Пет 21 мар 2008 23:25


Помпата здава багажа. Има куп теми по този въпрос. Някои са правили експерименти да изстудят само помпата и пали от четвърт.


Потребителски аватар
bu4komobil
Мнения: 804
Регистриран на: Вто 25 апр 2006 11:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Труро

Мнениеот bu4komobil » Пет 21 мар 2008 23:35


как да изтудиш помпата


Потребителски аватар
dobrin
Чингис хан
Мнения: 30039
Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот dobrin » Съб 22 мар 2008 10:13


Я пробвай с един нов акумулатор, когато ти е топъл автомобила, просто за проба. Ако няма ефект, тогава търси под вола теле.


Golf_Racer
Мнения: 6
Регистриран на: Нед 27 яну 2008 15:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Golf_Racer » Нед 23 мар 2008 10:50


За дизеляка, има значение компресията зада запали. Маслото става по рядко като е топла и за това може да пали по бавно. Аз даже съм мислил системи за подохлаждане на маслото, но тогав асе появяат големи температурни напрежение и ...... абе не е оферта


Потребителски аватар
dobrin
Чингис хан
Мнения: 30039
Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот dobrin » Нед 23 мар 2008 18:25


Маслото става по рядко ако не е много качествено. Иначе дори при високи температури запазва свойствата си.


Antoniy
Мнения: 9
Регистриран на: Сря 19 мар 2008 22:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот Antoniy » Пон 31 мар 2008 18:35


Аз по принцип се занимавам с

автомобили.Полото е на колегата ми та тои ме помоли да се поразровя в форуми.До сега съм се сблъсквал с доста такива слу4аи,но този ме фтре6ти. :?: :(


Antoniy
Мнения: 9
Регистриран на: Сря 19 мар 2008 22:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот Antoniy » Пон 31 мар 2008 18:56


Благодаря за инфото аз колата сам я оправ
ил. Сложих и бутон за подгрев допалнително и колата е 6+


Antoniy
Мнения: 9
Регистриран на: Сря 19 мар 2008 22:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот Antoniy » Пон 31 мар 2008 19:00


Вси4ко това сам го проверил.Акомулатор,центровка, дат4ик Т,масло и други.


Antoniy
Мнения: 9
Регистриран на: Сря 19 мар 2008 22:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот Antoniy » Пон 31 мар 2008 19:00


Вси4ко това сам го проверил.Акомулатор,центровка, дат4ик Т,масло и други.


Antoniy
Мнения: 9
Регистриран на: Сря 19 мар 2008 22:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот Antoniy » Пон 31 мар 2008 19:37


Вси4ко това сам го проверил.Акомулатор,центровка, дат4ик Т,масло и други.


Потребителски аватар
CTaH4o
Мнения: 483
Регистриран на: Пон 10 дек 2007 0:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот CTaH4o » Пон 31 мар 2008 20:03


Antoniy написа:Вси4ко това сам го проверил.Акомулатор,центровка, дат4ик Т,масло и други.

хм огледай малко маркучетата от нафтовия филтър
аз съмс подобен проблем и забелязах че има малко въздух там и май от там е проблема



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 54 госта