помощ за грешки от компютъра

Техническа и сервизна информация за Passat
LTK
Мнения: 9
Регистриран на: Съб 29 мар 2008 23:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

помощ за грешки от компютъра

Мнениеот LTK » Нед 30 мар 2008 0:14


Гледах на няколко места за информация относно грешките на двигателя, но не намирам информация какво е развалено. Купих си кабел от alphabid на usb и едвам успях с една програма да се добера до грешките на двигателя. Самата кола работи много зле и съм започнал на търся проблемите един по един, като първо исках да проверя какво казва компютъра.

00585 130 EGR Temperature Sensor -G98 Signal to ground sporadic error
00552 033 Volume Air Flow Sensor (Position Sensor) -G19 Resistance value too small
01246 045 Early Fuel Evaporation Relay -J81 connector

Какво реално означават тези грешки, освен директният им превод?




Потребителски аватар
pasho
Мнения: 173
Регистриран на: Вто 16 яну 2007 20:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот pasho » Нед 30 мар 2008 10:20


:welcome_to_group
незнам какво означават по запознатите сигурно ще ти отговорят но по добре не ръчкаи да не стане по зле


bobb2003
Мнения: 79
Регистриран на: Чет 01 фев 2007 15:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот bobb2003 » Нед 30 мар 2008 18:06


Да,май си трябва някой разбирач като гледам ;)


Потребителски аватар
kris11
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13547
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
Автомобил: VW Sharan 7M8
Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот kris11 » Пон 31 мар 2008 10:23


Ако имаш "Аутодата "- гледай там. Мога да видя , но едва довечера като се прибера.
На работа нямам софт за горната цел :wink:


vw20v
Мнения: 69
Регистриран на: Чет 31 яну 2008 20:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот vw20v » Пон 31 мар 2008 10:56


Първото температурен датчик, Второто Дебитомер , Третото Някакво реле за бензина най вероятно на бенз. помпа . Но преди да почнеш смяната им е необходимо да занулиш грешките да провериш дали след проба ще са същите, ако са същите сори смяна .


LTK
Мнения: 9
Регистриран на: Съб 29 мар 2008 23:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот LTK » Пон 31 мар 2008 18:23


Вчера махнах дебитомера и реших да го издухам с компресора и като цяло се опитах да го изчистя, обаче стана много по-зле. Като запали и държи 900 оборота нормално, но при рязко подаване на газ и глъхнеше. Разхода се качи около 20л/100км по груби сметки. Имало спрей за почистване на този тип датчик, но никъде не намерих, а най-рано след седмица можели да получат. Днес купих нов дебитомер и засега работи нормално. Взех каквото имаше в наличност, защото имало начин да се даде старият и можели да го заменят за оригинален, но трябвало 2 седмици да чакам, а колата ми трябва всеки ден. Сега сметам да сменя термостата и датчика за температурата, защото ми показва тепмература под 80 градуса, а и в сервиза ми казаха, че нещо не било наред с температурата.
Засега нямам начин да изчистя грешките, защото кабела ми е на usb и нещо не работи. Софтуера намира кабела, но не мога да се вържа с колата. Тези грешки успях да ги изкарам след десетки опити и програми.


Edit: Някой знае ли къде се намира датчика за температурата, че ми излизат много температурни датчици и не знам точно кой е?


Потребителски аватар
kris11
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13547
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
Автомобил: VW Sharan 7M8
Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот kris11 » Пон 31 мар 2008 20:07


Спрей - спрей за почистване на карбуратори, WD 40 или контактен спрей на Ден Бравен /последният го има в "Бестимекс" зад ШЕЛа след затвора в посока юг .WD има в "Метро". Спрея за карбуратори го има във всеки магазин за авточасти.
Ако имаш път към Варна - обади се да те зануля.

00585 - Еxhaust gas recircuation temperature (EGRP)sensor


LTK
Мнения: 9
Регистриран на: Съб 29 мар 2008 23:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот LTK » Сря 02 апр 2008 21:49


Пробвах със спрей WD40, но датчика съвсем отказа. Може и да е заминал съвсем, но преди да го продухам с компресора си беше най-добре.
Днес смених термостата с такъв на Wahler. Нямаше проблеми със смяната. Нищо не съм махал, само един железен държач, като на него развих само едното болче, а другото разхлабих. Поне засега залепи стрелката на 90 градуса и не мърда.
Този евтин дебитомер на Mapco (мапко) (150лв) изглежда е кофти, защото като се отпусне педала на газта по време на път и се даде рязко газ се получава едно накъсване на двигателя (1-2 пъти) и чак тогава започва да ускорява. Най-често се получава при смяна на скорости. Като имам повече пари вероятно ще взема такъв на Hella за около 400лв. Сега чакам да докарат спрей на CRC за почистване точно на дебитомера и ще пробвам пак със стария.


Потребителски аватар
kris11
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13547
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
Автомобил: VW Sharan 7M8
Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот kris11 » Чет 03 апр 2008 8:04


Предполагам, че има грешки в компа от режима с неизправния дебитомер. Трбява да се изчистят тези грешки защото компа работи в не стандартния си режим.


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19713
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Пет 04 апр 2008 14:03


vovdvd написа:Не се мъчи , има майстори за всичко

Поименно, колега! Поименно!...


LTK
Мнения: 9
Регистриран на: Съб 29 мар 2008 23:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот LTK » Пет 25 апр 2008 15:48


Малко развитие по работата на колата. Направих си кабел и изчистих грешките от компютъра, но прекъсването при подаване на газ си остана. Видях и че отстрани на стария дебитомер има някаква пукнатина и реших да го сменям. Случайно намерих един магазин от където ми казаха, че могат да доставят оригинални части. Там оставих стария оригинален дебитомер на Bosch и ми направиха намаление на цената, като новия излезе около 200лв. Понеже колата тресеше, когато е на място и нямаше промяна при смяна на свещи и кабели си поръчах и бобина, която дойде цял комплект (бобина с 2 кабела и две лоли към останалите два цилиндъра. На 20V е някаква двойна бобина и е с два кабела и две лоли). Това ми струваше 560лв, като същото нещо, но без кабелите на Hoffer ми го предлагаха за 530лв от друг магазин. Не знам кое е по-доброто, но досега си е била с бобина на Bosch и затова поръчах такава. Всичко пристигна както си беше в колата, с щампите на Bosch, а не като повечето ментета само с надписа на кутийката.
Днес смених бобината и дебитомера и колата си заработи нормално. Няма прекъсване при подаване на газ, двигателя работи равномерно. Мапко не бих си взел повече, но тогава нямаше друг начин.
Сега остана някакво тракане в горната част на двигателя и според това, което чета е от хидравличните повдигачи. Маслото го смяних наскоро, но нямаше почти никаква промяна в тракането (сложих му Castrol 10/40, следващият път ще пробвам с мотул).
Чудя се след като колата си работи и разхода на гориво е в нормите и не ме дразни толкова много това тракане дали да сменям повдигачите? Води ли това тракане до по-сериозни проблеми?

Трябва да смяня и датчика за температурата, че грешката в компютъра се появява отново след изтриване.

@radotom, това, което си писал не му разбирам идеята?

Последна промяна от LTK на Съб 26 апр 2008 19:26, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
dj_tuhla
Мнения: 1397
Регистриран на: Съб 18 фев 2006 0:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Голо Бърдо

Мнениеот dj_tuhla » Съб 26 апр 2008 15:46


Signal to ground sporadic error означава, че от време на време губи сигнала, което според мен е по-скоро проблем по кабелите/куплунга на датчика - започни с почистване на куплунга и конектора с контактен СУХ! спрей (такъв който се изпарява напълно, спрей за потенциометри/почистване на платки - с такива обяснения можеш да го търсиш по магазините за електроника, но и ти чети описанието) .

:idea: Забрави за WD40, защото то не се изпарява, а прави слой, който има проводимост и ще си направиш с него утечки между клемите на куплунга.
:idea: Със спрея за карбуратори леко по пласмаси, кабели и гуми, че ги разяжда!

Успех, кефиш ме как пазаруваш със широка ръка, това е начина и според мен.

Поздрави.


Потребителски аватар
kris11
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13547
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
Автомобил: VW Sharan 7M8
Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот kris11 » Съб 26 апр 2008 17:09


@dj_tuhla Има спрей на Ден Бравен специално за контакти .
И това за слоя на WD 40 не е вярно - пръскал съм обилно дист. капачка и палец след гмуркане в миниязовир. Пръскаш монтираш капачката и палиш. Не съм чистил после.
За електроника - деиствително внимателно - само с проверени спрейове. Спрея за потенциометри е за почистване на слоя и смазване на графитната пътечка. Най- съм доволен от "Контокс" - чешки , но не се намира . Поръчвам си от Чехия.


Потребителски аватар
dj_tuhla
Мнения: 1397
Регистриран на: Съб 18 фев 2006 0:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Голо Бърдо

Мнениеот dj_tuhla » Съб 26 апр 2008 17:44


Да, а аз съм си пръскал куплунга на стопа отзад на джетата и после живееше собствен живот, светеше каквото когато си искаше, не мога да сваря да го мия със спирт. То на самото WD си го пише ма кой да чете... то не че е проблем, но когато става дума за единични контакти, като клемите на акумулатора например - супер е за там.


Потребителски аватар
raziel
Мнения: 313
Регистриран на: Съб 17 юни 2006 20:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот raziel » Сря 30 апр 2008 20:23


LTK написа:Пробвах със спрей WD40, но датчика съвсем отказа. Може и да е заминал съвсем, но преди да го продухам с компресора си беше най-добре.
Днес смених термостата с такъв на Wahler. Нямаше проблеми със смяната. Нищо не съм махал, само един железен държач, като на него развих само едното болче, а другото разхлабих. Поне засега залепи стрелката на 90 градуса и не мърда.
Този евтин дебитомер на Mapco (мапко) (150лв) изглежда е кофти, защото като се отпусне педала на газта по време на път и се даде рязко газ се получава едно накъсване на двигателя (1-2 пъти) и чак тогава започва да ускорява. Най-често се получава при смяна на скорости. Като имам повече пари вероятно ще взема такъв на Hella за около 400лв. Сега чакам да докарат спрей на CRC за почистване точно на дебитомера и ще пробвам пак със стария.


Колега и аз взех Мапко и се побърках колата откачи, даже и компютъра за скоростите ми се побърка, сложих старият а си поръчах от Евро 07 които работят с чехия замяна на старият за нов, времето за чакане е 7 дена, цената е 162лв.



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 53 госта