кое е по-добре за г4
-
- Мнения: 8
- Регистриран на: Чет 06 мар 2008 14:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
- Контакти:
кое е по-добре за г4
пичове да дадете съвет за г4 кой мотор е по-добре 1.6 или 1.8 125к и кой е по-икономичен
Дефинирай "по-добре"!?
По-мощния двигател си е по-мощен - тегли повече, харчи повече! това е. баланса сам си го намери според нуждите.
Ако те интересува мощността и ще се "дърпаш" по тиинейджърски - взимай по-мощния.
Ако те интересува икономията - по-маломощния.
Друго не знам какво да ти кажа - всеки си преценява според приоритетите и нуждите. Няма ЛОШ и ДОБЪР двигател.
По-мощния двигател си е по-мощен - тегли повече, харчи повече! това е. баланса сам си го намери според нуждите.
Ако те интересува мощността и ще се "дърпаш" по тиинейджърски - взимай по-мощния.
Ако те интересува икономията - по-маломощния.

Друго не знам какво да ти кажа - всеки си преценява според приоритетите и нуждите. Няма ЛОШ и ДОБЪР двигател.
цецо написа:не съм фен на юркането държа да е здрав мотора и да ми гори по-малко а дето питах оня ден за оня голф вътре колата беше ужасна много мундарска и нищто не си харесах продължавам да си търся
Аз ти казах... за тия пари....

Колкото по-малка е мощността - толкова по-малко ще ти гори и обратното. За някои разликата в разхода е малка, за други е голяма. Аз лично смятам че ако не купуваш кола да я юркаш и да сочиш надписа отзад, търси или 1.4 или 1.6.
Има не малко колеги тук във форума с 1.4 и доколкото съм чувал, всички подкрепят мнението че колата си върви съвсем прилично и е максимално икономична. 75 коня на тон и малко са съвсем достатъчни да удовлетворят нуждите на разумния шофьор. Още повече че 1.4 е 16V, a 1.6 до около 2000та е само 8V! чак след това се появява и 1.6 16V, a още по-късно и 1.6FSI, който е най-оптималния.
Аз бих обърнал повече внимание на екстрите, състоянието и най-вече възрастта пред конските сили.
Но пак казвам - въпрос на лично мнение и приоритети

- security_g
- Мнения: 339
- Регистриран на: Нед 02 дек 2007 10:17
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
security_g написа:Marto0 написа:so.sec написа:Колкото по-малка е мощността - толкова по-малко ще ти гори и обратното.
Не съм съгласен, малкия двигател не е по-икономичен, защото трябва да го караш на високи обороти, за да върви.



Hi
Здравей колега!Моето скромно мнение ,като собственик на 1.4 16в 1999г AHW двигател е ,че всичко си зависи от стила на каране и от това колко ти е тежък крака.За мен това е икономичен двигател при нормално каране/ градско и извън градско/.Ако реша да го юркам си го усещам на джоба. Надявам се да ме разберат колегите правилно!!!


- Popov
- Мнения: 53
- Регистриран на: Пет 10 авг 2007 15:59
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Кюстендил
- Контакти:
1.8
1.8 125 според мене е по-добре.Ще върви повече а дали ще харчи повече не се знае.
-
- Мнения: 42
- Регистриран на: Пет 14 мар 2008 21:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Момчета хем се видя колко знаете, хем не се отказахте...
:глупав
Oт самото начало so.sec твърди само едно - че колкото е по-мощен двигателя, толкова повече харчи! Това е точно така, доказаха го както неговта таблица, която ако не се лъжа е от немския VW сайт, така и от сайта който вие посочихте.
Така както твърдяхте че не бил прав... така изведнъж почнахте да овъртате че тя разликата не била голяма... :lol: Оправдания на ученичка.
Като не намерихте друго за мненията хванахте да го ядете... страхотна зрялост и интелект момчета! :kef:
Образовайте се малко и тогава пишете, щото само прецакахте хубавата тема!
[color=red]Потвърждавам написаното до тук от so.sec и го повтарям като заключение от целия спор:
Колкото по-мощен двигател избереш колега, толкова повече ще ти харчи! Дали разликата е малка или голяма - това си прецени ти, разлика обаче има и тя винаги е в полза на по-маломощния двигател, както е и логично! Ако искаш да ти гори малко - 1.4 - аз съм с такъв и съм много доволен. Ако ще се дърпаш или те тресе детска гъзария - избери от по-мощните и намери баланса за теб между желана мощност и разход... колкото по-нагоре отиваш, толкова по-често ще зареждаш... няма как
so.sec още веднъж поздравления за последователността и железните нерви :bowdown
Като адвокат на so.sec ли се изявяваш? Ако нямаш какво да кажеш по темата, не е нужно да пишеш в нея! Внимавай също така кой наричаш "глупав" и "необразован", подобно поведение не се толерира в този форум! mod edit: musura
:глупав
Oт самото начало so.sec твърди само едно - че колкото е по-мощен двигателя, толкова повече харчи! Това е точно така, доказаха го както неговта таблица, която ако не се лъжа е от немския VW сайт, така и от сайта който вие посочихте.
Така както твърдяхте че не бил прав... така изведнъж почнахте да овъртате че тя разликата не била голяма... :lol: Оправдания на ученичка.
Като не намерихте друго за мненията хванахте да го ядете... страхотна зрялост и интелект момчета! :kef:
Образовайте се малко и тогава пишете, щото само прецакахте хубавата тема!
[color=red]Потвърждавам написаното до тук от so.sec и го повтарям като заключение от целия спор:
Колкото по-мощен двигател избереш колега, толкова повече ще ти харчи! Дали разликата е малка или голяма - това си прецени ти, разлика обаче има и тя винаги е в полза на по-маломощния двигател, както е и логично! Ако искаш да ти гори малко - 1.4 - аз съм с такъв и съм много доволен. Ако ще се дърпаш или те тресе детска гъзария - избери от по-мощните и намери баланса за теб между желана мощност и разход... колкото по-нагоре отиваш, толкова по-често ще зареждаш... няма как
so.sec още веднъж поздравления за последователността и железните нерви :bowdown
Като адвокат на so.sec ли се изявяваш? Ако нямаш какво да кажеш по темата, не е нужно да пишеш в нея! Внимавай също така кой наричаш "глупав" и "необразован", подобно поведение не се толерира в този форум! mod edit: musura
- musura
- Сър
- Мнения: 7129
- Регистриран на: Пон 28 мар 2005 21:01
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Голям Поровец
so.sec написа:гравитацията и във ферарито и във голфа е една и съща както и всички други физични закони - и на хартия и в действителност! Няма как по-мощен автомобил да харчи по-малко от по-маломощен, когато са със една и съща технология! Независимо от обема 100 коня харчат повече от 75 коня и няма никаква друга разумна логика да е иначе, освен на Хари Потър в книгата!
Само да споделя, че има едни такива неща, като въртящ момент и обороти. Та мощността е равна на момента по оборотите... Значи първо трябва да си изясним кой мотор с какви характеристики е

Другия фактор е КПД на мотора. Доказано е, че 16 клапановите имат по-голямо КПД от 8 клапановите (демек при еднакъв обем, са по-икономични, независимо от по-големите "коне"), същото важи и за 20 клапановите в сравнение с 16 клапановите - демек 1.8 20в не е лош избор. При нормално шофиране няма да има почти никаква разлика с по-малките мотори.
Всеки един колега с АБФ, а тук има много, ще потвърди, че независимо от 150-то конски сили, ако се кара леко извънграда (120 км/ч) разхода пада на около 6.5-7 л/100км. Същия разход ще имат и 1.4; 1.6; 1.8 моторите при тази скорост. Разликата идва от това, че мощният мотор можеш да го юркаш и с 200, ако имаш желание, докато маломощният - неможе. С маломощният и като качиш 3-ма човека в колата, започват едни мъки при изпреварвания и особенно в натоварен трафик е още по-изнервящо полижението.
Примера при мен е с колата на съпругата - 1.1 фиат сейченто. Разхода градско и с него и с КР-а ми е все около 10/100, независимо, че едното е 55 к.с., а другото 139

Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: isildil и 43 госта