Голф2 - проблем с централното и бензин в масления филтър

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
stam
Мнения: 2
Регистриран на: Пет 28 мар 2008 8:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Голф2 - проблем с централното и бензин в масления филтър

Мнениеот stam » Пет 28 мар 2008 8:52


Здравейте. Имам Голф 2 1989 г и имам два проблема за решаване:
1. Централното ми нещо се скапа - нямам аларма, отключвам всички врати през шофьорската врата, но не мога да ги заключвам и го правя ръчно, двигателчето в багажника изобщо не се включва в режим заключване. Освен това при отключване, след като всички врати се отключат, двигателчето в багажника продължава да вие още около 2 минути. Мога ли сам да си оправя проблема или да ходя при някой ел.спец?
2. Наскоро си смених маслото и при смяната на масления филтър техника в сервиза ми показа че той много мирише на бензин, т.е. отнякъде влиза бинзин в маслото, но не му су занимаваше да търси причината. Откъде може да е проблема?




Потребителски аватар
Ясер
Мнения: 184
Регистриран на: Нед 16 дек 2007 16:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот Ясер » Пет 28 мар 2008 9:08


Здрасти,
по т.1
Това, че ти остава да работи продълйително време компресора за централното означава, че или има някъде малък пропуск в системата на тръбичките и не може да задържи достатъчно налягането в системата. Компресора постоянно се опитва да догони нужното налягане за да може клапана да се отмести достатъчно и да го изключи с 2-3 секунди след като си отключил колата. Като отключиш почни да обикаляш колатга и се заслушай дали от някъде не се чува да фъшти. Другото което можеш да погледнеш е: отваряш компресора и ще видиш един клапан запоен към платката и на него има 3 пластинки. Двете са фиксирани, но средната има ход. Получава се следното - когато примерно прави налягане и отключва трябжа като достигне нужното налягане средната пластинка да се отклони в едната посоки и суответно да се допре до едната крайна пластинка и тогава компресора изключва. Респективно в и за другата функциа- заключване. Компресора ти се управлява по + и по -. Тоест като подадеш + 12 мисля отключваше, а като подадещ - заключваше. В щофьорската врата предполагам влизат не много камбели, но теп те вълнуват 3. В колонката до бущоните миля имаше една тройна букса - кабелите са с цветове : червен, кафяв и зелен (или някакъв подобен). Та този зеления определя заключ отключ. ДА НЕ ВЗЕМЕШ както е закачен на буксата да му подаваш напрежения, че ще ти пука бушона на централното. Ако искаш с пробна лампа да го пробваш е нужно да го срежеш и така само на него да подаваш или + или - и то на този кабел, който отива към купето, а не към вратата. Провери дали на кафевия има маса, защото мисля , че с маса се заключваше, а на теб точно тази функция ти липса.

Успех


stam
Мнения: 2
Регистриран на: Пет 28 мар 2008 8:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот stam » Пет 28 мар 2008 9:16


10х за изчерпателния отговор. Ще се пробвам утре да бъзикам кабелите, и ще видим какво ще се получи.


Потребителски аватар
Bobcho_82
Мнения: 460
Регистриран на: Вто 17 юли 2007 20:04
Автомобил: Golf 2
Двигател: GU+
Местоположение: София

Re: Голф2 - проблем с централното и бензин в масления филтър

Мнениеот Bobcho_82 » Пет 28 мар 2008 12:48


stam написа:2. Наскоро си смених маслото и при смяната на масления филтър техника в сервиза ми показа че той много мирише на бензин, т.е. отнякъде влиза бинзин в маслото, но не му су занимаваше да търси причината. Откъде може да е проблема?

Колега имаш два вариянта за да ти влиза бнзин в маслото:
1. Скъсано платно на бензиновата помпа ако е механична.
2. Ако си инжекцион може някоя дюза да ти пуска като угасиш колата.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 44 госта