Относно втулките за повдигане на колата

Главният форум, касаещ всичко свързано с автомобилите Volkswagen
antifizant
Мнения: 37
Регистриран на: Нед 22 окт 2006 14:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот antifizant » Сря 19 мар 2008 15:47


Моите втулки също са под чашката 15 и са правени от тръба от скеле размер ф53-55 не си спомням точно, но дължината беше 4 см. и не ми тропа въопще.




siem
Мнения: 139
Регистриран на: Чет 22 ное 2007 19:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот siem » Сря 19 мар 2008 20:37


antifizant написа:Моите втулки също са под чашката 15 и са правени от тръба от скеле размер ф53-55 не си спомням точно, но дължината беше 4 см. и не ми тропа въопще.

хора това е за задницата.някой знае ли как да го направя на предница че моята е много виснала?


sepia3
Мнения: 23
Регистриран на: Пон 17 мар 2008 16:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот sepia3 » Чет 20 мар 2008 17:51


до колкото знам, отпред не е хубаво да се прави подобно изпълнение защтото има проблеми при завиване,прав ли съм колеги :gruebel


Потребителски аватар
dlug
Мнения: 2510
Регистриран на: Вто 10 юли 2007 18:19
Автомобил: Passat B5.5 2003 1.9 TDI
Двигател: AVB
Местоположение: София

Мнениеот dlug » Чет 20 мар 2008 19:57


Отпред не се правят такива изпълнения


siem
Мнения: 139
Регистриран на: Чет 22 ное 2007 19:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот siem » Чет 27 мар 2008 13:07


някои има ли идея как да повдигна малко предницата без това да носи рискове


Потребителски аватар
VW`VENTO
Мнения: 584
Регистриран на: Пет 01 фев 2008 21:34
Автомобил: VW BORA 1.9TDI
Двигател: AHF
Местоположение: Ловеч

Мнениеот VW`VENTO » Чет 27 мар 2008 17:54


да попитам и аз,това не носи ли някакви рискове за неправилната работа на амортисьорите :?:


ikonoma
Мнения: 419
Регистриран на: Съб 18 фев 2006 22:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Габрово

Мнениеот ikonoma » Чет 27 мар 2008 18:08


Относно предницата. Ето тук съм пуснал тема с обяснения как става при четворките. При вас не знам дали е съвсем същото окачването, но ако е би трябвало да стане. Подчертавам, че това не е някаква самодейност, а екстра, предлагана от завода-производител.


Потребителски аватар
jantot
Мнения: 33
Регистриран на: Пон 04 юни 2007 20:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Смолян

Мнениеот jantot » Чет 03 апр 2008 20:43


колеги от личен опит знам че тези втулки изместват диапазона на работа на амортисьора


Потребителски аватар
kilima
Мнения: 484
Регистриран на: Пон 30 юли 2007 22:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот kilima » Чет 03 апр 2008 21:24


При мен случая е много майсторски напарвен-сложени са допьлнителни чашки за амортисьорите.Колата е висока,грозна,вози твьрдо,всичко скьрца,центьра на тежестта е абсолютно изменен и не може да спира.Единствения плюс е ,че като се качат хора и багаж,колата сляга до нормалното ниво и не мьрда.Аз не препорьчвам такива повдигания.Колата се разбалансира твьрде много.


Потребителски аватар
jantot
Мнения: 33
Регистриран на: Пон 04 юни 2007 20:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Смолян

Мнениеот jantot » Сря 09 апр 2008 20:33


СЪГЛАСЕН СЪМ С ТЕБ КОЛЕГА


Потребителски аватар
jagler
Мнения: 1215
Регистриран на: Нед 15 юли 2007 14:08
Автомобил: PASSAT B-7 2 TDI
Двигател: CFFB-2014
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот jagler » Сря 09 апр 2008 21:48


kilima написа:При мен случая е много майсторски напарвен-сложени са допьлнителни чашки за амортисьорите.Колата е висока,грозна,вози твьрдо,всичко скьрца,центьра на тежестта е абсолютно изменен и не може да спира.Единствения плюс е ,че като се качат хора и багаж,колата сляга до нормалното ниво и не мьрда.Аз не препорьчвам такива повдигания.Колата се разбалансира твьрде много.
да не си я вдигнал 1м. над земята.. :lol:


Потребителски аватар
slav
Мнения: 464
Регистриран на: Пон 10 апр 2006 19:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Любимец

Мнениеот slav » Сря 09 апр 2008 22:13


kilima написа:При мен случая е много майсторски напарвен-сложени са допьлнителни чашки за амортисьорите.Колата е висока,грозна,вози твьрдо,всичко скьрца,центьра на тежестта е абсолютно изменен и не може да спира.Единствения плюс е ,че като се качат хора и багаж,колата сляга до нормалното ниво и не мьрда.Аз не препорьчвам такива повдигания.Колата се разбалансира твьрде много.

Колега за повдигането отзад или за отпред говориш, защото аз карам с леко повдигната задница с втулки /2,5 см/ около десетина дена и не съм забелязал почти нищо от това за което говориш. Колата ми започна да вози малко по-стегнато, но в никакъв случай неприятно, дори лично аз я усещам по-стабилна отпреди, а за спирането не съм забелязал да има промени. Единствен недостатък засега /по нататък ще видим/ мога да посоча че е нуждата от регулиране на фаровете, защото започнаха да светят малко по-близко :D


Потребителски аватар
kilima
Мнения: 484
Регистриран на: Пон 30 юли 2007 22:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот kilima » Сря 09 апр 2008 23:07


slav написа:
kilima написа:При мен случая е много майсторски напарвен-сложени са допьлнителни чашки за амортисьорите.Колата е висока,грозна,вози твьрдо,всичко скьрца,центьра на тежестта е абсолютно изменен и не може да спира.Единствения плюс е ,че като се качат хора и багаж,колата сляга до нормалното ниво и не мьрда.Аз не препорьчвам такива повдигания.Колата се разбалансира твьрде много.

Колега за повдигането отзад или за отпред говориш, защото аз карам с леко повдигната задница с втулки /2,5 см/ около десетина дена и не съм забелязал почти нищо от това за което говориш. Колата ми започна да вози малко по-стегнато, но в никакъв случай неприятно, дори лично аз я усещам по-стабилна отпреди, а за спирането не съм забелязал да има промени. Единствен недостатък засега /по нататък ще видим/ мога да посоча че е нуждата от регулиране на фаровете, защото започнаха да светят малко по-близко :D


Става вьпрос само за отзад.Изчакай малко да се поразкьрца вьтре,да ти се разбият тампоните .На тия неща им трябва малко време да се отразят.За спирането пробвай рязко да спреш от движение с висока скорост.Колата се дига като кон и се накланя напред,задните колела и да спират,нямат сцепление,всичко се предава на предните-> понасят цялата тежест и тогава става опасно.Отделно ако имаш кантар отзад,нз как работи точно,но не мисля че ще е както преди повдигането.Комбинацията с газови амортисьори сьщо не я препорьчвам(както е при мен),макар че маслени едва ли ще издьржат на такава експлоатация дьлго време.А колегата дето пита дали е вдигната с 1 м-виж в гаража ,а и си представи една чашка от амортисьор колко е дебела.Аз мисля ,че не е повече от 2 см.


Потребителски аватар
jagler
Мнения: 1215
Регистриран на: Нед 15 юли 2007 14:08
Автомобил: PASSAT B-7 2 TDI
Двигател: CFFB-2014
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот jagler » Чет 10 апр 2008 13:07


Аз карам така от 3г. и няма никакъв проблем отпред не съм я повдигал, защото няма нужда...стига сте плашили колегите. :wink: Повдигането отзад е 20-30мм. което е минимално и не оказва кой знае какво влияние на окачавнето,спирането и устоучивоста,един мой познат караше голфа си с 40мм. втулки отпред и отзад и нямаше проблем просто колата беше доста повдигната с нормалното окачване;базовото:, така че не виждам смисъл да спорим повече за това. :wink:


Потребителски аватар
slav
Мнения: 464
Регистриран на: Пон 10 апр 2006 19:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Любимец

Мнениеот slav » Чет 10 апр 2008 15:28


Може би колегата kilima е прав до някъде за работата на кантара,защото повдигането имитира за кантара олекване, а от там и по-слабо хващане на спирачките даже и при натоварване, но аз за сега не мога да усетя разлика в спирането. Може би ще го хванат на техническия преглед и тогава ще трябва някакво решение :D



Върни се в “Основен Volkswagen Форум”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 40 госта