Дино-ден - резултати и коментари...

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
K_Power
Мнения: 750
Регистриран на: Пон 13 фев 2006 23:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот K_Power » Съб 29 мар 2008 17:45


Какво стана хора? Мерихте ли?
Я казвайте бързо резултатите!!! :lol: :lol: :lol:
Кола с модификацийте, каква мощност заводско и какъв момент и сега при меренето какви са резултатите!




Потребителски аватар
Plarol
Мнения: 298
Регистриран на: Сря 01 мар 2006 21:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: s.Dobroslavci-Sofiisko

Мнениеот Plarol » Съб 29 мар 2008 18:23


Някои дойдоха някои не :D

Мойте резултати Тук


Потребителски аватар
dude
Мнения: 1614
Регистриран на: Пет 27 май 2005 13:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот dude » Съб 29 мар 2008 18:26


на мен ли нещо не ми е ясно
или двигателят ти е 150 коня, а там са ти го замерили 111


Потребителски аватар
Plarol
Мнения: 298
Регистриран на: Сря 01 мар 2006 21:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: s.Dobroslavci-Sofiisko

Мнениеот Plarol » Съб 29 мар 2008 18:35


:D :D :D


За това казах на "колелата" каквото има там до около 150 са загуби по трасето.Така ми го обясниха иначе и аз бях шокиран.


didoriginal
Фотограф на VWClubFest
Мнения: 2271
Регистриран на: Нед 23 яну 2005 16:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот didoriginal » Съб 29 мар 2008 18:43


Двигателите на VW се мерят на маховика... На колелата мощността е около 35% по-ниска. ;)


Потребителски аватар
dude
Мнения: 1614
Регистриран на: Пет 27 май 2005 13:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот dude » Съб 29 мар 2008 18:47


кво значи на VW се мерят на маховика,
на астрите ако ги замерят кво ще покажат горе долу


didoriginal
Фотограф на VWClubFest
Мнения: 2271
Регистриран на: Нед 23 яну 2005 16:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот didoriginal » Съб 29 мар 2008 18:49


От Хеед обясниха, че мотора се качва (само той) на стенд, без алтернатори, хидравлики и т.н. и се замерва мощността на коляновия вал (и респективно маховика). Като е на колата имаш трансмисия, карантии, джанти, гуми и т.н. Горе-долу се получава така - ако колата е 66kW (90 конски сили), на колелата излизат 66 коня. :)


Потребителски аватар
Tyan
Ън Мън
Мнения: 7962
Регистриран на: Вто 14 дек 2004 21:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Tyan » Съб 29 мар 2008 19:17


Tyan преди много време написа:........имай предвид ...ханс е гей и мери колите на маховика при някакви идеални условия :) на колелата хахах 60 коня :lol:


Потребителски аватар
pechatara
Мнения: 85
Регистриран на: Нед 24 дек 2006 19:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот pechatara » Съб 29 мар 2008 19:24


Plarol написа:Някои дойдоха някои не :D

Мойте резултати Тук
а колата с новите колектори ли беше или не


Потребителски аватар
Plarol
Мнения: 298
Регистриран на: Сря 01 мар 2006 21:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: s.Dobroslavci-Sofiisko

Мнениеот Plarol » Съб 29 мар 2008 19:55


pechatara написа:
Plarol написа:Някои дойдоха някои не :D

Мойте резултати Тук
а колата с новите колектори ли беше или не


Не.Но имам чуствато, че не четете.Написал съм "поетапно" с последваща разбивка на данните.


Потребителски аватар
K_Power
Мнения: 750
Регистриран на: Пон 13 фев 2006 23:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот K_Power » Съб 29 мар 2008 20:07


Хехехе, какво стана с вентлилейшъна?
Нормално, всички мощности по книжки и каталози на всички марки автомобили се мерят на вала, не на колелата! Мотора е свален от колата, закачена му е генерация и се мери с алтернатор и другите лайна, които се въртят от мотора, и тези к.с. са по ДИН! Американския стандарт, САЕ се мери без абсолютно никакви неща задвижвани от мотора! А пък на 70к.с. представяте ли си колко са на колелата! :lol: :lol: :lol: Между другото от 150 да ти се измерят 111 ... не са само загуби, някой и друг кон е паднал мъртъв по пътя! Гледал съм дино графики на ПБ/ПФ 8 клапанов 1.8 с диджифант, обслужени мотори, на около 5000-10 000км след ремонта и от 112 по каталог се измерват 101, и вместо 159НМ момент се измерва 151 или 143 беше/не мога да се сетя точно/ ... след чип, резултата е 113к.с. и 177НМ въртящ момент :shock :shock :shock

Какъв филтъра пич, щото гледам 5к.с. и 5НМ отгоре, Джей АР или К&Н?


Потребителски аватар
TDI-RS
Мнения: 679
Регистриран на: Пет 01 сеп 2006 18:21
Автомобил: RS TDI
Двигател: V6 TDI
Местоположение: Ловеч

Мнениеот TDI-RS » Съб 29 мар 2008 20:50


didoriginal написа:Двигателите на VW се мерят на маховика... На колелата мощността е около 35% по-ниска. ;)



пич, тва да е е 4 х 4 с тея големи загуби бе
загубите са около 20 процента
демек от 150 вадиш 20 % и получаваш 120
това трябва да покажа на една 150 коньова кола - например АБФ

а за туй оня ден обеснявах на онзи надъхан фен от Ябланица, че да изкара 320 коня на колелата тряяяя да добие мотора от боя с ковани железа...


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vizor » Съб 29 мар 2008 22:28


Много готин ден .. чак сега се събуждам

благодарим на Ицо че ни изтърпя глупостите цял ден и му се пречихме из ръцете
2-ро резултатите според мен бяха доста добри според показаното спортния филтър вдига ~4-5% на колелата!!!

иначе колегата с АБФ-а (голфа) интересното беше че с чип даде колкото колегата с пасата без чип

там вече играят доста фактори
така че ако някой в тоя форум вземе да каже "чип 20 коня" и ще го наплюя (на атмосферен разбира се) :lol:

беше гот
резултатите са на лице
сканирайте ги всичките и ги постнете...


Потребителски аватар
leonardo_vd
Мнения: 3022
Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
Двигател: AAA
Местоположение: Видин
Контакти:

Мнениеот leonardo_vd » Съб 29 мар 2008 22:33


Къде са резултатите бе хора???


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vizor » Съб 29 мар 2008 22:36


Plarol написа:

Резултати:в конски сили и въртящ момент на колелата

Сток.................................................111.0HP/ 141.0N.M

С конусен спортен филтър JR.............116.2HP 146.3N.M


:wink:



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 17 госта