


Въпрос за ролка на разпределителен вал
- Jako_ludiq
- Мнения: 279
- Регистриран на: Сря 10 яну 2007 18:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ямбол
Въпрос за ролка на разпределителен вал
Та значи става дума за пасата от гаража. Мисля сам да си сменям ролката и ангренажния ремък, но се натъкнах на това, че белега на ролката на разпределителния вал не съвпада с нивото на гарнитурата на капака на главата. При положение, че двигателя е в ГМТ (белега на маховика съвпада с белега на скоростната кутия и палеца сочи първи цилиндър на дистрибуторната капачка). Дайте съвети защо може да е така и има ли място за притеснение. Препоръчайте ми марка ремък и ролка.
- Freak_in_VW
- Мнения: 46
- Регистриран на: Сря 26 мар 2008 18:31
- Автомобил: Sharan
- Двигател: Ady
- Местоположение: Костинброд
А съвпада ли белега на зъбната шайба на коляновия вал с този на шайбата на междинния?
Аз си купих тази книга цък .Излезе ми 24лв с доставката.
Аз си купих тази книга цък .Излезе ми 24лв с доставката.
- Jako_ludiq
- Мнения: 279
- Регистриран на: Сря 10 яну 2007 18:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ямбол
Freak_in_VW имам книгата сканирана на и записана на .pdf.
mafiota съмнява ме да е прехвърлила зъб понеже според това което помня аз това са поне 10 зъба, пък колата си върви (уж). Ще прочета по-подробно в книгата и ще видя как е точно, да не взема да направя някоя поразия и после да ме е яд, че не съм отделил 20'тина минути. Един приятел ми каза, че имало шайби на разпределителния вал който били на конус и можело да бъде завъртяна ако е отваряна главата.
mafiota съмнява ме да е прехвърлила зъб понеже според това което помня аз това са поне 10 зъба, пък колата си върви (уж). Ще прочета по-подробно в книгата и ще видя как е точно, да не взема да направя някоя поразия и после да ме е яд, че не съм отделил 20'тина минути. Един приятел ми каза, че имало шайби на разпределителния вал който били на конус и можело да бъде завъртяна ако е отваряна главата.
- Stenly
- Мнения: 1967
- Регистриран на: Пет 29 апр 2005 23:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София VW Golf mk1 1600GTI EG
- Контакти:
Значи слагаш колянов и разпределителен вал на белег(на разпределителния е 0-Т да сочи средата на пластмасовата вътрешна капачка и вътрешната точка на зъбчатката-основата на капака на клапани) Вадиш делкото от мотора , и насочваш белега 0-Т на паразитния вал към допирателната на зъбчатката на коляновия вал. След това нагласяш шлица на маслената помпа така че като вкараш делкото обратно да уцелиш палеца да сочи резката на делкото въртиш и палиш.
- Jako_ludiq
- Мнения: 279
- Регистриран на: Сря 10 яну 2007 18:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ямбол
- Tinko
- Мнения: 3262
- Регистриран на: Пет 08 сеп 2006 10:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
ifidik написа:бележи си всичко предварително и спокойно можеш да си правиш експерименти.този двигател не среща клапани.
Колега всички срещат. Заради такова мнение, човека ще си счупи мотора. И за моя 30 човека казаха че не среща, накрая лично аз проверих на ръка и се оказа, че среща. Няма мотор на VW който да не среща освем, ако не са сменяни буталата.
Jako_ludiq написа:Stenly направо ми обърка понятията. Така ми го обясни, че нищо не можах да схванаАко разполагаш с повечко време обясни по подробно.
И колега все пак горе има секция търсене използвай я!!! Бат стенли много добре ти го обясни


Виж Тук!
- Jako_ludiq
- Мнения: 279
- Регистриран на: Сря 10 яну 2007 18:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ямбол
- Tinko
- Мнения: 3262
- Регистриран на: Пет 08 сеп 2006 10:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
caro написа:На маховика има два белега 0 и черта -нулата е ГМТ а чертата е белег за запалването . А с Tinko мога да се хвана на бас че RP не удря клапани ако не е пилена главата.
Питай ваското1 .... незнам не го гарантирам щото не съм го видял, и пак казвам всички казаха, че и моя не удря но си удря и то стабилно.

- К.Одаджийски
- VW експерт
- Мнения: 12132
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC
- Двигател: B207L
- Местоположение: София / Берковица
Незнам дали е правилно, но аз като сменям ангренажен ремък дори и с оптягащата ролка да е не се занимавам с никакви белези. Просто гася двигателя, развивам шайбите и пластмасите, които трябва да паднат, разхлабвам оптягането, изваждам стария ремък и слагам новия без да въртя никакви валове. Стягам, паля и газ. Според мен не е нужно да си правиш нова центровка на двигателя, при положение, че си я имаш готова.
Може и да греша, но аз така го правя и ако греша моля да бъда поправен.
Може и да греша, но аз така го правя и ако греша моля да бъда поправен.
- Tinko
- Мнения: 3262
- Регистриран на: Пет 08 сеп 2006 10:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
К.Одаджийски написа:Незнам дали е правилно, но аз като сменям ангренажен ремък дори и с оптягащата ролка да е не се занимавам с никакви белези. Просто гася двигателя, развивам шайбите и пластмасите, които трябва да паднат, разхлабвам оптягането, изваждам стария ремък и слагам новия без да въртя никакви валове. Стягам, паля и газ. Според мен не е нужно да си правиш нова центровка на двигателя, при положение, че си я имаш готова.
Може и да греша, но аз така го правя и ако греша моля да бъда поправен.
Става и така но явно си късметлия и не ти е избягал един зъб поне. Няко правят така, маркират с бял маркер къде е било и пак там го слагат.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 45 госта