
Стъпалото гасне
- Jako_ludiq
- Мнения: 279
- Регистриран на: Сря 10 яну 2007 18:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ямбол
Стъпалото гасне
Значи проблема ми е следния. Когато пусна музиката и си включа стъпалото (RTO SX 4001) да започне да свири касата проблеми няма, но ако усиля стъпалото над 1/2 и светодиода започва да мига много и сякаш не му стига ток, на CD'то също започва да му премигва леко осветлението. Когато усиля стъпалцето над 3/4 в момент на силен и продължителен бас само се изключва и след 1 секунда пак се включва. Помислих си, че може да е от захранващия кабел (+) да не може да му осигури нужния ток, но ако беше от това кабела щеше да грее, пък нишо му няма. Няма шанс да е от (-) защото той е на корпуса на стъпалото а то е захванато с 4 болта за задната кора отдоло. Освен това стъпалото е било на профилактика и нищо му няма. Има и друго нещо, но не знам какво влияние оказва и оказва ли изобщо. Стъпалцето е слабичко. Дават го 2х60rms или на бридж 1х150rms, но аз не му давам повече от стотина вата. Та на него стъпало съм вързал 300rms ватова каса. Може ли това да ми прави мизерийте писани по горе. Общо взето помагайте, защото е много гадно да ви свити музиката и да ви гасне баса
Мерси

- Petkovski
- Мнения: 120
- Регистриран на: Нед 17 юни 2007 19:28
- Автомобил: Vw Golf 4
- Двигател: AKL
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
Според мен проблема ти е в касата в смисал, провери колко ОМ ти е ако касата е примерно 4ОМ а стапалото до колкото разбрах си пуснал на bridge работи на 8ОМ съвсем нормално ти е да ти прави номера. Това че изключва така не е от захранващите кабели но все пак запали колата и усили ако свири трябва да сменяш акумулатора. По принцип има защита и от ниско напрежение, диода които си светва protection ли? Успех....
- Jako_ludiq
- Мнения: 279
- Регистриран на: Сря 10 яну 2007 18:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ямбол
- SNapeR
- Мнения: 156
- Регистриран на: Пет 25 май 2007 20:37
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна... морето
Някаде ти дава на късо. Имах същия проблен с едно стъпало Алпин. Беше двуканален и единия канал просто си гореше. Пускам го аз , свири , гасне , свири , гасне и накрая .... ремонт. 140 лв. Свири , гасне , свири гасне ... аиде пак ремонт 100 лв. Накрая ми стана ясно че просто единия канал не е наред , затова ползвах само другия.
- baivan
- Мнения: 273
- Регистриран на: Вто 06 фев 2007 13:49
- Автомобил: Vento
- Двигател: 1.8T
- Местоположение: Разлог
Не винаги ако кабела не осигурява нужния ток, грее. Плюсовия кабел задължително трябва да е дебел и максимално къс. Не вярвам да дава някаде на късо, иначе щеше постоянно да гасне а не само когато усилиш. Не му достига ток - това е най-вероятно. Сложи дебел и кас кабел и ако не се оправи означава че на усилвателя му има нещо. Щом и ЦД-то ти мига като усилиш е препоръчително и на него да сложиш по дебели захранващи кабели-директно от акумулатора.
- amonev
- Мнения: 66
- Регистриран на: Пон 30 апр 2007 17:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Разград
...
Ако не го прави на запален автомобил, проблема е в акумулатора.
пп - провери си отново връзките по кабелите, + и - /особено където е захванат, мястото да е почистено до метал/
Ако всичко е изрядно, го носи на ремонт.
пп - провери си отново връзките по кабелите, + и - /особено където е захванат, мястото да е почистено до метал/
Ако всичко е изрядно, го носи на ремонт.
- Jako_ludiq
- Мнения: 279
- Регистриран на: Сря 10 яну 2007 18:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ямбол
Ок колеги. То стъпалцето е слабичко. Предпазителя му е само един 20-25А и съм със 6квадрата кабел, само че е дългичък. Стъпалото сме го пробвали на токоизправител с една друга каса и си свири без да прекъсва. Най-вероятно вече започвам да си мисля, че не му стига ток и когато доиде момент на силен бас просто угасва, защото тока му е негостатъчен да захрани крайните транзистори. Мисля си, че един кондензатор 1Фарад ще му свърши работа, за да няма такива сривове на ток, работата е че струва 80-100 лева, а не се знае в последствие дали ще мога да го ползвам.
- WDW
- Мнения: 1505
- Регистриран на: Чет 12 авг 2004 0:58
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Проблема с кондензатора ще го решиш само частично !
От това, което си описал стигам до извода че само окабеляването ти е кофти!
Правилната формула : по-дебели кабели, по-къси кабели и директно свързани към акумулатора!
Това че масата си я взел от купето може би ти е най-големият фал! Не знаеш какви падове на напрежение се получават от свръзките!
От това, което си описал стигам до извода че само окабеляването ти е кофти!
Правилната формула : по-дебели кабели, по-къси кабели и директно свързани към акумулатора!
Това че масата си я взел от купето може би ти е най-големият фал! Не знаеш какви падове на напрежение се получават от свръзките!
- valeto 150hp
- Мнения: 316
- Регистриран на: Пон 16 окт 2006 7:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Любимец
- Контакти:
Re: ...
[quote="amonev"]Ако не го прави на запален автомобил, проблема е в акумулатора.


- Jako_ludiq
- Мнения: 279
- Регистриран на: Сря 10 яну 2007 18:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ямбол
- Jako_ludiq
- Мнения: 279
- Регистриран на: Сря 10 яну 2007 18:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ямбол
Върни се в “CAR Audio, Video & Navigation”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 12 госта