Моментно заглъхване на Golf III GTI 115

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
Mega
Мнения: 444
Регистриран на: Чет 01 юли 2004 17:11
Автомобил: VW Bora 1.8 - 4Motion
Двигател: AGN - 125
Местоположение: София
Контакти:

Re ...

Мнениеот Mega » Чет 27 мар 2008 0:30


При мен същия проблем, но компютъра си казва, че има проблем в TPS-а. Но си карам на газ и не съм го взел присърце!




buuuu46
Мнения: 161
Регистриран на: Пет 21 мар 2008 0:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот buuuu46 » Чет 27 мар 2008 11:06


Оф за жалост и аз си мисля че съм за друг раздел.
Когато тръгвам аз не тресе,но се усеща по някои път едно преглъхване когато пускам съединителя по бавно.
Но дали съединителя може да влияе изцяло на оборотите и на вървежа.Както казах когато съм на 2-ра или 3-та давам газ и колата в повечето случай дига само обороти и малко километража.Дали е възможно да е от съединителя или друг проблем.:)


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19718
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Чет 27 мар 2008 12:22


Един от най-сигурните тестове за съединител:
Заставаш срещу висок бордюр, така, че и двете ти предни гуми да опрат в него. Дърпаш ръчната догоре, включваш на 3 скорост и подаваш газ и плавно отпускаш съединителя.
Ако колата загасне- вероятно нямаш грижи с него.
Не загасне ли и почнеш да чуваш как нещо застъргва... Лошо! 250кинта за нов, хубав комплект!
Подготви се психически и за тъсене в последния момент на семеринг на първичен вал на скоростна кутия.
Много често от там протича масълце, омаслява съединителя и той приплъзва.
Напои ли се феродовия диск с масло няма миене! Винаги ще имаш ядове!
Смяна му е майката!


Потребителски аватар
gepy_m
Мнения: 202
Регистриран на: Пет 13 апр 2007 14:57
Автомобил: VW Passat B6
Двигател: BXE 2007 1 9 TDI
Местоположение: Центъра на Вселената-Меден Рудник

Мнениеот gepy_m » Чет 27 мар 2008 13:47


Колеги така и не ми стана ясно каде се намира този TPS дайте някоя сника или кажете каде точно да го тарся,че идея си нямам :077: :020:


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19718
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Чет 27 мар 2008 16:59


Не помня на кой колега беше този двигател.
Изображение
Не там, дето е ограденото с кръгче, а точно от другия край на смукателния колектор, това голямото, алуминиевото, се намира дроселовата клапа.
Като се наведеш към купето, ще видиш датчика. Даже мисля, че като дърпаш жилото се вижда ка се върти оста на клапата и на ТПС-а, но не съм сигурен.
В момента нямам с какво да снимам :(


Потребителски аватар
gepy_m
Мнения: 202
Регистриран на: Пет 13 апр 2007 14:57
Автомобил: VW Passat B6
Двигател: BXE 2007 1 9 TDI
Местоположение: Центъра на Вселената-Меден Рудник

Мнениеот gepy_m » Чет 27 мар 2008 17:42


благодарско колега мисля че ще се справя :bowdown


buuuu46
Мнения: 161
Регистриран на: Пет 21 мар 2008 0:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот buuuu46 » Чет 27 мар 2008 22:11


radotom написа:Един от най-сигурните тестове за съединител:
Заставаш срещу висок бордюр, така, че и двете ти предни гуми да опрат в него. Дърпаш ръчната догоре, включваш на 3 скорост и подаваш газ и плавно отпускаш съединителя.
Ако колата загасне- вероятно нямаш грижи с него.
Не загасне ли и почнеш да чуваш как нещо застъргва... Лошо! 250кинта за нов, хубав комплект!
Подготви се психически и за тъсене в последния момент на семеринг на първичен вал на скоростна кутия.
Много често от там протича масълце, омаслява съединителя и той приплъзва.
Напои ли се феродовия диск с масло няма миене! Винаги ще имаш ядове!
Смяна му е майката!


Благодаря колега за съвета как да си проверя съединителят.
Утре сутринта ще се пробва,но ако не е и от това не знам.
Утре ще ви пиша за резултата и ако не е от това ще го омуваме утре.


inter_6
Мнения: 93
Регистриран на: Пет 29 фев 2008 7:59
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Перник

Мнениеот inter_6 » Чет 27 мар 2008 22:53


radotom написа:Не помня на кой колега беше този двигател.
Изображение
Не там, дето е ограденото с кръгче, а точно от другия край на смукателния колектор, това голямото, алуминиевото, се намира дроселовата клапа.
Като се наведеш към купето, ще видиш датчика. Даже мисля, че като дърпаш жилото се вижда ка се върти оста на клапата и на ТПС-а, но не съм сигурен.
В момента нямам с какво да снимам :(

Това е Пасат,нали ? На Голф-а не е там...


Потребителски аватар
gepy_m
Мнения: 202
Регистриран на: Пет 13 апр 2007 14:57
Автомобил: VW Passat B6
Двигател: BXE 2007 1 9 TDI
Местоположение: Центъра на Вселената-Меден Рудник

Мнениеот gepy_m » Пет 28 мар 2008 7:45


Точно Голф е май даже ми прилича на 2Е :roll:


inter_6
Мнения: 93
Регистриран на: Пет 29 фев 2008 7:59
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Перник

Мнениеот inter_6 » Пет 28 мар 2008 15:46


gepy_m написа:Точно Голф е май даже ми прилича на 2Е :roll:

2Е е,но казанчето за водата и други работи не са там.


smilianovabs
Мнения: 39
Регистриран на: Нед 23 дек 2007 21:21
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Гоце Делчев

Мнениеот smilianovabs » Нед 30 мар 2008 9:40


Колата загрява ли ти до 90 градуса.Моята имаше такав проблем заглъхваше когато е топла ,но на таблото температурата не вдигаше повече от 70 градуса. Смених температурния датчик и колата все едно се отпуши. Мисля че има вероятност да е от него дори и да ти показва 90градуса.Мойе тази част която дава информация на компа да се е развалила


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19718
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Нед 30 мар 2008 11:25


Мисля, че е Пассат, но това няма практическо значение за TPS-a.
Той си е все на едно и също място ;)
И да, 2Е е мотора.


Потребителски аватар
pepkata
Мнения: 6
Регистриран на: Пон 23 апр 2007 13:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот pepkata » Вто 01 апр 2008 18:14


Ходих при един майстор в Княжево, човека погледна и след няколко минути човъркане каза че кабелите на 2 и 4 цилиндър са заминали,въпреки че бяха чисто нови,смених ги,направи центровка на ново и сега карам изтребител, колата върви като нова и кове 800 оборота като изключа от скорост, жив да е този човечец :))))


buuuu46
Мнения: 161
Регистриран на: Пет 21 мар 2008 0:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот buuuu46 » Пон 07 апр 2008 17:53


Здр колеги.
Днес си пробвах съединителя като влучих на 3 та с ръчна пред едно паве и пуснах леко съединителят и за период от 4-5 секънди се чуваще едно пристиргване доста силно и после угасна колата.
Когао карам и дам много газ на педала ми се вдигат само оборотите и колата не вари на която и да съм скорост само обороти се дигат и колата не вари.
Вече съм сигорен че съединителят ми е заминал но каква по точна диагноза ще ми дадете вие че аз сам малко бос в тая тема.
И ако може да ми кажете какво горе долу ще трябва да се сменя
притескателн ли съединител ли или нещо друго пишете.
Ако можете и кажете някоя ориентировачна цена на цялата работа ще
съм ви благодарен че не съм много ясни.
И дали ще има проблем ако карам така около 1-2 месеца или изобщо не може или дали ще има голям проблем ако се кара така известно време.
Колата е голф 3 2Е 115 к.с 93г.


Потребителски аватар
policevidin
Мнения: 1085
Регистриран на: Вто 27 ное 2007 0:33
Автомобил: VW Golf 3 Modificated
Двигател: 1.9TDI 1z+ 1996
Местоположение: Видин, GSM 0896633775

Мнениеот policevidin » Пон 07 апр 2008 22:03


Колеги това представлиава моито ТПЦ TPC
но някакси ме е страх да го сваля сам то след като се свали после поставиането не е ли с помоща на ниакакъв уред за Градуси и ъгъл за запалване!



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot], goppa и 52 госта