Моментно заглъхване на Golf III GTI 115
- Mega
- Мнения: 444
- Регистриран на: Чет 01 юли 2004 17:11
- Автомобил: VW Bora 1.8 - 4Motion
- Двигател: AGN - 125
- Местоположение: София
- Контакти:
Re ...
При мен същия проблем, но компютъра си казва, че има проблем в TPS-а. Но си карам на газ и не съм го взел присърце!
Оф за жалост и аз си мисля че съм за друг раздел.
Когато тръгвам аз не тресе,но се усеща по някои път едно преглъхване когато пускам съединителя по бавно.
Но дали съединителя може да влияе изцяло на оборотите и на вървежа.Както казах когато съм на 2-ра или 3-та давам газ и колата в повечето случай дига само обороти и малко километража.Дали е възможно да е от съединителя или друг проблем.
Когато тръгвам аз не тресе,но се усеща по някои път едно преглъхване когато пускам съединителя по бавно.
Но дали съединителя може да влияе изцяло на оборотите и на вървежа.Както казах когато съм на 2-ра или 3-та давам газ и колата в повечето случай дига само обороти и малко километража.Дали е възможно да е от съединителя или друг проблем.

- radotom
- Модератор
- Мнения: 19718
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Един от най-сигурните тестове за съединител:
Заставаш срещу висок бордюр, така, че и двете ти предни гуми да опрат в него. Дърпаш ръчната догоре, включваш на 3 скорост и подаваш газ и плавно отпускаш съединителя.
Ако колата загасне- вероятно нямаш грижи с него.
Не загасне ли и почнеш да чуваш как нещо застъргва... Лошо! 250кинта за нов, хубав комплект!
Подготви се психически и за тъсене в последния момент на семеринг на първичен вал на скоростна кутия.
Много често от там протича масълце, омаслява съединителя и той приплъзва.
Напои ли се феродовия диск с масло няма миене! Винаги ще имаш ядове!
Смяна му е майката!
Заставаш срещу висок бордюр, така, че и двете ти предни гуми да опрат в него. Дърпаш ръчната догоре, включваш на 3 скорост и подаваш газ и плавно отпускаш съединителя.
Ако колата загасне- вероятно нямаш грижи с него.
Не загасне ли и почнеш да чуваш как нещо застъргва... Лошо! 250кинта за нов, хубав комплект!
Подготви се психически и за тъсене в последния момент на семеринг на първичен вал на скоростна кутия.
Много често от там протича масълце, омаслява съединителя и той приплъзва.
Напои ли се феродовия диск с масло няма миене! Винаги ще имаш ядове!
Смяна му е майката!
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19718
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Не помня на кой колега беше този двигател.
Не там, дето е ограденото с кръгче, а точно от другия край на смукателния колектор, това голямото, алуминиевото, се намира дроселовата клапа.
Като се наведеш към купето, ще видиш датчика. Даже мисля, че като дърпаш жилото се вижда ка се върти оста на клапата и на ТПС-а, но не съм сигурен.
В момента нямам с какво да снимам

Не там, дето е ограденото с кръгче, а точно от другия край на смукателния колектор, това голямото, алуминиевото, се намира дроселовата клапа.
Като се наведеш към купето, ще видиш датчика. Даже мисля, че като дърпаш жилото се вижда ка се върти оста на клапата и на ТПС-а, но не съм сигурен.
В момента нямам с какво да снимам

radotom написа:Един от най-сигурните тестове за съединител:
Заставаш срещу висок бордюр, така, че и двете ти предни гуми да опрат в него. Дърпаш ръчната догоре, включваш на 3 скорост и подаваш газ и плавно отпускаш съединителя.
Ако колата загасне- вероятно нямаш грижи с него.
Не загасне ли и почнеш да чуваш как нещо застъргва... Лошо! 250кинта за нов, хубав комплект!
Подготви се психически и за тъсене в последния момент на семеринг на първичен вал на скоростна кутия.
Много често от там протича масълце, омаслява съединителя и той приплъзва.
Напои ли се феродовия диск с масло няма миене! Винаги ще имаш ядове!
Смяна му е майката!
Благодаря колега за съвета как да си проверя съединителят.
Утре сутринта ще се пробва,но ако не е и от това не знам.
Утре ще ви пиша за резултата и ако не е от това ще го омуваме утре.
radotom написа:Не помня на кой колега беше този двигател.
Не там, дето е ограденото с кръгче, а точно от другия край на смукателния колектор, това голямото, алуминиевото, се намира дроселовата клапа.
Като се наведеш към купето, ще видиш датчика. Даже мисля, че като дърпаш жилото се вижда ка се върти оста на клапата и на ТПС-а, но не съм сигурен.
В момента нямам с какво да снимам
Това е Пасат,нали ? На Голф-а не е там...
-
- Мнения: 39
- Регистриран на: Нед 23 дек 2007 21:21
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Гоце Делчев
Колата загрява ли ти до 90 градуса.Моята имаше такав проблем заглъхваше когато е топла ,но на таблото температурата не вдигаше повече от 70 градуса. Смених температурния датчик и колата все едно се отпуши. Мисля че има вероятност да е от него дори и да ти показва 90градуса.Мойе тази част която дава информация на компа да се е развалила
Ходих при един майстор в Княжево, човека погледна и след няколко минути човъркане каза че кабелите на 2 и 4 цилиндър са заминали,въпреки че бяха чисто нови,смених ги,направи центровка на ново и сега карам изтребител, колата върви като нова и кове 800 оборота като изключа от скорост, жив да е този човечец
)))

Здр колеги.
Днес си пробвах съединителя като влучих на 3 та с ръчна пред едно паве и пуснах леко съединителят и за период от 4-5 секънди се чуваще едно пристиргване доста силно и после угасна колата.
Когао карам и дам много газ на педала ми се вдигат само оборотите и колата не вари на която и да съм скорост само обороти се дигат и колата не вари.
Вече съм сигорен че съединителят ми е заминал но каква по точна диагноза ще ми дадете вие че аз сам малко бос в тая тема.
И ако може да ми кажете какво горе долу ще трябва да се сменя
притескателн ли съединител ли или нещо друго пишете.
Ако можете и кажете някоя ориентировачна цена на цялата работа ще
съм ви благодарен че не съм много ясни.
И дали ще има проблем ако карам така около 1-2 месеца или изобщо не може или дали ще има голям проблем ако се кара така известно време.
Колата е голф 3 2Е 115 к.с 93г.
Днес си пробвах съединителя като влучих на 3 та с ръчна пред едно паве и пуснах леко съединителят и за период от 4-5 секънди се чуваще едно пристиргване доста силно и после угасна колата.
Когао карам и дам много газ на педала ми се вдигат само оборотите и колата не вари на която и да съм скорост само обороти се дигат и колата не вари.
Вече съм сигорен че съединителят ми е заминал но каква по точна диагноза ще ми дадете вие че аз сам малко бос в тая тема.
И ако може да ми кажете какво горе долу ще трябва да се сменя
притескателн ли съединител ли или нещо друго пишете.
Ако можете и кажете някоя ориентировачна цена на цялата работа ще
съм ви благодарен че не съм много ясни.
И дали ще има проблем ако карам така около 1-2 месеца или изобщо не може или дали ще има голям проблем ако се кара така известно време.
Колата е голф 3 2Е 115 к.с 93г.
- policevidin
- Мнения: 1085
- Регистриран на: Вто 27 ное 2007 0:33
- Автомобил: VW Golf 3 Modificated
- Двигател: 1.9TDI 1z+ 1996
- Местоположение: Видин, GSM 0896633775
Колеги това представлиава моито ТПЦ TPC
но някакси ме е страх да го сваля сам то след като се свали после поставиането не е ли с помоща на ниакакъв уред за Градуси и ъгъл за запалване!
но някакси ме е страх да го сваля сам то след като се свали после поставиането не е ли с помоща на ниакакъв уред за Градуси и ъгъл за запалване!
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot], goppa и 51 госта