Момчета ще ви разочаровам малко, но както обикновенно апашите са с една стъпка по напред от нас. В момента всеки самоуважаващ се автокрадец разполага с т.н. "тапа" . Това е вид заглушител на радиочестоти. Най-простите са с обикновен аналогов шум и действат само от десет двадесет метра. Има и такива които са цифрови. Сигнала им е цифров и наподобява този на алармата, телефона или какъвто и да е цифров приемник. Освен това повечето са със широк обхват на действие. Започват от няколко килохерца до няколко гигахерца. Заглушават gsm, gps, всякакви видове пейджъри,аларми и СОТ устройства. Изключително лесни са за изпълнение и боравене. Цената на най-добрите, изпълнени с смд елементи с честотен "бял шум" стигащи до 4ghz е не повече от 500лв. Има и по-прости варианти които работят само на честотите на дистанционното за алармата, а именно 433,92mhz, 315mhz и някои други по-малко използвани. С тях работят предимно аматьори, които не разполагат с "записвачки"(кодграбери) или пък алармата ви е с рядко срещан алгоритъм, който не е подържан от техните грабери. Тези прости "тапи" ги ползват за да ви заглушат дистанцията на алармата. Натискаш копчето, но алармата не работи. Накрая се ядосваш, че явно се е счупила, заключваш с ключа и заминаваш. После пича идва с трошача, влиза и заминава за не повече от минута. Най-често се правят от обикновенно дистанционно за аларма с усилвател(RF amplifier) накрая. Когато говорим обаче за кражби на по-скъпи автомобили, вече никой не действа без gps и gsm заглушител. Влиза включва заглушителя в запалката и заминава

Малко по-сложно е с имобилайзера, но и за тази цел си има "кутийки" . Това е една кутийка с нещо като ключ накрая. Първо се чупи ключалката с трошача и после се обработва имобилайзера с тази "кутийка". И при тях си има различни видове. Има такива при които е достатъчно само първия път да ти обработят имобилайзера, а после може да се запали с каквто и да е ключ, дори и с отверка. По-често се използват обаче, тези при които е нужно запалването да става всеки път с това устройство. За наше съжаление най-достъпни и евтини са тези за ВАГ

. Дори из нета се намират много работещи схеми на подобни устройства изпълнени на микроконтролери. В повечето има нарочно допуснати грешки в хекса, но който разбира малко знае как да ги оправи. Тази информация може и да ви звучи фантастично, но за съжаление е истина.