Проблем със стрелката на температурата

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
Ясер
Мнения: 184
Регистриран на: Нед 16 дек 2007 16:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот Ясер » Пет 21 мар 2008 14:11


radotom написа:
George Nedelchev написа:при мене пък стрелката за температурата си стои долу и не мърда,а лампичката за нивото на антифриза не спира да мига,въпреки че има предостатъчно .дали и тва ще е от датчика?

Не е невъзмжно да е от датчика, но предполагам, че не той е виновника... Поне при мен не беше.
Платката на таблото на Г2 е една мека пластмасова плака с вакуумно нанесени писти и контактни площадки за уредите.
Специално термометъра и горивомера контактуват чрез едни 3мм шпилки и гайчици. На термометъра шпилките са 3, а на горивомера- 2
При мен, в следствие на разхлабване, се беше истъркала контактната площадка под минуса на термометъра. И при вибрациите в началото ту даде контакт, ту не даде... И постоянно ми включваше лампичката за водата, а стрелката седеше долу, защото не успяваше просто да се вдигне.
Когато дотолкова се износи, че даже спря и да мига, свалих таблото, на една медна шайбичка запоих проводниче и дублирах минуса с минуса на горивото ;)
Заспа!
Профилактично виж да нямаш окислени контакти на датчика за температурата, но не ми се вярва да е от там.


Колега,
Колата е ГОЛФ 4 99' ;)




PitkataJoe
Мнения: 208
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 8:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот PitkataJoe » Пет 21 мар 2008 14:57


Колега, преди да си купуваш датчик, изключи буксата от съществуващия и гледай стрелката на уреда. После с едно мостче дай накъсо и пак гледай. Стрелката трябва да бъде на минимум и максимум съответно. Ако не е така значи не е датчика. Ако е така 99.9 е той. Успех


Потребителски аватар
George Nedelchev
Мнения: 191
Регистриран на: Пет 02 мар 2007 17:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Добрич

Мнениеот George Nedelchev » Пет 21 мар 2008 15:58


radotom написа:
George Nedelchev написа:при мене пък стрелката за температурата си стои долу и не мърда,а лампичката за нивото на антифриза не спира да мига,въпреки че има предостатъчно .дали и тва ще е от датчика?

Не е невъзмжно да е от датчика, но предполагам, че не той е виновника... Поне при мен не беше.
Платката на таблото на Г2 е една мека пластмасова плака с вакуумно нанесени писти и контактни площадки за уредите.
Специално термометъра и горивомера контактуват чрез едни 3мм шпилки и гайчици. На термометъра шпилките са 3, а на горивомера- 2
При мен, в следствие на разхлабване, се беше истъркала контактната площадка под минуса на термометъра. И при вибрациите в началото ту даде контакт, ту не даде... И постоянно ми включваше лампичката за водата, а стрелката седеше долу, защото не успяваше просто да се вдигне.
Когато дотолкова се износи, че даже спря и да мига, свалих таблото, на една медна шайбичка запоих проводниче и дублирах минуса с минуса на горивото ;)
Заспа!
Профилактично виж да нямаш окислени контакти на датчика за температурата, но не ми се вярва да е от там.

мерси,колега.имам някои въпросчета по тоя повод,но ще те питам на ЛС.


Потребителски аватар
venci_guitar
Мнения: 46
Регистриран на: Пон 05 ное 2007 15:21
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот venci_guitar » Пет 21 мар 2008 22:35


PitkataJoe написа:Колега, преди да си купуваш датчик, изключи буксата от съществуващия и гледай стрелката на уреда. После с едно мостче дай накъсо и пак гледай. Стрелката трябва да бъде на минимум и максимум съответно. Ако не е така значи не е датчика. Ако е така 99.9 е той. Успех

Извинявай за тъпия въпрос, но къде точно се намира датчика за температура, че си нямам представа. Мерси


VIRUSS
Мнения: 35
Регистриран на: Сря 14 юни 2006 12:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот VIRUSS » Нед 23 мар 2008 16:24


chefito написа:
ivogti написа:Термостат. :idea:


ба тоя термостат да не е гандалф дъ уизърд :lol:
:shock


Потребителски аватар
Ясер
Мнения: 184
Регистриран на: Нед 16 дек 2007 16:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот Ясер » Нед 23 мар 2008 18:38


venci_guitar написа:
PitkataJoe написа:Колега, преди да си купуваш датчик, изключи буксата от съществуващия и гледай стрелката на уреда. После с едно мостче дай накъсо и пак гледай. Стрелката трябва да бъде на минимум и максимум съответно. Ако не е така значи не е датчика. Ако е така 99.9 е той. Успех

Извинявай за тъпия въпрос, но къде точно се намира датчика за температура, че си нямам представа. Мерси



А какъв е кода на двигателя ти?

В повечето случай на голф4 датчика ако не се лъжа беше комбиниран и е със синя букса. Там има 4 пина. Можеш както в някой от предишните мнения беше предложил да пробваш с кабелче. Аз лично бих ти прфепоръчал да проибваш с пробна лампа на 12 волта, крокодилчето на маса и с пробника по буксата. Сега гледам на една схема го дават с ВИОЛЕТОВ цвят, но може и да е друг. Като разкачиш буксата и дадеш на контакт стрелката НЕ трябва да се отмести или поне не повече от 1мм. Като уцелиш кабела с пробника стреклата трябва да отиде на максимум.

Успех


Потребителски аватар
venci_guitar
Мнения: 46
Регистриран на: Пон 05 ное 2007 15:21
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот venci_guitar » Пон 24 мар 2008 13:02


Двигатела ми е АКЛ, а на двигатела пише SR


Потребителски аватар
tsok
Мнения: 117
Регистриран на: Съб 11 ное 2006 17:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик

Мнениеот tsok » Пон 24 мар 2008 19:56


joker написа:Термостат ама друг път :wink: Стабилизатора на 10 волта вътре в таблото....


Колеги,това е истината .Половин година се боря с показанието на моя уред.Ще съм му благодарен на колегата ако даде поваче информация за този стабилизатор,къде се намира в таблото за да го сменя.


Потребителски аватар
tsok
Мнения: 117
Регистриран на: Съб 11 ное 2006 17:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик

Мнениеот tsok » Сря 26 мар 2008 19:15


Днес ,смених въпросния стабилизатор на 10 волта и работата заспа.Сега термометъра си показва нормално.Оригиналния стабилизатор-LM2940T-10 ми казаха че много трудно се намира,почти невъзможно в България,като цена над 20 лева.Взех си заместител КА7810ЗА 1 лев.След една година мъка най-после и аз с нормален термометър. :lol:



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 106 госта