Стъпалото гасне

Силна музика, видео и навигация във Вашия Volkswagen
Потребителски аватар
Jako_ludiq
Мнения: 279
Регистриран на: Сря 10 яну 2007 18:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол

Стъпалото гасне

Мнениеот Jako_ludiq » Нед 30 мар 2008 9:19


Значи проблема ми е следния. Когато пусна музиката и си включа стъпалото (RTO SX 4001) да започне да свири касата проблеми няма, но ако усиля стъпалото над 1/2 и светодиода започва да мига много и сякаш не му стига ток, на CD'то също започва да му премигва леко осветлението. Когато усиля стъпалцето над 3/4 в момент на силен и продължителен бас само се изключва и след 1 секунда пак се включва. Помислих си, че може да е от захранващия кабел (+) да не може да му осигури нужния ток, но ако беше от това кабела щеше да грее, пък нишо му няма. Няма шанс да е от (-) защото той е на корпуса на стъпалото а то е захванато с 4 болта за задната кора отдоло. Освен това стъпалото е било на профилактика и нищо му няма. Има и друго нещо, но не знам какво влияние оказва и оказва ли изобщо. Стъпалцето е слабичко. Дават го 2х60rms или на бридж 1х150rms, но аз не му давам повече от стотина вата. Та на него стъпало съм вързал 300rms ватова каса. Може ли това да ми прави мизерийте писани по горе. Общо взето помагайте, защото е много гадно да ви свити музиката и да ви гасне баса :( Мерси




Потребителски аватар
Petkovski
Мнения: 120
Регистриран на: Нед 17 юни 2007 19:28
Автомобил: Vw Golf 4
Двигател: AKL
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнениеот Petkovski » Нед 30 мар 2008 9:55


Според мен проблема ти е в касата в смисал, провери колко ОМ ти е ако касата е примерно 4ОМ а стапалото до колкото разбрах си пуснал на bridge работи на 8ОМ съвсем нормално ти е да ти прави номера. Това че изключва така не е от захранващите кабели но все пак запали колата и усили ако свири трябва да сменяш акумулатора. По принцип има защита и от ниско напрежение, диода които си светва protection ли? Успех....


Потребителски аватар
Jako_ludiq
Мнения: 279
Регистриран на: Сря 10 яну 2007 18:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол

Мнениеот Jako_ludiq » Нед 30 мар 2008 10:12


Касата е на 4ОМ ама и стъпалото е на 4ОМ на бридж, че може би и на 2ОМ ама не съм сигурен. Днеска ще пробвам на запалена кола дали ще гасне, ама сигурно пак ще гасне, защото акумулатора си е добре според мен.


Потребителски аватар
SNapeR
Мнения: 156
Регистриран на: Пет 25 май 2007 20:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна... морето

Мнениеот SNapeR » Пон 31 мар 2008 14:15


Някаде ти дава на късо. Имах същия проблен с едно стъпало Алпин. Беше двуканален и единия канал просто си гореше. Пускам го аз , свири , гасне , свири , гасне и накрая .... ремонт. 140 лв. Свири , гасне , свири гасне ... аиде пак ремонт 100 лв. Накрая ми стана ясно че просто единия канал не е наред , затова ползвах само другия.


Потребителски аватар
baivan
Мнения: 273
Регистриран на: Вто 06 фев 2007 13:49
Автомобил: Vento
Двигател: 1.8T
Местоположение: Разлог

Мнениеот baivan » Пон 31 мар 2008 15:24


Не винаги ако кабела не осигурява нужния ток, грее. Плюсовия кабел задължително трябва да е дебел и максимално къс. Не вярвам да дава някаде на късо, иначе щеше постоянно да гасне а не само когато усилиш. Не му достига ток - това е най-вероятно. Сложи дебел и кас кабел и ако не се оправи означава че на усилвателя му има нещо. Щом и ЦД-то ти мига като усилиш е препоръчително и на него да сложиш по дебели захранващи кабели-директно от акумулатора.


Потребителски аватар
Marto
Мнения: 355
Регистриран на: Нед 27 фев 2005 10:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Кюстендил

Мнениеот Marto » Пон 31 мар 2008 18:02


Колега най добре виж колко ампера са ти предпазителите на ампа събери ги и ги раздели на 4 и толко квадрата трябва да ти е захранващия кабел.
Пример 2x30A=60A:4=15квадрата. А ако имаш възможност си вземи 20 квадрата и мир.


Потребителски аватар
amonev
Мнения: 66
Регистриран на: Пон 30 апр 2007 17:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Разград

...

Мнениеот amonev » Пон 31 мар 2008 19:42


Ако не го прави на запален автомобил, проблема е в акумулатора.

пп - провери си отново връзките по кабелите, + и - /особено където е захванат, мястото да е почистено до метал/

Ако всичко е изрядно, го носи на ремонт.


Потребителски аватар
Marto
Мнения: 355
Регистриран на: Нед 27 фев 2005 10:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Кюстендил

Мнениеот Marto » Пон 31 мар 2008 23:41


Колега ако ти е тънак + и при запален автомобил ще го прави.


Потребителски аватар
Jako_ludiq
Мнения: 279
Регистриран на: Сря 10 яну 2007 18:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол

Мнениеот Jako_ludiq » Вто 01 апр 2008 6:50


Ок колеги. То стъпалцето е слабичко. Предпазителя му е само един 20-25А и съм със 6квадрата кабел, само че е дългичък. Стъпалото сме го пробвали на токоизправител с една друга каса и си свири без да прекъсва. Най-вероятно вече започвам да си мисля, че не му стига ток и когато доиде момент на силен бас просто угасва, защото тока му е негостатъчен да захрани крайните транзистори. Мисля си, че един кондензатор 1Фарад ще му свърши работа, за да няма такива сривове на ток, работата е че струва 80-100 лева, а не се знае в последствие дали ще мога да го ползвам.


Потребителски аватар
Marto
Мнения: 355
Регистриран на: Нед 27 фев 2005 10:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Кюстендил

Мнениеот Marto » Вто 01 апр 2008 10:56


Колега казваш че кабела ти е дълъг и най вероятно си го намотал, я го размотай и пробвай на запалена кола. При мен като беше намотан също правеше тоя номер.


Потребителски аватар
WDW
Мнения: 1505
Регистриран на: Чет 12 авг 2004 0:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот WDW » Вто 01 апр 2008 10:59


Проблема с кондензатора ще го решиш само частично !
От това, което си описал стигам до извода че само окабеляването ти е кофти!
Правилната формула : по-дебели кабели, по-къси кабели и директно свързани към акумулатора!
Това че масата си я взел от купето може би ти е най-големият фал! Не знаеш какви падове на напрежение се получават от свръзките!


Потребителски аватар
valeto 150hp
Мнения: 316
Регистриран на: Пон 16 окт 2006 7:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Любимец
Контакти:

Re: ...

Мнениеот valeto 150hp » Вто 01 апр 2008 22:14


[quote="amonev"]Ако не го прави на запален автомобил, проблема е в акумулатора.

:wink:


Потребителски аватар
Jako_ludiq
Мнения: 279
Регистриран на: Сря 10 яну 2007 18:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол

Мнениеот Jako_ludiq » Сря 02 апр 2008 9:10


Значи кабела (+) не е намотаван, изпънат е и е прекаран отстрани под праговете. Свързан е директно към акумулатора. Ще пробвам както каза WDW. Ще си купя още един кабел за (-) и ще прекарам и него. Днеска ще направя едно клипче да видите какво прави.


Потребителски аватар
Jako_ludiq
Мнения: 279
Регистриран на: Сря 10 яну 2007 18:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол

Мнениеот Jako_ludiq » Сря 02 апр 2008 11:56


Колеги мъка. От акумулатора ще да е. Не можах да запаля :(, даже и на дърпане не пожела да запали. Сега го зареждам и ще видя какво ще стане.


Потребителски аватар
koko_90
Мнения: 95
Регистриран на: Сря 05 сеп 2007 22:21
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот koko_90 » Сря 02 апр 2008 16:50


Ми значи проблема е бил в акумолатора.Сменяй и си свиркай..



Върни се в “CAR Audio, Video & Navigation”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 11 госта