Гледах на няколко места за информация относно грешките на двигателя, но не намирам информация какво е развалено. Купих си кабел от alphabid на usb и едвам успях с една програма да се добера до грешките на двигателя. Самата кола работи много зле и съм започнал на търся проблемите един по един, като първо исках да проверя какво казва компютъра.
00585 130 EGR Temperature Sensor -G98 Signal to ground sporadic error
00552 033 Volume Air Flow Sensor (Position Sensor) -G19 Resistance value too small
01246 045 Early Fuel Evaporation Relay -J81 connector
Какво реално означават тези грешки, освен директният им превод?



помощ за грешки от компютъра
Вчера махнах дебитомера и реших да го издухам с компресора и като цяло се опитах да го изчистя, обаче стана много по-зле. Като запали и държи 900 оборота нормално, но при рязко подаване на газ и глъхнеше. Разхода се качи около 20л/100км по груби сметки. Имало спрей за почистване на този тип датчик, но никъде не намерих, а най-рано след седмица можели да получат. Днес купих нов дебитомер и засега работи нормално. Взех каквото имаше в наличност, защото имало начин да се даде старият и можели да го заменят за оригинален, но трябвало 2 седмици да чакам, а колата ми трябва всеки ден. Сега сметам да сменя термостата и датчика за температурата, защото ми показва тепмература под 80 градуса, а и в сервиза ми казаха, че нещо не било наред с температурата.
Засега нямам начин да изчистя грешките, защото кабела ми е на usb и нещо не работи. Софтуера намира кабела, но не мога да се вържа с колата. Тези грешки успях да ги изкарам след десетки опити и програми.
Edit: Някой знае ли къде се намира датчика за температурата, че ми излизат много температурни датчици и не знам точно кой е?
Засега нямам начин да изчистя грешките, защото кабела ми е на usb и нещо не работи. Софтуера намира кабела, но не мога да се вържа с колата. Тези грешки успях да ги изкарам след десетки опити и програми.
Edit: Някой знае ли къде се намира датчика за температурата, че ми излизат много температурни датчици и не знам точно кой е?
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13547
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Спрей - спрей за почистване на карбуратори, WD 40 или контактен спрей на Ден Бравен /последният го има в "Бестимекс" зад ШЕЛа след затвора в посока юг .WD има в "Метро". Спрея за карбуратори го има във всеки магазин за авточасти.
Ако имаш път към Варна - обади се да те зануля.
00585 - Еxhaust gas recircuation temperature (EGRP)sensor
Ако имаш път към Варна - обади се да те зануля.
00585 - Еxhaust gas recircuation temperature (EGRP)sensor
Пробвах със спрей WD40, но датчика съвсем отказа. Може и да е заминал съвсем, но преди да го продухам с компресора си беше най-добре.
Днес смених термостата с такъв на Wahler. Нямаше проблеми със смяната. Нищо не съм махал, само един железен държач, като на него развих само едното болче, а другото разхлабих. Поне засега залепи стрелката на 90 градуса и не мърда.
Този евтин дебитомер на Mapco (мапко) (150лв) изглежда е кофти, защото като се отпусне педала на газта по време на път и се даде рязко газ се получава едно накъсване на двигателя (1-2 пъти) и чак тогава започва да ускорява. Най-често се получава при смяна на скорости. Като имам повече пари вероятно ще взема такъв на Hella за около 400лв. Сега чакам да докарат спрей на CRC за почистване точно на дебитомера и ще пробвам пак със стария.
Днес смених термостата с такъв на Wahler. Нямаше проблеми със смяната. Нищо не съм махал, само един железен държач, като на него развих само едното болче, а другото разхлабих. Поне засега залепи стрелката на 90 градуса и не мърда.
Този евтин дебитомер на Mapco (мапко) (150лв) изглежда е кофти, защото като се отпусне педала на газта по време на път и се даде рязко газ се получава едно накъсване на двигателя (1-2 пъти) и чак тогава започва да ускорява. Най-често се получава при смяна на скорости. Като имам повече пари вероятно ще взема такъв на Hella за около 400лв. Сега чакам да докарат спрей на CRC за почистване точно на дебитомера и ще пробвам пак със стария.
Малко развитие по работата на колата. Направих си кабел и изчистих грешките от компютъра, но прекъсването при подаване на газ си остана. Видях и че отстрани на стария дебитомер има някаква пукнатина и реших да го сменям. Случайно намерих един магазин от където ми казаха, че могат да доставят оригинални части. Там оставих стария оригинален дебитомер на Bosch и ми направиха намаление на цената, като новия излезе около 200лв. Понеже колата тресеше, когато е на място и нямаше промяна при смяна на свещи и кабели си поръчах и бобина, която дойде цял комплект (бобина с 2 кабела и две лоли към останалите два цилиндъра. На 20V е някаква двойна бобина и е с два кабела и две лоли). Това ми струваше 560лв, като същото нещо, но без кабелите на Hoffer ми го предлагаха за 530лв от друг магазин. Не знам кое е по-доброто, но досега си е била с бобина на Bosch и затова поръчах такава. Всичко пристигна както си беше в колата, с щампите на Bosch, а не като повечето ментета само с надписа на кутийката.
Днес смених бобината и дебитомера и колата си заработи нормално. Няма прекъсване при подаване на газ, двигателя работи равномерно. Мапко не бих си взел повече, но тогава нямаше друг начин.
Сега остана някакво тракане в горната част на двигателя и според това, което чета е от хидравличните повдигачи. Маслото го смяних наскоро, но нямаше почти никаква промяна в тракането (сложих му Castrol 10/40, следващият път ще пробвам с мотул).
Чудя се след като колата си работи и разхода на гориво е в нормите и не ме дразни толкова много това тракане дали да сменям повдигачите? Води ли това тракане до по-сериозни проблеми?
Трябва да смяня и датчика за температурата, че грешката в компютъра се появява отново след изтриване.
@radotom, това, което си писал не му разбирам идеята?
Днес смених бобината и дебитомера и колата си заработи нормално. Няма прекъсване при подаване на газ, двигателя работи равномерно. Мапко не бих си взел повече, но тогава нямаше друг начин.
Сега остана някакво тракане в горната част на двигателя и според това, което чета е от хидравличните повдигачи. Маслото го смяних наскоро, но нямаше почти никаква промяна в тракането (сложих му Castrol 10/40, следващият път ще пробвам с мотул).
Чудя се след като колата си работи и разхода на гориво е в нормите и не ме дразни толкова много това тракане дали да сменям повдигачите? Води ли това тракане до по-сериозни проблеми?
Трябва да смяня и датчика за температурата, че грешката в компютъра се появява отново след изтриване.
@radotom, това, което си писал не му разбирам идеята?
Последна промяна от LTK на Съб 26 апр 2008 19:26, променено общо 1 път.
- dj_tuhla
- Мнения: 1397
- Регистриран на: Съб 18 фев 2006 0:38
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Голо Бърдо
Signal to ground sporadic error означава, че от време на време губи сигнала, което според мен е по-скоро проблем по кабелите/куплунга на датчика - започни с почистване на куплунга и конектора с контактен СУХ! спрей (такъв който се изпарява напълно, спрей за потенциометри/почистване на платки - с такива обяснения можеш да го търсиш по магазините за електроника, но и ти чети описанието) .
Забрави за WD40, защото то не се изпарява, а прави слой, който има проводимост и ще си направиш с него утечки между клемите на куплунга.
Със спрея за карбуратори леко по пласмаси, кабели и гуми, че ги разяжда!
Успех, кефиш ме как пазаруваш със широка ръка, това е начина и според мен.
Поздрави.


Успех, кефиш ме как пазаруваш със широка ръка, това е начина и според мен.
Поздрави.
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13547
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
@dj_tuhla Има спрей на Ден Бравен специално за контакти .
И това за слоя на WD 40 не е вярно - пръскал съм обилно дист. капачка и палец след гмуркане в миниязовир. Пръскаш монтираш капачката и палиш. Не съм чистил после.
За електроника - деиствително внимателно - само с проверени спрейове. Спрея за потенциометри е за почистване на слоя и смазване на графитната пътечка. Най- съм доволен от "Контокс" - чешки , но не се намира . Поръчвам си от Чехия.
И това за слоя на WD 40 не е вярно - пръскал съм обилно дист. капачка и палец след гмуркане в миниязовир. Пръскаш монтираш капачката и палиш. Не съм чистил после.
За електроника - деиствително внимателно - само с проверени спрейове. Спрея за потенциометри е за почистване на слоя и смазване на графитната пътечка. Най- съм доволен от "Контокс" - чешки , но не се намира . Поръчвам си от Чехия.
- dj_tuhla
- Мнения: 1397
- Регистриран на: Съб 18 фев 2006 0:38
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Голо Бърдо
Да, а аз съм си пръскал куплунга на стопа отзад на джетата и после живееше собствен живот, светеше каквото когато си искаше, не мога да сваря да го мия със спирт. То на самото WD си го пише ма кой да чете... то не че е проблем, но когато става дума за единични контакти, като клемите на акумулатора например - супер е за там.
- raziel
- Мнения: 313
- Регистриран на: Съб 17 юни 2006 20:38
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
LTK написа:Пробвах със спрей WD40, но датчика съвсем отказа. Може и да е заминал съвсем, но преди да го продухам с компресора си беше най-добре.
Днес смених термостата с такъв на Wahler. Нямаше проблеми със смяната. Нищо не съм махал, само един железен държач, като на него развих само едното болче, а другото разхлабих. Поне засега залепи стрелката на 90 градуса и не мърда.
Този евтин дебитомер на Mapco (мапко) (150лв) изглежда е кофти, защото като се отпусне педала на газта по време на път и се даде рязко газ се получава едно накъсване на двигателя (1-2 пъти) и чак тогава започва да ускорява. Най-често се получава при смяна на скорости. Като имам повече пари вероятно ще взема такъв на Hella за около 400лв. Сега чакам да докарат спрей на CRC за почистване точно на дебитомера и ще пробвам пак със стария.
Колега и аз взех Мапко и се побърках колата откачи, даже и компютъра за скоростите ми се побърка, сложих старият а си поръчах от Евро 07 които работят с чехия замяна на старият за нов, времето за чакане е 7 дена, цената е 162лв.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 78 госта