Въпрос за ролка на разпределителен вал

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
Jako_ludiq
Мнения: 279
Регистриран на: Сря 10 яну 2007 18:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол

Въпрос за ролка на разпределителен вал

Мнениеот Jako_ludiq » Чет 27 мар 2008 18:03


Та значи става дума за пасата от гаража. Мисля сам да си сменям ролката и ангренажния ремък, но се натъкнах на това, че белега на ролката на разпределителния вал не съвпада с нивото на гарнитурата на капака на главата. При положение, че двигателя е в ГМТ (белега на маховика съвпада с белега на скоростната кутия и палеца сочи първи цилиндър на дистрибуторната капачка). Дайте съвети защо може да е така и има ли място за притеснение. Препоръчайте ми марка ремък и ролка.




Потребителски аватар
Freak_in_VW
Мнения: 46
Регистриран на: Сря 26 мар 2008 18:31
Автомобил: Sharan
Двигател: Ady
Местоположение: Костинброд

Мнениеот Freak_in_VW » Чет 27 мар 2008 20:01


А съвпада ли белега на зъбната шайба на коляновия вал с този на шайбата на междинния?

Аз си купих тази книга цък .Излезе ми 24лв с доставката.


Потребителски аватар
mafiota
Мнения: 1582
Регистриран на: Вто 26 дек 2006 18:06
Автомобил: Audi A6 C5
Двигател: APU
Местоположение: Козлодуй

Мнениеот mafiota » Чет 27 мар 2008 20:31


Да не би от преди да не е била зацепена както трябва или да е прехвърлила зъб?


Потребителски аватар
Jako_ludiq
Мнения: 279
Регистриран на: Сря 10 яну 2007 18:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол

Мнениеот Jako_ludiq » Чет 27 мар 2008 20:45


Freak_in_VW имам книгата сканирана на и записана на .pdf.
mafiota съмнява ме да е прехвърлила зъб понеже според това което помня аз това са поне 10 зъба, пък колата си върви (уж). Ще прочета по-подробно в книгата и ще видя как е точно, да не взема да направя някоя поразия и после да ме е яд, че не съм отделил 20'тина минути. Един приятел ми каза, че имало шайби на разпределителния вал който били на конус и можело да бъде завъртяна ако е отваряна главата.


Потребителски аватар
ifidik
Мнения: 1709
Регистриран на: Пон 05 ное 2007 18:34
Автомобил: Corrado TDI 4x4
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот ifidik » Чет 27 мар 2008 23:29


бележи си всичко предварително и спокойно можеш да си правиш експерименти.този двигател не среща клапани.


Потребителски аватар
Stenly
Мнения: 1967
Регистриран на: Пет 29 апр 2005 23:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София VW Golf mk1 1600GTI EG
Контакти:

Мнениеот Stenly » Пет 28 мар 2008 0:42


Значи слагаш колянов и разпределителен вал на белег(на разпределителния е 0-Т да сочи средата на пластмасовата вътрешна капачка и вътрешната точка на зъбчатката-основата на капака на клапани) Вадиш делкото от мотора , и насочваш белега 0-Т на паразитния вал към допирателната на зъбчатката на коляновия вал. След това нагласяш шлица на маслената помпа така че като вкараш делкото обратно да уцелиш палеца да сочи резката на делкото въртиш и палиш.


Потребителски аватар
Jako_ludiq
Мнения: 279
Регистриран на: Сря 10 яну 2007 18:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол

Мнениеот Jako_ludiq » Пет 28 мар 2008 17:09


Stenly направо ми обърка понятията. Така ми го обясни, че нищо не можах да схвана :D Ако разполагаш с повечко време обясни по подробно.


Потребителски аватар
Tinko
Мнения: 3262
Регистриран на: Пет 08 сеп 2006 10:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Tinko » Пон 31 мар 2008 21:39


ifidik написа:бележи си всичко предварително и спокойно можеш да си правиш експерименти.този двигател не среща клапани.

Колега всички срещат. Заради такова мнение, човека ще си счупи мотора. И за моя 30 човека казаха че не среща, накрая лично аз проверих на ръка и се оказа, че среща. Няма мотор на VW който да не среща освем, ако не са сменяни буталата.

Jako_ludiq написа:Stenly направо ми обърка понятията. Така ми го обясни, че нищо не можах да схвана :D Ако разполагаш с повечко време обясни по подробно.


И колега все пак горе има секция търсене използвай я!!! Бат стенли много добре ти го обясни ;) :да:

Виж Тук!


Потребителски аватар
Jako_ludiq
Мнения: 279
Регистриран на: Сря 10 яну 2007 18:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол

Мнениеот Jako_ludiq » Сря 02 апр 2008 19:29


Много благодаря на Stenly и на Tinko за информацията. Направо е 6 точки. :bowdown .Утре го захващам :077:


Потребителски аватар
caro
Мнения: 572
Регистриран на: Чет 04 окт 2007 20:14
Автомобил: Golf 2- Audi Coupe -Audi 80 Avant
Двигател: MH-1988 ACE-1994- 1Z-1994
Местоположение: Шумен

Мнениеот caro » Сря 02 апр 2008 19:51


На маховика има два белега 0 и черта -нулата е ГМТ а чертата е белег за запалването . А с Tinko мога да се хвана на бас че RP не удря клапани ако не е пилена главата.


Потребителски аватар
Tinko
Мнения: 3262
Регистриран на: Пет 08 сеп 2006 10:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Tinko » Чет 03 апр 2008 9:52


caro написа:На маховика има два белега 0 и черта -нулата е ГМТ а чертата е белег за запалването . А с Tinko мога да се хвана на бас че RP не удря клапани ако не е пилена главата.


Питай ваското1 .... незнам не го гарантирам щото не съм го видял, и пак казвам всички казаха, че и моя не удря но си удря и то стабилно. :roll:


Потребителски аватар
К.Одаджийски
VW експерт
VW експерт
Мнения: 12132
Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
Автомобил: Saab 9-3 SS ARC
Двигател: B207L
Местоположение: София / Берковица

Мнениеот К.Одаджийски » Чет 03 апр 2008 10:08


Незнам дали е правилно, но аз като сменям ангренажен ремък дори и с оптягащата ролка да е не се занимавам с никакви белези. Просто гася двигателя, развивам шайбите и пластмасите, които трябва да паднат, разхлабвам оптягането, изваждам стария ремък и слагам новия без да въртя никакви валове. Стягам, паля и газ. Според мен не е нужно да си правиш нова центровка на двигателя, при положение, че си я имаш готова.
Може и да греша, но аз така го правя и ако греша моля да бъда поправен.


Потребителски аватар
Tinko
Мнения: 3262
Регистриран на: Пет 08 сеп 2006 10:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Tinko » Чет 03 апр 2008 10:47


К.Одаджийски написа:Незнам дали е правилно, но аз като сменям ангренажен ремък дори и с оптягащата ролка да е не се занимавам с никакви белези. Просто гася двигателя, развивам шайбите и пластмасите, които трябва да паднат, разхлабвам оптягането, изваждам стария ремък и слагам новия без да въртя никакви валове. Стягам, паля и газ. Според мен не е нужно да си правиш нова центровка на двигателя, при положение, че си я имаш готова.
Може и да греша, но аз така го правя и ако греша моля да бъда поправен.


Става и така но явно си късметлия и не ти е избягал един зъб поне. Няко правят така, маркират с бял маркер къде е било и пак там го слагат.



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: m1retza, Piqndurnik и 41 госта