Какви са симптомите когато горивния филтър е за смяна

Главният форум, касаещ всичко свързано с автомобилите Volkswagen
Потребителски аватар
chy
Мнения: 1585
Регистриран на: Пет 02 фев 2007 23:04
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот chy » Сря 05 мар 2008 16:19


Smoke написа:ама както казваш след време като почнат да се позатлачват може да има обратен ефект

Не само "след време"...
Филтъра сам по себе си е една хартиена(лигнинена)марля с определена плътност...
По принцип-има един такъв,който е (според мен ) изчислен като товар спрямо дебита на помпата...Ако се сложи още един-товара ще се увеличи двойно...или бъркам?
Мойата помпа обикновенно се затлачва от "отмивки" и частици от тая хартия...все едно перчицата и е залепена...иначе моторчето "рипа" като му дам ток!
Представи си тая мизерия кви бели би направила по маркучи и дюза...
Ако толкова си се замислил...пробвай-винаги ще можеш да върнеш нещата1Ама ако си е Ок...и си работи без грешка колата-ще си двойно подсигурен :wink:




Потребителски аватар
Pichaga
Антиспамър №1
Антиспамър №1
Мнения: 16339
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:57
Автомобил: Opel Zafira B
Двигател: Z19DT
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Pichaga » Сря 05 мар 2008 16:31


chy написа:........

сега видях мотора ти, че си моно :oops:
а аз говорих за карб :oops:


Потребителски аватар
parno
Мнения: 7309
Регистриран на: Сря 19 сеп 2007 13:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот parno » Сря 05 мар 2008 16:37


хммм....ся да обърна ли филтър ГНП или да си го оставя ГНП филтър :? тц тц тц пак трябва се занимавам с глупости


Потребителски аватар
webdude
Мнения: 999
Регистриран на: Пон 17 дек 2007 18:49
Автомобил: Ford Mondeo MK3
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот webdude » Сря 26 мар 2008 18:01


trunner написа:
Oxyde написа:Ами колега зависи колко ти е качествен филтъра...принципно в ръководството на Фау-Ве пише че се сменя на 90 000км..но там говорим за оригинален,по всяка вероятност Бош...а повечето шофьори в БГ ползваме я полски,я разни други за по 10 -15 лв..и при тях аз лично го сменям заедно с масления филтър(което пак варира между 8000 за по старите коли..и 15 000 на по новите..)...че знае ли човек..само това ми трябва да ми се запуши дюзата...

MANN


Пишеше като го смених MANN на филтъра... дали не е бил оригиналния при смяната на термостата и на ролката те бяха оригинални ?!

Колата пише, че е на 149 хилки (?!) ... след смяната на филтъра нямаше никаква промяна ...


Потребителски аватар
mimi1976
Мнения: 55
Регистриран на: Пон 01 окт 2007 11:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: плевен
Контакти:

Мнениеот mimi1976 » Пон 07 апр 2008 16:49


стават ниски оборотите и неможе да се изфорсира мотора


Потребителски аватар
paralesko
Мнения: 219
Регистриран на: Сря 31 окт 2007 19:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот paralesko » Вто 08 апр 2008 21:23


Като прочетох тази тема и се замислих .че не съм сменил този филтър от както я карам и вчера при маистора сваляме и .......мъка ръжда вътре гноч .сложих на Бош филтър 20лв. и промяната е налице . Преди беше сякаш мудна за мошноста си. а сега е по пъргава и по чувствителен е падала на газта.Трябвало е по рано да го сменя.Така че които не го е сменял или пропуснал като мен нека го смени. Успех на всички :D


Потребителски аватар
webdude
Мнения: 999
Регистриран на: Пон 17 дек 2007 18:49
Автомобил: Ford Mondeo MK3
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот webdude » Вто 08 апр 2008 21:53


Пак ще кажа, че при мене след смяната нямаше никаква разлика ... ?!


Потребителски аватар
chy
Мнения: 1585
Регистриран на: Пет 02 фев 2007 23:04
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот chy » Вто 08 апр 2008 22:15


webdude написа:Пак ще кажа, че при мене след смяната нямаше никаква разлика ... ?!

тоест-помпата се чува пак силничко?
Ако ДА-значи помпата е поела пътя...аз си карам така вече от доста време...като откаже ще му мисля....


Потребителски аватар
webdude
Мнения: 999
Регистриран на: Пон 17 дек 2007 18:49
Автомобил: Ford Mondeo MK3
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот webdude » Сря 09 апр 2008 14:03


chy написа:
webdude написа:Пак ще кажа, че при мене след смяната нямаше никаква разлика ... ?!

тоест-помпата се чува пак силничко?
Ако ДА-значи помпата е поела пътя...аз си карам така вече от доста време...като откаже ще му мисля....


Помпата се чува сравнително тихо само когато колата е на контакт ...


Потребителски аватар
vw16v
Мнения: 568
Регистриран на: Вто 23 авг 2005 15:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот vw16v » Чет 10 апр 2008 10:19


Май го преекспонирате този бензинов филтър чак смени на по 10-15 хил.да се правят е ненужно общо взето независимо от това,че е евтин и се сменя лесно .Моя на стария пасатко набор 92 го смених профилактично след близо 40 хил. каране от мен,а преди това е бил сменян някъде към 98 г.поне така пишеше.Никакви проблеми съм нямал нито помпа се чуваше нито нищо,не изтекоха и никакви боклуци от филтъра.Атова,че колата ставала по-пъргава и с по-добър респонс заради бензиновия филтър са глупости общо взето според мен.Виж въздушният е важен за тези неща,ама горивния трябва да е съвсем запушен,че да пречи,а и така или иначе помпата почва да се чува отчетливо че се товари и трудно може да се докара до чак такова запушване преди да се усети човек да го смени.


Потребителски аватар
metogolf
Мнения: 7
Регистриран на: Пон 31 дек 2007 3:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Костинброд

Мнениеот metogolf » Чет 10 апр 2008 22:00


мисля че ако си обичаш колата да ти е ок всичко не е проблем да си го сменяш на 15 000 км :)


Потребителски аватар
ericmax
Мнения: 101
Регистриран на: Пет 11 апр 2008 10:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот ericmax » Сря 16 апр 2008 9:36


Аз го смених миналото лято.Беше ръждясъл и от вън и от вътре.Не съм усетил да има някаква разлика във вървежа,но поне няма да влизат боклучи и др."гадове" в двигателя


Потребителски аватар
valeri1
Мнения: 52
Регистриран на: Съб 30 юни 2007 13:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

vvv

Мнениеот valeri1 » Чет 17 апр 2008 10:41


Ако е Italianka задължително! Като го сменях моя, имаше доста боклуци


Потребителски аватар
ericmax
Мнения: 101
Регистриран на: Пет 11 апр 2008 10:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот ericmax » Чет 17 апр 2008 10:56


Не от Германия е ,но мисля че не беше сменят доста време


Потребителски аватар
napster
Мнения: 1158
Регистриран на: Съб 23 дек 2006 18:29
Автомобил: BMW E30
Двигател: 1.6 LPG
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот napster » Чет 17 апр 2008 11:05


Когато е за смяна горивния филтър колата неможе да си развие макималните обороти. Моя и той е за смяна че много взе да ми прехълцва колата



Върни се в “Основен Volkswagen Форум”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 31 госта