Smoke написа:ама както казваш след време като почнат да се позатлачват може да има обратен ефект
Не само "след време"...
Филтъра сам по себе си е една хартиена(лигнинена)марля с определена плътност...
По принцип-има един такъв,който е (според мен ) изчислен като товар спрямо дебита на помпата...Ако се сложи още един-товара ще се увеличи двойно...или бъркам?
Мойата помпа обикновенно се затлачва от "отмивки" и частици от тая хартия...все едно перчицата и е залепена...иначе моторчето "рипа" като му дам ток!
Представи си тая мизерия кви бели би направила по маркучи и дюза...
Ако толкова си се замислил...пробвай-винаги ще можеш да върнеш нещата1Ама ако си е Ок...и си работи без грешка колата-ще си двойно подсигурен
