Динамо/Генератор

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
pureflash
Мнения: 50
Регистриран на: Сря 28 юни 2006 2:33
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Динамо/Генератор

Мнениеот pureflash » Сря 26 мар 2008 11:37


Здравейте, ония ден когато правих разни неща по колата, забелязах че един от трите кабела на динамото е откачен, те са два дебели и един тънък, някой има ли представа този кабел за какво е.
Колата е джета 84 1.3 двигател бензин.




Потребителски аватар
charli-ko
Мнения: 47
Регистриран на: Вто 04 дек 2007 14:49
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот charli-ko » Сря 26 мар 2008 12:45


Ако не се лъжа този въпросният тънък кабел трябва да ти е за датчика който ти показва вътре в колата дали ти зарежда динамото-лампата свети ли ти въобще?


Потребителски аватар
pureflash
Мнения: 50
Регистриран на: Сря 28 юни 2006 2:33
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

ami

Мнениеот pureflash » Сря 26 мар 2008 13:35


Лампата вобще не свети.


Потребителски аватар
charli-ko
Мнения: 47
Регистриран на: Вто 04 дек 2007 14:49
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот charli-ko » Сря 26 мар 2008 13:46


Ами най вероятно тази жичка е точно за тази лампа- провери дали се вижда извод откъде се е откъснала и се опитай да я сложиш,ако не си сигурен по- скоро потърси някой жичкаджия да ти я закачи.


Потребителски аватар
pureflash
Мнения: 50
Регистриран на: Сря 28 юни 2006 2:33
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот pureflash » Сря 26 мар 2008 14:14


Ами ще я закача пък да видим дали ще се оправи.
Благодаря за помоща.


Потребителски аватар
milmar
Мнения: 4935
Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
Автомобил: Passat B4 and B6 Variant
Двигател: 1Z and CBDC
Местоположение: Русе

Мнениеот milmar » Сря 26 мар 2008 14:38


Тази жичка участва и във първоначалното възбуждане на генератора , когато запалиш двигатела . Ако е откачена , както при теб - има вероятност генератора да не ти е зареждал изобщо .
Тези трите жички не са ли заедно на общ куплунг към генератора ?


Потребителски аватар
pureflash
Мнения: 50
Регистриран на: Сря 28 юни 2006 2:33
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот pureflash » Сря 26 мар 2008 14:59


Заедно са но са на такова място че трябва да смъкна генератора че да разбера къде е проблема, което най-вероятно ще направя дове4ера като се прибера вкъщи.


Потребителски аватар
Golf_1.6
Мнения: 104
Регистриран на: Вто 13 фев 2007 17:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот Golf_1.6 » Пет 28 мар 2008 17:45


Разглеждах с търсачката за подобни теми и ми се стори най-удачно да разкажа за моя проблем в тази, за да няма повторения. Та вчера се опитвах да сваля динамото (Голф 2 1.6 карбуратор) и видях, че клемите са леко ръждясали и ги пръснах с WD 40 и искарах кабелите. Горния болт за регулирането го развих обаче този долу (шестограм) не мръдна каквото и да съм направил. Както и да е отказах се. Днес върнах всичко по старо му - болтове кабели гайки...завъртам ключа на контакт и какво да видя...лампичката ми за зареждане не свети, а преди това нямаше такъв проблем. Че въпроса ми е от какво може да се е получило това?

ПП: а ако ми кажете и с какво да третирам тоя шестограм...6 точки


ivo752
Мнения: 102
Регистриран на: Съб 16 фев 2008 15:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот ivo752 » Съб 29 мар 2008 8:10


Golf_1.6 написа:Разглеждах с търсачката за подобни теми и ми се стори най-удачно да разкажа за моя проблем в тази, за да няма повторения. Та вчера се опитвах да сваля динамото (Голф 2 1.6 карбуратор) и видях, че клемите са леко ръждясали и ги пръснах с WD 40 и искарах кабелите. Горния болт за регулирането го развих обаче този долу (шестограм) не мръдна каквото и да съм направил. Както и да е отказах се. Днес върнах всичко по старо му - болтове кабели гайки...завъртам ключа на контакт и какво да видя...лампичката ми за зареждане не свети, а преди това нямаше такъв проблем. Че въпроса ми е от какво може да се е получило това?

ПП: а ако ми кажете и с какво да третирам тоя шестограм...6 точки
Напръскай го и него сWD40


Потребителски аватар
venci&vento
Мнения: 165
Регистриран на: Пон 18 фев 2008 20:44
Автомобил: VENTO
Двигател: ADZ 1996
Местоположение: София

Мнениеот venci&vento » Съб 29 мар 2008 8:43


milmar написа:Тази жичка участва и във първоначалното възбуждане на генератора , когато запалиш двигатела . Ако е откачена , както при теб - има вероятност генератора да не ти е зареждал изобщо .
Тези трите жички не са ли заедно на общ куплунг към генератора ?


от личен опит знам , че зарежда но за да възбуди подмагнитването на алтернатора са му нужни първоначално малко по-високи обороти от обикновенно т.е. започва да работи нормално като подадеш леко газ
проблема е , че няма индикация дали зарежда алтернатора или не
просто колегата трябва да намери мястото на тънкия кабел . След като го постави като даде на контакт лампата (може да е LED)ще светне , а като запали загасне


Потребителски аватар
pureflash
Мнения: 50
Регистриран на: Сря 28 юни 2006 2:33
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот pureflash » Съб 29 мар 2008 9:34


"Golf_1.6" Ако шестограма не се развива, го чукни с един чук да се раздвижи резбата и пробвай пак.
А моя проблем ще му ...... днеска.
Да се надяваме че ще се оправи.


Потребителски аватар
Golf_1.6
Мнения: 104
Регистриран на: Вто 13 фев 2007 17:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот Golf_1.6 » Съб 29 мар 2008 10:53


ivo752 написа:Напръскай го и него сWD40

пръсках го не един или два пъти...

pureflash написа:"Golf_1.6" Ако шестограма не се развива, го чукни с един чук да се раздвижи резбата и пробвай пак.
А моя проблем ще му ...... днеска.
Да се надяваме че ще се оправи.

и това го пробвах...не става. пълен та*ак!
Успех колега! Дано при тебе се получи.


Потребителски аватар
milmar
Мнения: 4935
Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
Автомобил: Passat B4 and B6 Variant
Двигател: 1Z and CBDC
Местоположение: Русе

Мнениеот milmar » Съб 29 мар 2008 11:58


С почукване ще се развие ! Можеш също да удариш насреща върху гайката (болта) с месингов(бронзов) дорник и средно голям чук , не много силно за да не спукаш нещо по алуминия на генератора :? .



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: nikidimow, pspetkow, tdi fen и 73 госта