1Z-почистване на дебитомер

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
gicho76
Мнения: 235
Регистриран на: Пон 30 окт 2006 19:21
Автомобил: VW Golf VI Variant
Двигател: 1600 tdi CAYC
Местоположение: Асеновград

Мнениеот gicho76 » Пон 31 мар 2008 20:57


Ами сигурно е здрав, защото колата си върви добре. Остава да му изрежа една мрежа и да я поставя на мястото на липсващата.

Не разбрах само как да го изключа в движение за проба ?!?!

Не мога ли да разбера по друг начин дали работи - обороти на някаква скорост, на място, максимална скорост .... или нещо друго?

Ако някой съфорумец от Асеновград или Пловдив иска да свали неговия дебитомер и да пробваме на мойта кола /или моя на неговата кола/ ще съм му много благодарен!

Май искате да кажете че трябва да се закачи на Vag-com /май така се казва/ и то в движение и да се видят стойностите от датччика. Препоръчайте някой в Пловдив или Асеновград.




Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Вто 01 апр 2008 7:47


За да си сигурен в работата само с ВАГ-Ком.Иначе няма как да го откачиш баш в движение :lol: - откача се от буксата преди да тръгнеш - ама няма кво толкова да разбереш и май трупа грешки тогава.


Потребителски аватар
Bundy
Мнения: 535
Регистриран на: Нед 27 яну 2008 1:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Хасково

Мнениеот Bundy » Вто 01 апр 2008 18:58


Кви грешки бе колега и аз го махах моя да го изчистя и след това забравих да сложа буксата и съм карал така 10км. чудейки се що не върви тая кола и най-накрая спрях сложих я и полетяяяях:)

Та какви грешки че се притесних :oops:


Потребителски аватар
masterbench
Мнения: 32
Регистриран на: Нед 07 яну 2007 15:21
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнениеот masterbench » Вто 01 апр 2008 19:19


gicho76 написа:
Ако някой съфорумец от Асеновград или Пловдив иска да свали неговия дебитомер и да пробваме на мойта кола /или моя на неговата кола/ ще съм му много благодарен!
.[/color]
Аз съм ти на 20км и имам 2-а броя Ако имаш желание заповядай :wink:


Потребителски аватар
BeckoTDI
Мнения: 1486
Регистриран на: Нед 09 дек 2007 1:24
Автомобил: VW Touareg-Audi Coupe-VW Golf 3
Двигател: BPE-ABK-AAZ
Местоположение: София

Мнениеот BeckoTDI » Нед 11 май 2008 20:30


Brezel написа:
Sw!zz3r0 написа:А колко струва ориентировъчно, че и моя май е за смяна :roll:


твоя BOSCH ли е или Pierburg ?


Тука бях задал въпрос, но съвсем забравих темата, защото се самоуспокойх и просто спрях да го мисля, но ето че проблема наболя :cry:

Пробвах това с махането на буксата, както някой беше казал от 90к.с. все едно ставала 45к.с., е при мен все едно от 60к.с. стана 50к.с... имам впредвит че по принцип колата е нещо спъната, а като махнах буксата почти не усетих разлика. Имам и друг въпрос при работещ двигател на място, ако се извади буксата трябва ли да изгасне двигателя? И това с почистването ме заинтригува, мисля утре да го сваля да видя какво е положението, само с чистене ще се оправи ли :oops: Пък утре ще кажа и каква марка е...


Потребителски аватар
pRo_4_LiFe
Мнения: 515
Регистриран на: Съб 24 мар 2007 19:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: селото ВарнЪ..
Контакти:

Мнениеот pRo_4_LiFe » Нед 11 май 2008 23:20


Аз моя като го свалих и почистих наистина усетих разлика. По лесно започна да си набира оборотите (да се пържи). Тука наскоро махнах и катализатора и сега върви безумно добре. Като база за сравнение бих използвал ето този случай: На гонките се дърпах с колега от форума с VW Golf 3 GTI 115к.с. като 3 поредни пъти го бия с 1 кола долу-горе... та разлика голяма има. Съжалявам за SPAM & OFFTOPIC-a



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 74 госта