Проблем с маслото и мощността-е няма такъв случай

Техническа и сервизна информация за Polo, Lupo, Up и Fox
ivail
Мнения: 25
Регистриран на: Пон 09 юли 2007 22:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот ivail » Нед 09 мар 2008 23:08


maslinkov написа:И моето налягане на празен ход пада почти до 0 При 2000 оборота е не 2 бара, както трябва да бъде, а 1 и 8 При форсиране отива над 3 само, но колата си върви идеално Само ако я карам с над 125-130км в час лампата се обажда и повдигачите ми се разтракват [color=red]Намалям[/color] после и всичко се нормализира Затова мисля, че е от редукционния клапан - помпа трудно се износва Ама вече не ми се занимава - щом върви и не трака при нормални условия, значи няма нищо належащо да се прави

Ами смятам че не е от клапана защото на студено вдига около 2 бара налягане на празен ход и над 3 при форсиране. Ако клапана е прецакан предполагам че и на студен двигател трябва да ми показва ниски стойности на налягането. А около 5 мин след като е достигнала 90 градуса налягането пада под 1 бар при изфорсиране на двигатела. За това се притеснявам че може и да блокира - поне да вдигаше до 2 бара ма не.
Но знае ли човек. Благодаря за мненията като цяло много се надявам и наистина да е от помпата а не да ми се е спукала маслената магистрала при заварката на блока. До няколко дена трябва да сваля помпата и ще я дам на някой майстор да си каже мнението. Не знам дали е възможно да я тестват да е най - сигурно.




Потребителски аватар
maslinkov
Мнения: 1700
Регистриран на: Вто 03 юли 2007 7:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сливен
Контакти:

Мнениеот maslinkov » Пон 10 мар 2008 8:59


В такъв случай при заварката са ти стеснили маслената магистрала и при загряване на двг. съвсем се подпушва, вдига налягане и отваря редукционния клапан, който шунтира системата /не я карай - ще ти блокира нещо/ Търси си нов двг.


Потребителски аватар
NIP
Мнения: 59
Регистриран на: Пет 06 окт 2006 15:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Лясковец

Мнениеот NIP » Пон 24 мар 2008 1:36


ще я тестват помпата как няма да я тестват


itsoIII
Мнения: 5
Регистриран на: Пет 04 апр 2008 7:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Дупница

Мнениеот itsoIII » Пет 04 апр 2008 7:56


Аз пък имам следният уникален ( според мен - абсурден ) проблем. Двигателят ми е NU модификация, 1.3 бензин, по всяка вероятност - производство 1991. Току-що основно отремонтиран и изминати 7 000 км след ремонта. Лампата на маслото и звуковият сигнал се включват след изминати около 20 км градско и когато ускорявам при превключване от втора на трета. Мерих два пъти налягането на маслото - 2,5 атмосфери без форсиране. При форсиране достига 5,5-6 атмосфери. Засега никъде не намерих информация относно двата маслени датчика...Този за ниското налягане съм сложил синият - 0,15-0,35 бара, а за високото - ( преди това на майстора ми му бяха дали черният датчик - 1,20 - 1,60 бара ) белият датчик - 1,60-2,00 бара. Бих ви бил много благодарен ако дадете повече инфо и кой от двата как се монтират, че явно проблемът е или в неправилно избраните датчици ( в един магазин дават 4 датчика за Polo и ме питат..."какъв цвят датчици да ми дадат..." :evil: ), или по електрическата система. Логиката е, че ако е в електрическата система, то някъде нещо ще се запали, така че причината да е кабел отпада...Остават датчиците и таблото...Таблото - пак няма логика, защото постоянно ще дава проблем. Маслената помпа е сменена при ремонта и след като има достатъчно налягане, следователно работи... :roll:


Потребителски аватар
lrlmodo
Мнения: 4356
Регистриран на: Нед 26 ное 2006 19:51
Автомобил: Zafira OPC
Двигател: Z20LET
Местоположение: София, Овча купел

Мнениеот lrlmodo » Пет 04 апр 2008 8:18


Я си виж добре какъв ти е кода на мотора - не е NU със сигурност.
Има го само в големия талон!
Колата поло и е?
Най-вероятно датчика не работи като хората.
Кода на мотора е от голямо значение за определянето на тези датчици :!:


itsoIII
Мнения: 5
Регистриран на: Пет 04 апр 2008 7:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Дупница

Мнениеот itsoIII » Пет 04 апр 2008 8:34


Двигателят е NU002570 ...знам, че е специфичен мотор, тъй като едвам съм открил части, за да го отремонтирам основно...Да, колата е Поло, цветовете на кабелите са ( ако има донякъде значение, защото не мога да твърдя със сигурност, че са с оригиналните цветове ) син - за ниското налягане и жълт - за високото. В интерес на истината доста майстори не могат да дадат отговор на тази "мистерия", но със сигурност има причина.


Потребителски аватар
Anbuch
Полохолик
Мнения: 3278
Регистриран на: Пет 03 мар 2006 23:53
Автомобил: VW POLO 6R
Двигател: CGGB 2010г
Местоположение: Хасково
Контакти:

Мнениеот Anbuch » Пет 04 апр 2008 9:13


В аутодата двигателите MH (2G) и NU ги слагат под един знаменател - всичко уж им е еднакво


itsoIII
Мнения: 5
Регистриран на: Пет 04 апр 2008 7:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Дупница

Мнениеот itsoIII » Пет 04 апр 2008 12:02


Значи толкова ментета се продават, че не е истина :? . Купих датчик, който ми го дават за 0.4 бара, а на него си пише 1.8+/-0.2 бара - изваден по каталог :shock Оказа се в последствие, че кабелите нямат значение - важното е двата датчика да са свързани едновременно. Принципът, на който работят двата датчика ( поне, доколкото аз установих след цял месец ходене по мъките ), е следният:
1. син ( кафяв - не знам кой от двата е оригинален ) датчик - по каталог за този вид двигател трябва да е 0.15-0.35 бара. Ролята му е да светне лампата и при запалване на колата да изгаси лампата.
2. бял датчик - оказа се, че не трябва да е масово продаваният 1,6-2.00 бара, а трябва да е друг, на който пише 1.8+/-0.2 бара и има номенклатурният номер. Ролята му е да включи звуковия и в последствие и лампата за маслото ако няма налягане. Интересно, но тук нещата се разминават - по каталог за този двигател дават, че трябва да е 1.4 бара. Гореспоменатият датчик е 1.8+/-0.2 бара и такова число споменават повечето от вас. Аз съм един обикновен шофьор, изминал над 200 000 км, така че това, което току що написах е емпирично. В краен случай използвайте черен - 1.2-1.6 бара, който, според мен - пак е менте.


Потребителски аватар
lrlmodo
Мнения: 4356
Регистриран на: Нед 26 ное 2006 19:51
Автомобил: Zafira OPC
Двигател: Z20LET
Местоположение: София, Овча купел

Мнениеот lrlmodo » Пет 04 апр 2008 15:25


за мотор MH (2G) дават три маслени датчика:
кафяв на 0.30 бара
бял на 1.8 бара
черен на 1.4 бара


itsoIII
Мнения: 5
Регистриран на: Пет 04 апр 2008 7:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Дупница

Мнениеот itsoIII » Пет 04 апр 2008 19:56


lrlmodo написа:за мотор MH (2G) дават три маслени датчика:
кафяв на 0.30 бара
бял на 1.8 бара
черен на 1.4 бара

По каталог се оказа, че трябва датчиците да са 0.4 ( по-вероятно да е 0.3 или синият - поне такива има на пазара ) и 1.4 бара. Следователно трябва да търся кафявия, който явно е за NU двигател, а не синият....
Все пак - благодаря за помощта - сега остава да намеря качествени датчици :gruebel :lupe


maznia
Мнения: 870
Регистриран на: Съб 13 окт 2007 16:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот maznia » Сря 09 апр 2008 0:19


прочетете коментара ми в тази тема за пиукане и светване на лампата и трагнете от там към маслени датчици инжектори и другите изброени http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?t=86851


ivail
Мнения: 25
Регистриран на: Пон 09 юли 2007 22:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот ivail » Съб 12 апр 2008 15:24


Смених маслената помпа най накрая. Такава помпа за жалост никой не произвежда освен VW. Та цената и е 300 лв. Днес точно я сглобихме и за жалост лампата отново светна. Сега определено има разлика свети на 1000 оборота и над 1000 веднага загасва. Ще отида тия дни да видя налягането но за жалост май се оказва че проблема е в маслената магистрала някъде. Та като цялослед основен ремонт и чисто нова помпа никакъв резултат. Сигурно ще я продавам и колкото пари и взема здраве да е. Някой трябва просто да смени блока на тая бангия защото аз изобщо нямам намерение да се занимавам вече с глупости.


maznia
Мнения: 870
Регистриран на: Съб 13 окт 2007 16:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот maznia » Съб 12 апр 2008 22:49


много гадно като се получи така но проблема е електрически по скоро не износена част-- лампата за масло свети и при други причини просто сигнала за нередност от повечето уреди и машинки минава прес нея не се знае обаче кои от сички е виновника.... колега сигорен ли си че сички клапани и температурни датчици са оригиналните със стоиноста която трябва да са за този мотор и редукционния клапан също... че друго не остана маи за пипане --не продаваи количката след този ремонт вече поне си я знаеш ако си го направил качествено трябва да те изкара бая време незнаеш на къв боклук ше попаднеш после


ivail
Мнения: 25
Регистриран на: Пон 09 юли 2007 22:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот ivail » Нед 13 апр 2008 0:42


Благодаря ви много за мненията. Иначе редукционния клапан си е капсолован към помпата. По принцип ако премине боклук през цедката на помпата може да застане на клапана и да го блокира в отворено състояние. Тогава би се появил същия проблем като при мен, но аз го смених с все помпата. А проблема си е че не само лампата свети ами и при мерене на налягането на маслото с манометър показва много ниски стойности. След последния ремонт не съм го мерил още с манометър но тия дни ще го направя и предполагам какъв ще е резултата. Ако се намери някой който да му се занимава да сменя блока на двигатела екстра - ще я разкарам с удоволствие. Просто ми писна вече да се занимавам защото от преди нова година тая кола е по сервизи почти без прекъсване. Имах желание да си я оправя но не ми било писано.


itsoIII
Мнения: 5
Регистриран на: Пет 04 апр 2008 7:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Дупница

Мнениеот itsoIII » Нед 13 апр 2008 13:29


Първо - относно датчиците - оригиналните са по-сплескани от масово продаваните на пазара. Второ - изписан им е целият номер по каталог...
При смяна на датчиците се оказа желателно да са с еднаква температура, заедно с двигателя, т.е. датчиците да се поставят при студен двигател...
Вносителят, който се оказа, че внася качествените датчици е "Станимир К.Д." и датчиците са на "MEYLE"
Последно, което аз установих:
За нефорсирани двигатели за POLO, произведени преди 1990 г.
1) за ниското налягане - кафяв датчик - 0.30 +/- 0.15 bar
2) за високото налягане - черен датчик - 1.40 +/- 0.20 bar
Ако двигателят е модифициран и с по-голяма мощност - белият датчик - 1.8 +/- 0.2 bar
След 1991 г кафявият е заменен от синият датчик - 0.15-0.35 bar
Така че ако ви се включва лампата със звуковия сигнал от време на време, първо проверете налягането на маслото с манометър. Ако е над 1.5 атмосфери, значи търсите проблема в датчиците. И ги сменяйте само на студен двигател, иначе няма да отчитат вярно и има вероятност да ги развалите веднага. Проблеми с ел. кабелите или таблото са изключени ако лампата и звуковият сигнал се включват и изключват от време на време... :wink:



Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 49 госта