GSM + GPS или къде ми е колата (жената)

Споделете опит за собственоръчно направени подобрения или ремонти на вашият Volkswagen или попитайте как да ги направите сами
asen0v
Мнения: 61
Регистриран на: Съб 26 яну 2008 3:09
Автомобил: VW Golf 4
Двигател: AKL 1999
Местоположение: Варна

Мнениеот asen0v » Нед 23 мар 2008 22:27


Момчета ще ви разочаровам малко, но както обикновенно апашите са с една стъпка по напред от нас. В момента всеки самоуважаващ се автокрадец разполага с т.н. "тапа" . Това е вид заглушител на радиочестоти. Най-простите са с обикновен аналогов шум и действат само от десет двадесет метра. Има и такива които са цифрови. Сигнала им е цифров и наподобява този на алармата, телефона или какъвто и да е цифров приемник. Освен това повечето са със широк обхват на действие. Започват от няколко килохерца до няколко гигахерца. Заглушават gsm, gps, всякакви видове пейджъри,аларми и СОТ устройства. Изключително лесни са за изпълнение и боравене. Цената на най-добрите, изпълнени с смд елементи с честотен "бял шум" стигащи до 4ghz е не повече от 500лв. Има и по-прости варианти които работят само на честотите на дистанционното за алармата, а именно 433,92mhz, 315mhz и някои други по-малко използвани. С тях работят предимно аматьори, които не разполагат с "записвачки"(кодграбери) или пък алармата ви е с рядко срещан алгоритъм, който не е подържан от техните грабери. Тези прости "тапи" ги ползват за да ви заглушат дистанцията на алармата. Натискаш копчето, но алармата не работи. Накрая се ядосваш, че явно се е счупила, заключваш с ключа и заминаваш. После пича идва с трошача, влиза и заминава за не повече от минута. Най-често се правят от обикновенно дистанционно за аларма с усилвател(RF amplifier) накрая. Когато говорим обаче за кражби на по-скъпи автомобили, вече никой не действа без gps и gsm заглушител. Влиза включва заглушителя в запалката и заминава :) Малко по-сложно е с имобилайзера, но и за тази цел си има "кутийки" . Това е една кутийка с нещо като ключ накрая. Първо се чупи ключалката с трошача и после се обработва имобилайзера с тази "кутийка". И при тях си има различни видове. Има такива при които е достатъчно само първия път да ти обработят имобилайзера, а после може да се запали с каквто и да е ключ, дори и с отверка. По-често се използват обаче, тези при които е нужно запалването да става всеки път с това устройство. За наше съжаление най-достъпни и евтини са тези за ВАГ :) . Дори из нета се намират много работещи схеми на подобни устройства изпълнени на микроконтролери. В повечето има нарочно допуснати грешки в хекса, но който разбира малко знае как да ги оправи. Тази информация може и да ви звучи фантастично, но за съжаление е истина.

Последна промяна от asen0v на Пон 28 апр 2008 12:17, променено общо 1 път.




ce
Мнения: 53
Регистриран на: Съб 28 юли 2007 18:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот ce » Пон 24 мар 2008 8:49


Затова 6те си монтирам ОСА с най силния гас. Да му обгази физиономията,
ако имам късмет аз да го барна вътре. Малеееееее :laser death :bishop


Потребителски аватар
badjo-vw
Мнения: 583
Регистриран на: Сря 28 ное 2007 8:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнениеот badjo-vw » Пон 24 мар 2008 22:41


а пейджърите който се монтират към алармата дали са сигурни-на стел мате алармите ги дават като много сигурни -но ако някой удари колата с електро шок дали алармата ще издържи


asen0v
Мнения: 61
Регистриран на: Съб 26 яну 2008 3:09
Автомобил: VW Golf 4
Двигател: AKL 1999
Местоположение: Варна

Мнениеот asen0v » Вто 25 мар 2008 22:57


Повечето нови аларми издържат на електрошок. То и при старите не е толкова лесно колкото изглежда де :) Иначе пейджъра се заглушава трудничко понеже повечето имат доста мощен сигнал (при някои модели 2w) , но и те могат да се измислят :)


maznia
Мнения: 870
Регистриран на: Съб 13 окт 2007 16:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот maznia » Сря 02 апр 2008 22:48


а един безжичен званец бутона у колата пискалото в къщи дали ще го заглушат. как мислиш градски.---мислех си за резервна гума напомпена със салзотворен гас и контактен клапан за газово устроиство. и като даде на контакт и клапана отваря и гаста иде самия тои да си има клуч от кадето да се спира преди палене --идеи само наи доброто си е прекасвач някаде скрит за запалването и втора аларма самоделка със реле за време



Върни се в “Направи си сам!”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 68 госта