maslinkov написа:И моето налягане на празен ход пада почти до 0 При 2000 оборота е не 2 бара, както трябва да бъде, а 1 и 8 При форсиране отива над 3 само, но колата си върви идеално Само ако я карам с над 125-130км в час лампата се обажда и повдигачите ми се разтракват [color=red]Намалям[/color] после и всичко се нормализира Затова мисля, че е от редукционния клапан - помпа трудно се износва Ама вече не ми се занимава - щом върви и не трака при нормални условия, значи няма нищо належащо да се прави
Ами смятам че не е от клапана защото на студено вдига около 2 бара налягане на празен ход и над 3 при форсиране. Ако клапана е прецакан предполагам че и на студен двигател трябва да ми показва ниски стойности на налягането. А около 5 мин след като е достигнала 90 градуса налягането пада под 1 бар при изфорсиране на двигатела. За това се притеснявам че може и да блокира - поне да вдигаше до 2 бара ма не.
Но знае ли човек. Благодаря за мненията като цяло много се надявам и наистина да е от помпата а не да ми се е спукала маслената магистрала при заварката на блока. До няколко дена трябва да сваля помпата и ще я дам на някой майстор да си каже мнението. Не знам дали е възможно да я тестват да е най - сигурно.
