Претрисане на мотора вероятна повреда на ГНП !?

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
juli76
Мнения: 162
Регистриран на: Вто 25 окт 2005 22:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнениеот juli76 » Сря 26 мар 2008 17:46


Хайде стига оспамихте ми темата. :) По въпроса намерих къде да ми оправятя центровката и ако проблема с датчика остане ще е свалят и ремонтират помпата като това ще струва като труд към 280 лв. в цената влизал ремонтен комплект уплътнения и някъкви втулки но това само ако проблема с датчика остане иначе за центровка само 40 лв. Ще видим какво ще стане дано не базикат помпата че много хора се оплакват от по висок разход след подобни манипулаций. :?




Потребителски аватар
ifidik
Мнения: 1709
Регистриран на: Пон 05 ное 2007 18:34
Автомобил: Corrado TDI 4x4
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот ifidik » Сря 26 мар 2008 18:23


проблема с датчика го отчита компа като грешка ,когато имаш голямо разминаване в центровката на помпата.както споменах по горе ,грешката ще изчезне без да ти отварят помпата.


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Чет 27 мар 2008 9:00


juli76 написа:Хайде стига оспамихте ми темата. :) По въпроса намерих къде да ми оправятя центровката и ако проблема с датчика остане ще е свалят и ремонтират помпата като това ще струва като труд към 280 лв. в цената влизал ремонтен комплект уплътнения и някъкви втулки но това само ако проблема с датчика остане иначе за центровка само 40 лв. Ще видим какво ще стане дано не базикат помпата че много хора се оплакват от по висок разход след подобни манипулаций. :?

Тва с разхдоа става заради центровката - ако ти я направят да върви повече си идва и разходчето.Ако ти я направаят да дава минимално 2.8-3 mg/str разхода ще е в норма.280 за ремонта ми се вижда доста - комплекта гарнитурки на "БОШ/тва дали е на тях е друга тема/" е 15 лева примерно.


Потребителски аватар
Ventoman
Мнения: 980
Регистриран на: Чет 20 яну 2005 18:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Ventoman » Чет 27 мар 2008 22:02


В супер дизел за смяна гранитури + гарнитури на 1Z мотор вземат 480лв. За мен комплекта гарнитури идва около 13лв. :D


WasteLand_TD
Мнения: 740
Регистриран на: Пон 14 юни 2004 9:31
Автомобил: E60_LCI_M57TU2_235+Golf4_ASV
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот WasteLand_TD » Нед 30 мар 2008 18:17


RabbitTDI, какво ще рече 2.8-3mg/str разход в норма.


Потребителски аватар
Ventoman
Мнения: 980
Регистриран на: Чет 20 яну 2005 18:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Ventoman » Нед 30 мар 2008 23:04


WasteLand_TD написа:RabbitTDI, какво ще рече 2.8-3mg/str разход в норма.


Човека просто се намира в приказка :lol:

Пише във форума вместо да скучае 8)


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Пон 31 мар 2008 7:58


WasteLand_TD написа:RabbitTDI, какво ще рече 2.8-3mg/str разход в норма.

Ако караш с 2.8 до 4 mg/str разхода ще ти е нормалния за ТДИ 5-6.5 на 100 км.Ако ти е по-малък от 2.8 колата почва да си гори с до литър повече /няколко такива вече знам - няма да споменавам кой им ги е правил ,че е много обдчив тоя същия/


Потребителски аватар
Ventoman
Мнения: 980
Регистриран на: Чет 20 яну 2005 18:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Ventoman » Пон 31 мар 2008 19:54


Rabbit_TDI написа:
WasteLand_TD написа:RabbitTDI, какво ще рече 2.8-3mg/str разход в норма.

Ако караш с 2.8 до 4 mg/str разхода ще ти е нормалния за ТДИ 5-6.5 на 100 км.Ако ти е по-малък от 2.8 колата почва да си гори с до литър повече /няколко такива вече знам - няма да споменавам кой им ги е правил ,че е много обдчив тоя същия/


Ма много знаеш , некой много порти мойте тайни , аз вентото го карах на 1,8 , дай коментар по този повод .

Много не отваряни помпи идват , на 2.0-2.2 мг , тех кой ги е барал . Според теб какво правят повербоксовете (резисторите) на комбито тди ?


Потребителски аватар
Bundy
Мнения: 535
Регистриран на: Нед 27 яну 2008 1:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Хасково

Мнениеот Bundy » Пон 31 мар 2008 20:13


Включвам се в темата... Незнам колко рядко се развалят помпите на тоя мотор ама и аз съм с тоя проблем и по случайност с мотор 1Z.... Яко ми тресе най вече на 3-та и 4-та. Като натисна газта и скочи над 2000об. се оправя ама не мога да летя с над 2000об. през целия ден при натоварено движение я..... Преди едва издържах,вече посвикнах,обаче предпочитам да се оправи щото си харесвам колата и това е единствения й проблем(за сега) и искам да се отстрани по възможно най бързия начин..... Ако някой може да внесе яснота по проблема ще съм му благодарен.....


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Вто 01 апр 2008 7:52


Ventoman написа:
Rabbit_TDI написа:
WasteLand_TD написа:RabbitTDI, какво ще рече 2.8-3mg/str разход в норма.

Ако караш с 2.8 до 4 mg/str разхода ще ти е нормалния за ТДИ 5-6.5 на 100 км.Ако ти е по-малък от 2.8 колата почва да си гори с до литър повече /няколко такива вече знам - няма да споменавам кой им ги е правил ,че е много обдчив тоя същия/


Ма много знаеш , некой много порти мойте тайни , аз вентото го карах на 1,8 , дай коментар по този повод .

Много не отваряни помпи идват , на 2.0-2.2 мг , тех кой ги е барал . Според теб какво правят повербоксовете (резисторите) на комбито тди ?

И кое точно му е тайната /след като аз "коли не пипам" ,а го знам от няколко места включително tdiclub.com/ :shock Вентото ти си ми с оплаквал ,че ти гори 7 и ми се чудеше как така карам на 2200-2500 оборота постоянно.Вентото ти също след като една година се опитва да го оправиш го продаде на един колега с прекъсване :idea: /след като той беше дошъл за друга кола/.На kombito_tdi чипа първо не знаеш кво прави /само ще спомена че е адаптивен спрямо това колко си натиснал педала на газта/ и второ си има копче за включване и изключване :idea:


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Вто 01 апр 2008 7:55


Bundy написа:Включвам се в темата... Незнам колко рядко се развалят помпите на тоя мотор ама и аз съм с тоя проблем и по случайност с мотор 1Z.... Яко ми тресе най вече на 3-та и 4-та. Като натисна газта и скочи над 2000об. се оправя ама не мога да летя с над 2000об. през целия ден при натоварено движение я..... Преди едва издържах,вече посвикнах,обаче предпочитам да се оправи щото си харесвам колата и това е единствения й проблем(за сега) и искам да се отстрани по възможно най бързия начин..... Ако някой може да внесе яснота по проблема ще съм му благодарен.....

Трябва ти чистене и реглаж на помпата и проблема се оправя /освен ако не е от нещо друго въпреки че вероятноста е почти нулева/.До Хасково най-близо са ти kombito_tdi и ifidik /ако изобщо може да се каже близко :cry: / пиши им ЛС и се разберете да ти оправят колата :wink:


Потребителски аватар
Andonov
Мнения: 3927
Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол
Контакти:

Мнениеот Andonov » Вто 01 апр 2008 8:41


Rabbit_TDI написа:
Ventoman написа:
Rabbit_TDI написа:
WasteLand_TD написа:RabbitTDI, какво ще рече 2.8-3mg/str разход в норма.

Ако караш с 2.8 до 4 mg/str разхода ще ти е нормалния за ТДИ 5-6.5 на 100 км.Ако ти е по-малък от 2.8 колата почва да си гори с до литър повече /няколко такива вече знам - няма да споменавам кой им ги е правил ,че е много обдчив тоя същия/


Ма много знаеш , некой много порти мойте тайни , аз вентото го карах на 1,8 , дай коментар по този повод .

Много не отваряни помпи идват , на 2.0-2.2 мг , тех кой ги е барал . Според теб какво правят повербоксовете (резисторите) на комбито тди ?

И кое точно му е тайната /след като аз "коли не пипам" ,а го знам от няколко места включително tdiclub.com/ :shock Вентото ти си ми с оплаквал ,че ти гори 7 и ми се чудеше как така карам на 2200-2500 оборота постоянно.Вентото ти също след като една година се опитва да го оправиш го продаде на един колега с прекъсване :idea: /след като той беше дошъл за друга кола/.На kombito_tdi чипа първо не знаеш кво прави /само ще спомена че е адаптивен спрямо това колко си натиснал педала на газта/ и второ си има копче за включване и изключване :idea:


Тук стана интересно :lol:
Я кажи как става този номер с адаптивен чип :lol:
На един резистор не му трябва нищо повече от едно копче зада го вкл и изкл. , а как ли се адаптира?


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Вто 01 апр 2008 8:51


Защо смяташ че външен чип е непременно едно съпротивление :? В този на kombito_tdi не знам какво има ,но реагира различно в зависимост от оборотите и колко е натиснат педала на газта.Отделно съм разглеждал /с него колата ми полудяваше/ Alpin-а на klenbuterol и вътре си имаше половин компютър и се връзваше към помпата и дебитомера.


Потребителски аватар
Ventoman
Мнения: 980
Регистриран на: Чет 20 яну 2005 18:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Ventoman » Вто 01 апр 2008 9:09


Rabbit_TDI написа:Защо смяташ че външен чип е непременно едно съпротивление :? В този на kombito_tdi не знам какво има ,но реагира различно в зависимост от оборотите и колко е натиснат педала на газта.Отделно съм разглеждал /с него колата ми полудяваше/ Alpin-а на klenbuterol и вътре си имаше половин компютър и се връзваше към помпата и дебитомера.


Давам ти 100лв. да го отвориш да видиш какво има вътре . Не стигнахме до този момент . но принципно се монтира или на 1ви пин на помпата или между първи и трети . Потози начин се удължава дъгата в помпата *повече омаж показва* от там повече гориво . ЦК клуче между крачетата на съпротивлението премахва допълнителния омаж от него .


Потребителски аватар
vanbo
Мнения: 146
Регистриран на: Чет 13 дек 2007 17:15
Автомобил: Passat 3 TDI
Двигател: 1. 6 SB 1992
Местоположение: Плевен

Мнениеот vanbo » Вто 01 апр 2008 19:00


Ей , най-после успокоихте топката и форума си върна предишният облик .... Не се принизявайте така, както някои други форуми-да ти е обидно да ги четеш.Та това е форума на любимия ни автомобил, колеги. Не с рогите напред...



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 19 госта