ангренажен ремък
ангренажен ремък
здравейте аз съм от новите в клуба.имам пасат б3 и голф 2 1.3.та на голфа вчера се изрониха няколко зъба на ангренажния ремък.днес завъртях мотора на ръка и се въртеше свободно без да затяга.до тук добре си викам и слагам новия ремък зацепвам по белезите и уж всичко наред,но не ще да работи нормално пали на два цилиндъра и се тресе.дайте акъл ко да правя да свалям ли главата да гледам клапани или нещо друго.благодаря предварително
- jeko01
- Мнения: 80
- Регистриран на: Нед 04 ное 2007 22:28
- Автомобил: pasat B5
- Двигател: AFN 1.9 TDI
- Местоположение: провинциятя
pismo
колега неискам да давам лоши прогноза ама няма дасе разминеш без сваляне на главата, поздрави и успех!!!!
колеги благодеря на всички,току що я затворих и запалих/не минах без сваляне на главата,и така 4 бр изп клапани нова гарнитура и от 8 сутринта до сега.само ме притеснява едно чукане горе в разпред вал.колега ivkot78 точно този мотор си ги прави на салата клапаните предния път майстора ги чупи за да ги извади.
- Tinko
- Мнения: 3262
- Регистриран на: Пет 08 сеп 2006 10:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
ifidik написа:тинко,колко двигателя на фв си отварял след скъсан ремък?
Аз за сега един, 30 човека казаха че не удря, все пак вярвам на ръцете си все още.

vaskoto1 написа:защита няма. има късмет и некъсмет...
Повярвай ми той е отварял доста, да не кажа всички, аз съм склонен много да му вярвам защото сам се убедих че е така!

Възможно е някой да имат допир стотни от мм, за това в някой от случайте казват "Аз скъсах ремък и нямам проблеми моя мотор има защита" щото са късметлии и вала е спрял в положение на клапаните далече от буталото, или в положение дори леко да го лизне и да се върне нормално без усилие. Това си е моя теория за повечето подлъгвания от колеги.
Дай боже да не се къса, пък и да се скъса имаме раце и глави все още.


Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 68 госта