Ами сигурно е здрав, защото колата си върви добре. Остава да му изрежа една мрежа и да я поставя на мястото на липсващата.
Не разбрах само как да го изключа в движение за проба ?!?!
Не мога ли да разбера по друг начин дали работи - обороти на някаква скорост, на място, максимална скорост .... или нещо друго?
Ако някой съфорумец от Асеновград или Пловдив иска да свали неговия дебитомер и да пробваме на мойта кола /или моя на неговата кола/ ще съм му много благодарен!
Май искате да кажете че трябва да се закачи на Vag-com /май така се казва/ и то в движение и да се видят стойностите от датччика. Препоръчайте някой в Пловдив или Асеновград.
1Z-почистване на дебитомер
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
- masterbench
- Мнения: 32
- Регистриран на: Нед 07 яну 2007 15:21
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
- BeckoTDI
- Мнения: 1486
- Регистриран на: Нед 09 дек 2007 1:24
- Автомобил: VW Touareg-Audi Coupe-VW Golf 3
- Двигател: BPE-ABK-AAZ
- Местоположение: София
Brezel написа:Sw!zz3r0 написа:А колко струва ориентировъчно, че и моя май е за смяна
твоя BOSCH ли е или Pierburg ?
Тука бях задал въпрос, но съвсем забравих темата, защото се самоуспокойх и просто спрях да го мисля, но ето че проблема наболя

Пробвах това с махането на буксата, както някой беше казал от 90к.с. все едно ставала 45к.с., е при мен все едно от 60к.с. стана 50к.с... имам впредвит че по принцип колата е нещо спъната, а като махнах буксата почти не усетих разлика. Имам и друг въпрос при работещ двигател на място, ако се извади буксата трябва ли да изгасне двигателя? И това с почистването ме заинтригува, мисля утре да го сваля да видя какво е положението, само с чистене ще се оправи ли

- pRo_4_LiFe
- Мнения: 515
- Регистриран на: Съб 24 мар 2007 19:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: селото ВарнЪ..
- Контакти:
Аз моя като го свалих и почистих наистина усетих разлика. По лесно започна да си набира оборотите (да се пържи). Тука наскоро махнах и катализатора и сега върви безумно добре. Като база за сравнение бих използвал ето този случай: На гонките се дърпах с колега от форума с VW Golf 3 GTI 115к.с. като 3 поредни пъти го бия с 1 кола долу-горе... та разлика голяма има. Съжалявам за SPAM & OFFTOPIC-a
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 67 госта