Здравейте. Имам Голф 2 1989 г и имам два проблема за решаване:
1. Централното ми нещо се скапа - нямам аларма, отключвам всички врати през шофьорската врата, но не мога да ги заключвам и го правя ръчно, двигателчето в багажника изобщо не се включва в режим заключване. Освен това при отключване, след като всички врати се отключат, двигателчето в багажника продължава да вие още около 2 минути. Мога ли сам да си оправя проблема или да ходя при някой ел.спец?
2. Наскоро си смених маслото и при смяната на масления филтър техника в сервиза ми показа че той много мирише на бензин, т.е. отнякъде влиза бинзин в маслото, но не му су занимаваше да търси причината. Откъде може да е проблема?



Голф2 - проблем с централното и бензин в масления филтър
- Ясер
- Мнения: 184
- Регистриран на: Нед 16 дек 2007 16:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Здрасти,
по т.1
Това, че ти остава да работи продълйително време компресора за централното означава, че или има някъде малък пропуск в системата на тръбичките и не може да задържи достатъчно налягането в системата. Компресора постоянно се опитва да догони нужното налягане за да може клапана да се отмести достатъчно и да го изключи с 2-3 секунди след като си отключил колата. Като отключиш почни да обикаляш колатга и се заслушай дали от някъде не се чува да фъшти. Другото което можеш да погледнеш е: отваряш компресора и ще видиш един клапан запоен към платката и на него има 3 пластинки. Двете са фиксирани, но средната има ход. Получава се следното - когато примерно прави налягане и отключва трябжа като достигне нужното налягане средната пластинка да се отклони в едната посоки и суответно да се допре до едната крайна пластинка и тогава компресора изключва. Респективно в и за другата функциа- заключване. Компресора ти се управлява по + и по -. Тоест като подадеш + 12 мисля отключваше, а като подадещ - заключваше. В щофьорската врата предполагам влизат не много камбели, но теп те вълнуват 3. В колонката до бущоните миля имаше една тройна букса - кабелите са с цветове : червен, кафяв и зелен (или някакъв подобен). Та този зеления определя заключ отключ. ДА НЕ ВЗЕМЕШ както е закачен на буксата да му подаваш напрежения, че ще ти пука бушона на централното. Ако искаш с пробна лампа да го пробваш е нужно да го срежеш и така само на него да подаваш или + или - и то на този кабел, който отива към купето, а не към вратата. Провери дали на кафевия има маса, защото мисля , че с маса се заключваше, а на теб точно тази функция ти липса.
Успех
по т.1
Това, че ти остава да работи продълйително време компресора за централното означава, че или има някъде малък пропуск в системата на тръбичките и не може да задържи достатъчно налягането в системата. Компресора постоянно се опитва да догони нужното налягане за да може клапана да се отмести достатъчно и да го изключи с 2-3 секунди след като си отключил колата. Като отключиш почни да обикаляш колатга и се заслушай дали от някъде не се чува да фъшти. Другото което можеш да погледнеш е: отваряш компресора и ще видиш един клапан запоен към платката и на него има 3 пластинки. Двете са фиксирани, но средната има ход. Получава се следното - когато примерно прави налягане и отключва трябжа като достигне нужното налягане средната пластинка да се отклони в едната посоки и суответно да се допре до едната крайна пластинка и тогава компресора изключва. Респективно в и за другата функциа- заключване. Компресора ти се управлява по + и по -. Тоест като подадеш + 12 мисля отключваше, а като подадещ - заключваше. В щофьорската врата предполагам влизат не много камбели, но теп те вълнуват 3. В колонката до бущоните миля имаше една тройна букса - кабелите са с цветове : червен, кафяв и зелен (или някакъв подобен). Та този зеления определя заключ отключ. ДА НЕ ВЗЕМЕШ както е закачен на буксата да му подаваш напрежения, че ще ти пука бушона на централното. Ако искаш с пробна лампа да го пробваш е нужно да го срежеш и така само на него да подаваш или + или - и то на този кабел, който отива към купето, а не към вратата. Провери дали на кафевия има маса, защото мисля , че с маса се заключваше, а на теб точно тази функция ти липса.
Успех
- Bobcho_82
- Мнения: 460
- Регистриран на: Вто 17 юли 2007 20:04
- Автомобил: Golf 2
- Двигател: GU+
- Местоположение: София
Re: Голф2 - проблем с централното и бензин в масления филтър
stam написа:2. Наскоро си смених маслото и при смяната на масления филтър техника в сервиза ми показа че той много мирише на бензин, т.е. отнякъде влиза бинзин в маслото, но не му су занимаваше да търси причината. Откъде може да е проблема?
Колега имаш два вариянта за да ти влиза бнзин в маслото:
1. Скъсано платно на бензиновата помпа ако е механична.
2. Ако си инжекцион може някоя дюза да ти пуска като угасиш колата.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 61 госта