Хехехе, какво стана с вентлилейшъна?
Нормално, всички мощности по книжки и каталози на всички марки автомобили се мерят на вала, не на колелата! Мотора е свален от колата, закачена му е генерация и се мери с алтернатор и другите лайна, които се въртят от мотора, и тези к.с. са по ДИН! Американския стандарт, САЕ се мери без абсолютно никакви неща задвижвани от мотора! А пък на 70к.с. представяте ли си колко са на колелата!

Между другото от 150 да ти се измерят 111 ... не са само загуби, някой и друг кон е паднал мъртъв по пътя! Гледал съм дино графики на ПБ/ПФ 8 клапанов 1.8 с диджифант, обслужени мотори, на около 5000-10 000км след ремонта и от 112 по каталог се измерват 101, и вместо 159НМ момент се измерва 151 или 143 беше/не мога да се сетя точно/ ... след чип, резултата е 113к.с. и 177НМ въртящ момент
Какъв филтъра пич, щото гледам 5к.с. и 5НМ отгоре, Джей АР или К&Н?