Парното неще да спре да работи?
- atanasik
- Мнения: 23
- Регистриран на: Пет 14 дек 2007 18:31
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Парното неще да спре да работи?
Странен проблем от днес ми прави парното. С Голф3 съм и има климатроник. Давам му да духа топло на режим ECONT и без проблем си духа, но когато го спра на дисплея изписва, че спира да работи но пак си духа много топло, това е когато съм в движение, а на място няма такъв проблем. Ако не го включвам парното си влиза нормално въздух (но не горещ) за проветрени. Идеи на какво се дължи и как се отстранява?
- VW_forever
- Мнения: 558
- Регистриран на: Вто 31 юли 2007 3:11
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Враца
- atanasik
- Мнения: 23
- Регистриран на: Пет 14 дек 2007 18:31
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
meen написа:провери да не се е извадило вакумчето му 2-та маркуча които влизат в купето за парното.от този вакум се управляват клапите поне при мен беше така аз сум с климатик но мисля че при климатроника пак има вакумни клапи
Поледно само да попитам, къде са тези маркучета и как се стига до тях (под предния капак ли?) ?
-
- Мнения: 250
- Регистриран на: Сря 20 фев 2008 17:34
- Автомобил: Golf 3 GTI 16v
- Двигател: ABF 1994
- Местоположение: Плевен
re:
Най-вероятно и почти на 100% клапата не ти затваря и при мен е така!Забелязах го преди няколко дена!Също съм с климатроник и като е спрян усещам,че духа топло като загрее, а това не е нормално!!!Както казва колегата е ВАКУУМ,но само да не трябва да се разкача цялото табло! 

- atanasik
- Мнения: 23
- Регистриран на: Пет 14 дек 2007 18:31
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
meen написа:да вдигаш капака и поглеждаш зад двигатела кадето влизат 2 маркуча за топлото в купето м-у тия маркучи трябва да влиза едно малко вакумче виж да не се е извадило
Търсих, търсих, но маркуче там няма. На кое друго място може да е? Или ще се налага разглобяване на предния панел? Кое се разглобява какво да търся някой ако знае....?
- Ясер
- Мнения: 184
- Регистриран на: Нед 16 дек 2007 16:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Може би като свалиш кората под джапката и може би самата джапка ще имап далеч по-голямо поле за действие
Всъщност не знам дали точно там се намира въпросната клапа, но предполагам, защото зад джапката е вентилатора на парното и би трябвало след него да е клапата топло <-> студено, а преди перката трябва да е клапата за рециркулация. Не знам дали правилно се изразявам, но се надявам да ме разбереш.

Всъщност не знам дали точно там се намира въпросната клапа, но предполагам, защото зад джапката е вентилатора на парното и би трябвало след него да е клапата топло <-> студено, а преди перката трябва да е клапата за рециркулация. Не знам дали правилно се изразявам, но се надявам да ме разбереш.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 64 госта