98г.Проблема е от няколко дни и се изразява в това че след като изгасиш мотора оборотомера остава в положението което е бил примерно на място остава да сочи 900 оборота,след като дадеш контакт преди да запалиш пада с трептене на 0,след запалване на мотора си отива на 900 и при подаване на газ си работи нормално както трябва да бъде.И другия проблем е с часовника,даваш контакт сверявам го,паля колата няма проблем изгасям колата след това давам контакт часовника се нулира 00:00
Проблем с оборотомера и часовника
- forski
- Мнения: 4160
- Регистриран на: Пет 07 мар 2008 22:10
- Автомобил: SUZUKI SX4 S-CROSS Boosterjet
- Двигател:
- Местоположение: Сенник/Севлиево
- Контакти:
Проблем с оборотомера и часовника
Здравейте колеги,колата е на родителите ми VW POLO 1.4 пълна индж.
98г.Проблема е от няколко дни и се изразява в това че след като изгасиш мотора оборотомера остава в положението което е бил примерно на място остава да сочи 900 оборота,след като дадеш контакт преди да запалиш пада с трептене на 0,след запалване на мотора си отива на 900 и при подаване на газ си работи нормално както трябва да бъде.И другия проблем е с часовника,даваш контакт сверявам го,паля колата няма проблем изгасям колата след това давам контакт часовника се нулира 00:00
За диагностика ли плаче какво иска???И третия проблем е че няма кора под мотора и в мокро време е неизползваема защото постоянно гасне,явно мокри нещо но какво точно и може ли гореспоменатите проблеми да са именно от това мокрене по кабелаците?
98г.Проблема е от няколко дни и се изразява в това че след като изгасиш мотора оборотомера остава в положението което е бил примерно на място остава да сочи 900 оборота,след като дадеш контакт преди да запалиш пада с трептене на 0,след запалване на мотора си отива на 900 и при подаване на газ си работи нормално както трябва да бъде.И другия проблем е с часовника,даваш контакт сверявам го,паля колата няма проблем изгасям колата след това давам контакт часовника се нулира 00:00
- Anbuch
- Полохолик
- Мнения: 3278
- Регистриран на: Пет 03 мар 2006 23:53
- Автомобил: VW POLO 6R
- Двигател: CGGB 2010г
- Местоположение: Хасково
- Контакти:
В мокро време или само когато вали дъжд. Мокри ли се нешофьорската стелка? Ще излезне някакъв проблем с тоците според мен. Имаше случей на един колега направо му беше изгоряла платката на километражите. Трябва да се прегледа инсталацията. Ако полото не е класик - няма фабрична кора под двигателят - друг е проблема
- Marto
- Мнения: 355
- Регистриран на: Нед 27 фев 2005 10:17
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Кюстендил
Колега аз го имах същия проблем. Първото ми табло ми изгоря напълно смисъл стрелките си стояха на "0" и само трепереха. Смених с го с друго табло известно време нямаше ядове докато не почнаха дъждовете
и стана дискотека ту са на "0" ту си работят и накрая енда вечер случайно видях че бобината ми се пукнала и малко да се намокри и става ужас. Та и според мен проблема някаде е в тоците. Дано съм ти бил полезен.
- Lizard
- Мнения: 940
- Регистриран на: Чет 27 юли 2006 8:35
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Варна
- Контакти:
моя савет е да провериш масите! И да минеш един елкон да ти видят бобина и кабели. Едни 15-20 лв за прегеда могат да ти спестят бая проблеми.
А това реле не е заминало само. По принцип, за да се анулира часовника, предполагам и дневния километраж, трябва да прекъсне подаването на напрежение към таблото. Това става при отечка или някоя маса не дава добър контакт, следователно се губи верига.
Естествено може и на релето да му е дошло времето. Вечни неща няма!
А това реле не е заминало само. По принцип, за да се анулира часовника, предполагам и дневния километраж, трябва да прекъсне подаването на напрежение към таблото. Това става при отечка или някоя маса не дава добър контакт, следователно се губи верига.
Естествено може и на релето да му е дошло времето. Вечни неща няма!
- CTaH4o
- Мнения: 483
- Регистриран на: Пон 10 дек 2007 0:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Проблем с оборотомера и часовника
forski написа:Здравейте колеги,колата е на родителите ми VW POLO 1.4 пълна индж.
98г.Проблема е от няколко дни и се изразява в това че след като изгасиш мотора оборотомера остава в положението което е бил примерно на място остава да сочи 900 оборота,след като дадеш контакт преди да запалиш пада с трептене на 0,след запалване на мотора си отива на 900 и при подаване на газ си работи нормално както трябва да бъде.И другия проблем е с часовника,даваш контакт сверявам го,паля колата няма проблем изгасям колата след това давам контакт часовника се нулира 00:00![]()
За диагностика ли плаче какво иска???И третия проблем е че няма кора под мотора и в мокро време е неизползваема защото постоянно гасне,явно мокри нещо но какво точно и може ли гореспоменатите проблеми да са именно от това мокрене по кабелаците?
за мен това е бушон или бобина
провери го
Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 46 госта