Здравейте, ония ден когато правих разни неща по колата, забелязах че един от трите кабела на динамото е откачен, те са два дебели и един тънък, някой има ли представа този кабел за какво е.
Колата е джета 84 1.3 двигател бензин.
Динамо/Генератор
- pureflash
- Мнения: 50
- Регистриран на: Сря 28 юни 2006 2:33
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- Контакти:
ami
Лампата вобще не свети.
- Golf_1.6
- Мнения: 104
- Регистриран на: Вто 13 фев 2007 17:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
Разглеждах с търсачката за подобни теми и ми се стори най-удачно да разкажа за моя проблем в тази, за да няма повторения. Та вчера се опитвах да сваля динамото (Голф 2 1.6 карбуратор) и видях, че клемите са леко ръждясали и ги пръснах с WD 40 и искарах кабелите. Горния болт за регулирането го развих обаче този долу (шестограм) не мръдна каквото и да съм направил. Както и да е отказах се. Днес върнах всичко по старо му - болтове кабели гайки...завъртам ключа на контакт и какво да видя...лампичката ми за зареждане не свети, а преди това нямаше такъв проблем. Че въпроса ми е от какво може да се е получило това?
ПП: а ако ми кажете и с какво да третирам тоя шестограм...6 точки
ПП: а ако ми кажете и с какво да третирам тоя шестограм...6 точки
Напръскай го и него сWD40Golf_1.6 написа:Разглеждах с търсачката за подобни теми и ми се стори най-удачно да разкажа за моя проблем в тази, за да няма повторения. Та вчера се опитвах да сваля динамото (Голф 2 1.6 карбуратор) и видях, че клемите са леко ръждясали и ги пръснах с WD 40 и искарах кабелите. Горния болт за регулирането го развих обаче този долу (шестограм) не мръдна каквото и да съм направил. Както и да е отказах се. Днес върнах всичко по старо му - болтове кабели гайки...завъртам ключа на контакт и какво да видя...лампичката ми за зареждане не свети, а преди това нямаше такъв проблем. Че въпроса ми е от какво може да се е получило това?
ПП: а ако ми кажете и с какво да третирам тоя шестограм...6 точки
- venci&vento
- Мнения: 165
- Регистриран на: Пон 18 фев 2008 20:44
- Автомобил: VENTO
- Двигател: ADZ 1996
- Местоположение: София
milmar написа:Тази жичка участва и във първоначалното възбуждане на генератора , когато запалиш двигатела . Ако е откачена , както при теб - има вероятност генератора да не ти е зареждал изобщо .
Тези трите жички не са ли заедно на общ куплунг към генератора ?
от личен опит знам , че зарежда но за да възбуди подмагнитването на алтернатора са му нужни първоначално малко по-високи обороти от обикновенно т.е. започва да работи нормално като подадеш леко газ
проблема е , че няма индикация дали зарежда алтернатора или не
просто колегата трябва да намери мястото на тънкия кабел . След като го постави като даде на контакт лампата (може да е LED)ще светне , а като запали загасне
- Golf_1.6
- Мнения: 104
- Регистриран на: Вто 13 фев 2007 17:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
ivo752 написа:Напръскай го и него сWD40
пръсках го не един или два пъти...
pureflash написа:"Golf_1.6" Ако шестограма не се развива, го чукни с един чук да се раздвижи резбата и пробвай пак.
А моя проблем ще му ...... днеска.
Да се надяваме че ще се оправи.
и това го пробвах...не става. пълен та*ак!
Успех колега! Дано при тебе се получи.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: isildil и 38 госта