Има следния проблем, само при потегляне на 1'а претриса мотора ако се опитам да потегля без газ. При потегляне с газ всичко си е нормално няма проблеми.
Претрисането е доста осезаемо трепери чак и волана. На място няма никакви вибрации само и единствено при потегляне. Също така като чели и като я оставя да качва бабуните на легналите полицаи също се опитва да го прави този номер. Но съм нямал възможността да я оставя без газ на нагорнище.
Проверени са всички тампони на мотора и на скоростната кутия всичките са в добро състояние.
Съединителя съм го тествал : 3'та + дръпната ръчна 2000 РМП и се опитах да потегля колата гасне. По скоро не ми се вярва да е от това.
Обаче има друго : разбит ми е обтяжния механизъм на пистовия ремък който минава през генератора. Дали може да е свързано с това.
Колата е 1.9 АФН.
Тресене при потегляне на 1'ва ... АФН
- dobrin
- Чингис хан
- Мнения: 30039
- Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Как са ти проверени тампоните на двигателя? Ако е само външно не се лъжи. При работещ на място двигател, отвори капака и някой вътре да подава газ. Следи колебанията на двигателя. Ако много се надига знами може и да е тампон. Има възможност претрисането да е и поради проблем в центровката - при ниски обороти, без газ, ако няма достатъчно нафта, може да прави този проблем.
- Adnan
- Мнения: 3536
- Регистриран на: Чет 08 фев 2007 14:36
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
dobrinb написа:Как са ти проверени тампоните на двигателя? Ако е само външно не се лъжи. При работещ на място двигател, отвори капака и някой вътре да подава газ. Следи колебанията на двигателя. Ако много се надига знами може и да е тампон. Има възможност претрисането да е и поради проблем в центровката - при ниски обороти, без газ, ако няма достатъчно нафта, може да прави този проблем.
Отначало тампоните ги проврих сам, след това закарах колата при Никси. Той също ги провери обстойно всичките + този на скоростната кутия. Центровката не съм я проверявал това не ми е минавало през ума. Утре по някое време, ще гледам да го направя.
- Adnan
- Мнения: 3536
- Регистриран на: Чет 08 фев 2007 14:36
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Madj0 написа:И аз имах същия проблем . Проблема го реши Niksi със смяна на съединителя .
Какви ти бяха симптомите на съединителя, защото при мене си отделя от към средата някъде.
Ако си забелязал/спомняш някакви други симптоми плс. да ги споделиш.
П.С. Преди малко се качих и пробвах същия номер на задна скорост. Никакъв проблем.
- Passat_bs
- Мнения: 595
- Регистриран на: Пон 08 авг 2005 22:43
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
И не само съединител, а и маховик, все пак 110-ката е с демпферен маховик. Ами мога да ти кажа честито- 600 кинта е комплекта.Adnan написа:Сега преди малко се връщам от тестове. Намерих наклона с най голям градус. Колата си се изкачва без проблем.
Но забелязах нещо по тревожно. При опит за потегляне на нагорнище с газ и без газ си трепери цялата. Това ме навежда само към съединител дали съм прав
![]()
- Adnan
- Мнения: 3536
- Регистриран на: Чет 08 фев 2007 14:36
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Вчера ходих да си свалям катализатора. Отрязах го всичко е ОК.
И си викам чакай да проверя отдолу всичко.
Гледам задното гърне се държи на 2 точки заварка
.
Веднага при човека с аргон + яко заварка. Сега все още правя тестове няма притрисане нито на горнище нито на право нито с газ нито без газ.
А шума леко спадна, а да не говориме какво излезе от катализатора и леко се усеща как колата тръгна повече.
Може и да си внушавам всичко но дано да не е съденителя + маховика, че трябва да чакам 3 заплати

И си викам чакай да проверя отдолу всичко.
Гледам задното гърне се държи на 2 точки заварка

Веднага при човека с аргон + яко заварка. Сега все още правя тестове няма притрисане нито на горнище нито на право нито с газ нито без газ.
А шума леко спадна, а да не говориме какво излезе от катализатора и леко се усеща как колата тръгна повече.
Може и да си внушавам всичко но дано да не е съденителя + маховика, че трябва да чакам 3 заплати


- Madj0
- Мнения: 1104
- Регистриран на: Пон 10 апр 2006 13:51
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Adnan написа:Вчера ходих да си свалям катализатора. Отрязах го всичко е ОК.
И си викам чакай да проверя отдолу всичко.
Гледам задното гърне се държи на 2 точки заварка.
Веднага при човека с аргон + яко заварка. Сега все още правя тестове няма притрисане нито на горнище нито на право нито с газ нито без газ.
А шума леко спадна, а да не говориме какво излезе от катализатора и леко се усеща как колата тръгна повече.
Може и да си внушавам всичко но дано да не е съденителя + маховика, че трябва да чакам 3 заплати![]()
Аз маховик не сменявах . Преди да сменя съединителя ми казаха ,че небил за смяна ... ( незнам как разбраха ) . След смяната на съединителя с 5 човека при трягване на загряло не подскача
- Adnan
- Мнения: 3536
- Регистриран на: Чет 08 фев 2007 14:36
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Stivi написа:Според мен просто си самовнушаваш че след заварката на гърнето е изчезнало подскачането и след време ще разбереш че е време да смениш съединителя ако си 100% сигурен че тампоните са здрави което си е доста трудно нещо ! Но аз твърдо залагам на съединител


-
- Мнения: 740
- Регистриран на: Пон 14 юни 2004 9:31
- Автомобил: E60_LCI_M57TU2_235+Golf4_ASV
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
-
- Мнения: 79
- Регистриран на: Чет 01 фев 2007 15:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Passat_bs написа:И не само съединител, а и маховик, все пак 110-ката е с демпферен маховик. Ами мога да ти кажа честито- 600 кинта е комплекта.Adnan написа:Сега преди малко се връщам от тестове. Намерих наклона с най голям градус. Колата си се изкачва без проблем.
Но забелязах нещо по тревожно. При опит за потегляне на нагорнище с газ и без газ си трепери цялата. Това ме навежда само към съединител дали съм прав
![]()
Колега,600лв. е комплекта с маховика ли ? Аз чух някакви по-сериозни цифри...
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 66 госта