ВибрациИ във волана при скорост 90-100 км/ч... ???

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
WDW
Мнения: 1505
Регистриран на: Чет 12 авг 2004 0:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот WDW » Пет 03 сеп 2004 22:45


А пък ходова част после ??? Мамата си трака :?: :!:




vw-fan

Мнениеот vw-fan » Нед 05 сеп 2004 6:49


Ако си с лети джанти и не са оригинални може и от втулките да е. Това са пластмасови втулки които уплъняват средния отвор на джантата към главината и трябва да е абсолютно плътно. Нямам обяснение но ми казаха, че при скорости над 90 км/час джантата се държи само на болтовете и ако има луфт между средния отвор и главината вибрира - от там и волана. Аз имах същия проблем, имах фтулки но съвсем леко хлопаха и дори след внимателен баланс и оглед на джанти и гуми волана тресеше над 90 км/час. Извикаха стругар да направи замер и ми направи нови от пластмаса, смениха ги и о' чудо - проблема изчезна.


Потребителски аватар
VW_FEN
Мнения: 1859
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 11:33
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот VW_FEN » Нед 05 сеп 2004 20:07


Хора, благодаря ви много за съветите :) Не знам какво стана, обаче сега всички вибраций изчезнаха... нищо не съм правил и не съм я водил на ремонт още... няма нищо!!!!!!! Много странна работа. Сега си вдига сто без никакво треперене. !!!!!!!!! Егати колата :)))))))
То сигурно пак ще изкочи от някъде, ама сега нищо не се усеща...


Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vaskoto1 » Нед 05 сеп 2004 20:10


огледай си джантите и трябва да намериш мястото на изхвръкналата тежест за баланс... :lol:
ако не я откриеш-сигурно е отвътре на джантата... :lol: :lol:
това въобще не те освобождава от ходене на баланс-даже го прави още по задължително!


Потребителски аватар
~None~
Мнения: 690
Регистриран на: Вто 15 юни 2004 14:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: EU

Мнениеот ~None~ » Нед 05 сеп 2004 20:23


И ако ходиш на баланс и пичовете използвате "лепени" тежести за отвътрешната страна, гледай да си свършат работата добре, защото понякога правят проблем и опират, и после майката си трака...


Гост

Мнениеот Гост » Нед 05 сеп 2004 22:28


Къде опират тия тежести и кво си трака ???


Потребителски аватар
~None~
Мнения: 690
Регистриран на: Вто 15 юни 2004 14:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: EU

Мнениеот ~None~ » Нед 05 сеп 2004 23:10


Anonymous написа:Къде опират тия тежести и кво си трака ???


Ами лепените тежести за разлика от нормалните могат да се поставят не само в краищата на джантата, а навякъде от вътрешната й страна. С цел за по финно регулиране. Но като я поставят по към средата, тя вече започва да трие при въртенето на колелото. Поне при мен беше така....


Потребителски аватар
lowrider
Мнения: 2300
Регистриран на: Пет 13 авг 2004 11:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Шумен/София/Berlin
Контакти:

Мнениеот lowrider » Нед 05 сеп 2004 23:17


VW_FEN написа:Хора, благодаря ви много за съветите :) Не знам какво стана, обаче сега всички вибраций изчезнаха... нищо не съм правил и не съм я водил на ремонт още... няма нищо!!!!!!! Много странна работа. Сега си вдига сто без никакво треперене. !!!!!!!!! Егати колата :)))))))
То сигурно пак ще изкочи от някъде, ама сега нищо не се усеща...


Отговорът е лесен:Ако ти е крива джанта и в същото време имаш небалансирана гума ,то имаш шанса да ти изчезне проблема :lol: (както в математиката - четен брой грешки водят до верен резултат :lol: )
Всичко това в кръга на шегата,погледни си колата :!: :!: :!:


vw|fen

Мнениеот vw|fen » Вто 07 сеп 2004 1:39


:))))))) Ok, 10x за съветите, ще гледам в най-скоро време да отида да видят къде точно е проблема.


Потребителски аватар
uskudama
Мнения: 21
Регистриран на: Нед 25 окт 2009 8:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: Вибраций във волана при скорост 90-100 км/ч... ???

Мнениеот uskudama » Пет 06 ное 2009 20:15


На полуоските на пасата има специални гасителни противотежести. (Изглеждат като метални конуси нанизани на полуоските). Те се слагат за да "гасят" евентуалните вибрации които възникват от усукването им при високи скорости. При смяна на гуми, или друг ремонт свързан с вдигане на колата на крик или подемник, е възможно да са разместени. Най-вероятно твоят проблем е бил такъв.
Правилното им положение е около средата на полуоската.



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: mironski и 58 госта