Относно втулките за повдигане на колата
-
- Мнения: 37
- Регистриран на: Нед 22 окт 2006 14:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
-
- Мнения: 419
- Регистриран на: Съб 18 фев 2006 22:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Габрово
Относно предницата. Ето тук съм пуснал тема с обяснения как става при четворките. При вас не знам дали е съвсем същото окачването, но ако е би трябвало да стане. Подчертавам, че това не е някаква самодейност, а екстра, предлагана от завода-производител.
При мен случая е много майсторски напарвен-сложени са допьлнителни чашки за амортисьорите.Колата е висока,грозна,вози твьрдо,всичко скьрца,центьра на тежестта е абсолютно изменен и не може да спира.Единствения плюс е ,че като се качат хора и багаж,колата сляга до нормалното ниво и не мьрда.Аз не препорьчвам такива повдигания.Колата се разбалансира твьрде много.
- jagler
- Мнения: 1215
- Регистриран на: Нед 15 юли 2007 14:08
- Автомобил: PASSAT B-7 2 TDI
- Двигател: CFFB-2014
- Местоположение: Стара Загора
да не си я вдигнал 1м. над земята..kilima написа:При мен случая е много майсторски напарвен-сложени са допьлнителни чашки за амортисьорите.Колата е висока,грозна,вози твьрдо,всичко скьрца,центьра на тежестта е абсолютно изменен и не може да спира.Единствения плюс е ,че като се качат хора и багаж,колата сляга до нормалното ниво и не мьрда.Аз не препорьчвам такива повдигания.Колата се разбалансира твьрде много.

kilima написа:При мен случая е много майсторски напарвен-сложени са допьлнителни чашки за амортисьорите.Колата е висока,грозна,вози твьрдо,всичко скьрца,центьра на тежестта е абсолютно изменен и не може да спира.Единствения плюс е ,че като се качат хора и багаж,колата сляга до нормалното ниво и не мьрда.Аз не препорьчвам такива повдигания.Колата се разбалансира твьрде много.
Колега за повдигането отзад или за отпред говориш, защото аз карам с леко повдигната задница с втулки /2,5 см/ около десетина дена и не съм забелязал почти нищо от това за което говориш. Колата ми започна да вози малко по-стегнато, но в никакъв случай неприятно, дори лично аз я усещам по-стабилна отпреди, а за спирането не съм забелязал да има промени. Единствен недостатък засега /по нататък ще видим/ мога да посоча че е нуждата от регулиране на фаровете, защото започнаха да светят малко по-близко

slav написа:kilima написа:При мен случая е много майсторски напарвен-сложени са допьлнителни чашки за амортисьорите.Колата е висока,грозна,вози твьрдо,всичко скьрца,центьра на тежестта е абсолютно изменен и не може да спира.Единствения плюс е ,че като се качат хора и багаж,колата сляга до нормалното ниво и не мьрда.Аз не препорьчвам такива повдигания.Колата се разбалансира твьрде много.
Колега за повдигането отзад или за отпред говориш, защото аз карам с леко повдигната задница с втулки /2,5 см/ около десетина дена и не съм забелязал почти нищо от това за което говориш. Колата ми започна да вози малко по-стегнато, но в никакъв случай неприятно, дори лично аз я усещам по-стабилна отпреди, а за спирането не съм забелязал да има промени. Единствен недостатък засега /по нататък ще видим/ мога да посоча че е нуждата от регулиране на фаровете, защото започнаха да светят малко по-близко
Става вьпрос само за отзад.Изчакай малко да се поразкьрца вьтре,да ти се разбият тампоните .На тия неща им трябва малко време да се отразят.За спирането пробвай рязко да спреш от движение с висока скорост.Колата се дига като кон и се накланя напред,задните колела и да спират,нямат сцепление,всичко се предава на предните-> понасят цялата тежест и тогава става опасно.Отделно ако имаш кантар отзад,нз как работи точно,но не мисля че ще е както преди повдигането.Комбинацията с газови амортисьори сьщо не я препорьчвам(както е при мен),макар че маслени едва ли ще издьржат на такава експлоатация дьлго време.А колегата дето пита дали е вдигната с 1 м-виж в гаража ,а и си представи една чашка от амортисьор колко е дебела.Аз мисля ,че не е повече от 2 см.
- jagler
- Мнения: 1215
- Регистриран на: Нед 15 юли 2007 14:08
- Автомобил: PASSAT B-7 2 TDI
- Двигател: CFFB-2014
- Местоположение: Стара Загора
Аз карам така от 3г. и няма никакъв проблем отпред не съм я повдигал, защото няма нужда...стига сте плашили колегите.
Повдигането отзад е 20-30мм. което е минимално и не оказва кой знае какво влияние на окачавнето,спирането и устоучивоста,един мой познат караше голфа си с 40мм. втулки отпред и отзад и нямаше проблем просто колата беше доста повдигната с нормалното окачване;базовото:, така че не виждам смисъл да спорим повече за това. 


Може би колегата kilima е прав до някъде за работата на кантара,защото повдигането имитира за кантара олекване, а от там и по-слабо хващане на спирачките даже и при натоварване, но аз за сега не мога да усетя разлика в спирането. Може би ще го хванат на техническия преглед и тогава ще трябва някакво решение 

Върни се в “Основен Volkswagen Форум”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 27 госта