Претрисане на мотора вероятна повреда на ГНП !?
- juli76
- Мнения: 162
- Регистриран на: Вто 25 окт 2005 22:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
Хайде стига оспамихте ми темата.
По въпроса намерих къде да ми оправятя центровката и ако проблема с датчика остане ще е свалят и ремонтират помпата като това ще струва като труд към 280 лв. в цената влизал ремонтен комплект уплътнения и някъкви втулки но това само ако проблема с датчика остане иначе за центровка само 40 лв. Ще видим какво ще стане дано не базикат помпата че много хора се оплакват от по висок разход след подобни манипулаций. 
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
juli76 написа:Хайде стига оспамихте ми темата.По въпроса намерих къде да ми оправятя центровката и ако проблема с датчика остане ще е свалят и ремонтират помпата като това ще струва като труд към 280 лв. в цената влизал ремонтен комплект уплътнения и някъкви втулки но това само ако проблема с датчика остане иначе за центровка само 40 лв. Ще видим какво ще стане дано не базикат помпата че много хора се оплакват от по висок разход след подобни манипулаций.
Тва с разхдоа става заради центровката - ако ти я направят да върви повече си идва и разходчето.Ако ти я направаят да дава минимално 2.8-3 mg/str разхода ще е в норма.280 за ремонта ми се вижда доста - комплекта гарнитурки на "БОШ/тва дали е на тях е друга тема/" е 15 лева примерно.
-
WasteLand_TD
- Мнения: 740
- Регистриран на: Пон 14 юни 2004 9:31
- Автомобил: E60_LCI_M57TU2_235+Golf4_ASV
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
WasteLand_TD написа:RabbitTDI, какво ще рече 2.8-3mg/str разход в норма.
Ако караш с 2.8 до 4 mg/str разхода ще ти е нормалния за ТДИ 5-6.5 на 100 км.Ако ти е по-малък от 2.8 колата почва да си гори с до литър повече /няколко такива вече знам - няма да споменавам кой им ги е правил ,че е много обдчив тоя същия/
- Ventoman
- Мнения: 980
- Регистриран на: Чет 20 яну 2005 18:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Rabbit_TDI написа:WasteLand_TD написа:RabbitTDI, какво ще рече 2.8-3mg/str разход в норма.
Ако караш с 2.8 до 4 mg/str разхода ще ти е нормалния за ТДИ 5-6.5 на 100 км.Ако ти е по-малък от 2.8 колата почва да си гори с до литър повече /няколко такива вече знам - няма да споменавам кой им ги е правил ,че е много обдчив тоя същия/
Ма много знаеш , некой много порти мойте тайни , аз вентото го карах на 1,8 , дай коментар по този повод .
Много не отваряни помпи идват , на 2.0-2.2 мг , тех кой ги е барал . Според теб какво правят повербоксовете (резисторите) на комбито тди ?
Включвам се в темата... Незнам колко рядко се развалят помпите на тоя мотор ама и аз съм с тоя проблем и по случайност с мотор 1Z.... Яко ми тресе най вече на 3-та и 4-та. Като натисна газта и скочи над 2000об. се оправя ама не мога да летя с над 2000об. през целия ден при натоварено движение я..... Преди едва издържах,вече посвикнах,обаче предпочитам да се оправи щото си харесвам колата и това е единствения й проблем(за сега) и искам да се отстрани по възможно най бързия начин..... Ако някой може да внесе яснота по проблема ще съм му благодарен.....
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
Ventoman написа:Rabbit_TDI написа:WasteLand_TD написа:RabbitTDI, какво ще рече 2.8-3mg/str разход в норма.
Ако караш с 2.8 до 4 mg/str разхода ще ти е нормалния за ТДИ 5-6.5 на 100 км.Ако ти е по-малък от 2.8 колата почва да си гори с до литър повече /няколко такива вече знам - няма да споменавам кой им ги е правил ,че е много обдчив тоя същия/
Ма много знаеш , некой много порти мойте тайни , аз вентото го карах на 1,8 , дай коментар по този повод .
Много не отваряни помпи идват , на 2.0-2.2 мг , тех кой ги е барал . Според теб какво правят повербоксовете (резисторите) на комбито тди ?
И кое точно му е тайната /след като аз "коли не пипам" ,а го знам от няколко места включително tdiclub.com/
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
Bundy написа:Включвам се в темата... Незнам колко рядко се развалят помпите на тоя мотор ама и аз съм с тоя проблем и по случайност с мотор 1Z.... Яко ми тресе най вече на 3-та и 4-та. Като натисна газта и скочи над 2000об. се оправя ама не мога да летя с над 2000об. през целия ден при натоварено движение я..... Преди едва издържах,вече посвикнах,обаче предпочитам да се оправи щото си харесвам колата и това е единствения й проблем(за сега) и искам да се отстрани по възможно най бързия начин..... Ако някой може да внесе яснота по проблема ще съм му благодарен.....
Трябва ти чистене и реглаж на помпата и проблема се оправя /освен ако не е от нещо друго въпреки че вероятноста е почти нулева/.До Хасково най-близо са ти kombito_tdi и ifidik /ако изобщо може да се каже близко
- Andonov
- Мнения: 3929
- Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ямбол
- Контакти:
Rabbit_TDI написа:Ventoman написа:Rabbit_TDI написа:WasteLand_TD написа:RabbitTDI, какво ще рече 2.8-3mg/str разход в норма.
Ако караш с 2.8 до 4 mg/str разхода ще ти е нормалния за ТДИ 5-6.5 на 100 км.Ако ти е по-малък от 2.8 колата почва да си гори с до литър повече /няколко такива вече знам - няма да споменавам кой им ги е правил ,че е много обдчив тоя същия/
Ма много знаеш , некой много порти мойте тайни , аз вентото го карах на 1,8 , дай коментар по този повод .
Много не отваряни помпи идват , на 2.0-2.2 мг , тех кой ги е барал . Според теб какво правят повербоксовете (резисторите) на комбито тди ?
И кое точно му е тайната /след като аз "коли не пипам" ,а го знам от няколко места включително tdiclub.com/Вентото ти си ми с оплаквал ,че ти гори 7 и ми се чудеше как така карам на 2200-2500 оборота постоянно.Вентото ти също след като една година се опитва да го оправиш го продаде на един колега с прекъсване
/след като той беше дошъл за друга кола/.На kombito_tdi чипа първо не знаеш кво прави /само ще спомена че е адаптивен спрямо това колко си натиснал педала на газта/ и второ си има копче за включване и изключване
Тук стана интересно
Я кажи как става този номер с адаптивен чип
На един резистор не му трябва нищо повече от едно копче зада го вкл и изкл. , а как ли се адаптира?
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
Защо смяташ че външен чип е непременно едно съпротивление
В този на kombito_tdi не знам какво има ,но реагира различно в зависимост от оборотите и колко е натиснат педала на газта.Отделно съм разглеждал /с него колата ми полудяваше/ Alpin-а на klenbuterol и вътре си имаше половин компютър и се връзваше към помпата и дебитомера.
- Ventoman
- Мнения: 980
- Регистриран на: Чет 20 яну 2005 18:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Rabbit_TDI написа:Защо смяташ че външен чип е непременно едно съпротивлениеВ този на kombito_tdi не знам какво има ,но реагира различно в зависимост от оборотите и колко е натиснат педала на газта.Отделно съм разглеждал /с него колата ми полудяваше/ Alpin-а на klenbuterol и вътре си имаше половин компютър и се връзваше към помпата и дебитомера.
Давам ти 100лв. да го отвориш да видиш какво има вътре . Не стигнахме до този момент . но принципно се монтира или на 1ви пин на помпата или между първи и трети . Потози начин се удължава дъгата в помпата *повече омаж показва* от там повече гориво . ЦК клуче между крачетата на съпротивлението премахва допълнителния омаж от него .
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 59 госта