Колата е jetta 1.8 1991, когато е студена при 3000 оборота се чува едно свистене, на празен ход или на обороти до 3000 вс е нормално. Обикновено вклю4вам горна предавка към 2800-3000 и като стигна тази граница се 4ува въпросното свирене - на 5-та оба4е го няма
Друго което искам да Ви питам е колко опасно е да карам с виещ заден лагер - знам 4е е най-добре да се смени веднага, но все пак да питам може ли да почака
Свирене(свистене) когато е студена
- momo81
- Мнения: 60
- Регистриран на: Нед 25 фев 2007 9:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Свирене(свистене) когато е студена
Последна промяна от momo81 на Нед 23 мар 2008 17:18, променено общо 1 път.
- mitrax
- Мнения: 52
- Регистриран на: Пон 19 мар 2007 16:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Дупница
задните лагери - конусни нали ? ако знаеш колко лесно се пренатягат и колко време после карат
за ремъците отпред и ролките на двигателя , полей ги с вода ако е от тях спират за секунда , добре оптягнат също не знам какво е , и там трябва да се вминава на ангражажа колко се натяга ролката , че нова ролка и ремък пренатягнати ....

за ремъците отпред и ролките на двигателя , полей ги с вода ако е от тях спират за секунда , добре оптягнат също не знам какво е , и там трябва да се вминава на ангражажа колко се натяга ролката , че нова ролка и ремък пренатягнати ....
- milmar
- Мнения: 4935
- Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
- Автомобил: Passat B4 and B6 Variant
- Двигател: 1Z and CBDC
- Местоположение: Русе
Те са два радиално аксиални (конусни) , един по-малък и един по-голям . "Луфта" им се регулира с централната гайка и ако са пренатегнати или хлабави ще вият , дори все още
да са здрави . Но ако ги караш наистина пренатегнати може да стане беля .
Вдигни задницата на колата с крик и завърти на ръка - тогава ще си покаже какво е ....
mod edit: musura

Вдигни задницата на колата с крик и завърти на ръка - тогава ще си покаже какво е ....
mod edit: musura
- milmar
- Мнения: 4935
- Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
- Автомобил: Passat B4 and B6 Variant
- Двигател: 1Z and CBDC
- Местоположение: Русе
Оф-ф-ф , то това с луфта понякога се дължи на разбити оси , а не хлабави лагери ... Стягаш , стягаш , обира се луфта на лагерите , даже може да се пренатегнат , но луфта остава
, аз имам подобен проблем на едното задно колело . Луфта е между оста и вътрешната втулка на лагера , няма обирене , освен с напластяване или най-добре нова ос . Аз си карам така за сега ...
mod edit: musura

mod edit: musura
- momo81
- Мнения: 60
- Регистриран на: Нед 25 фев 2007 9:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
колеги а това натягане мога ли аз да си го направя сам - без да съм го правил никога и ако мога- как става или ще ме посъветвате по-добре да ида на майстор. А и от казаното от вас разбирам 4е моят проблем евентуслно е луфт между лагерите или оста мие за смяна - едва ли лагерите са пренатегнати понеже откак я имам не съм правил нищо по тази 4аст на колата, освен ако няма вариант сами да се натегнат
Благодаря на вси4ки за отзивите
Благодаря на вси4ки за отзивите

- stancorotax
- Мнения: 159
- Регистриран на: Чет 14 дек 2006 17:24
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
и аз имам точно същите симптоми
виенето при студена към 3000 не е ремък на алтернатора, не е просвирване...за най-сигурно можеш да го махнеш ремъка за палене и проба, и ако пак има свирене - не е алтернатор, ремък или водна помпа (ако е на трапецовидния ремък де)
най-вероятно е ролката на ангренажния

виенето при студена към 3000 не е ремък на алтернатора, не е просвирване...за най-сигурно можеш да го махнеш ремъка за палене и проба, и ако пак има свирене - не е алтернатор, ремък или водна помпа (ако е на трапецовидния ремък де)
най-вероятно е ролката на ангренажния

Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 64 госта