Проблем с оборотомера и часовника

Техническа и сервизна информация за Polo, Lupo, Up и Fox
Потребителски аватар
forski
Мнения: 4160
Регистриран на: Пет 07 мар 2008 22:10
Автомобил: SUZUKI SX4 S-CROSS Boosterjet
Двигател:
Местоположение: Сенник/Севлиево
Контакти:

Проблем с оборотомера и часовника

Мнениеот forski » Вто 01 апр 2008 13:43


Здравейте колеги,колата е на родителите ми VW POLO 1.4 пълна индж.
98г.Проблема е от няколко дни и се изразява в това че след като изгасиш мотора оборотомера остава в положението което е бил примерно на място остава да сочи 900 оборота,след като дадеш контакт преди да запалиш пада с трептене на 0,след запалване на мотора си отива на 900 и при подаване на газ си работи нормално както трябва да бъде.И другия проблем е с часовника,даваш контакт сверявам го,паля колата няма проблем изгасям колата след това давам контакт часовника се нулира 00:00 :roll: :roll: За диагностика ли плаче какво иска???И третия проблем е че няма кора под мотора и в мокро време е неизползваема защото постоянно гасне,явно мокри нещо но какво точно и може ли гореспоменатите проблеми да са именно от това мокрене по кабелаците?




Потребителски аватар
Anbuch
Полохолик
Мнения: 3278
Регистриран на: Пет 03 мар 2006 23:53
Автомобил: VW POLO 6R
Двигател: CGGB 2010г
Местоположение: Хасково
Контакти:

Мнениеот Anbuch » Вто 01 апр 2008 14:28


В мокро време или само когато вали дъжд. Мокри ли се нешофьорската стелка? Ще излезне някакъв проблем с тоците според мен. Имаше случей на един колега направо му беше изгоряла платката на километражите. Трябва да се прегледа инсталацията. Ако полото не е класик - няма фабрична кора под двигателят - друг е проблема


Потребителски аватар
Marto
Мнения: 355
Регистриран на: Нед 27 фев 2005 10:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Кюстендил

Мнениеот Marto » Вто 01 апр 2008 14:34


Колега аз го имах същия проблем. Първото ми табло ми изгоря напълно смисъл стрелките си стояха на "0" и само трепереха. Смених с го с друго табло известно време нямаше ядове докато не почнаха дъждовете :D и стана дискотека ту са на "0" ту си работят и накрая енда вечер случайно видях че бобината ми се пукнала и малко да се намокри и става ужас. Та и според мен проблема някаде е в тоците. Дано съм ти бил полезен.


Потребителски аватар
forski
Мнения: 4160
Регистриран на: Пет 07 мар 2008 22:10
Автомобил: SUZUKI SX4 S-CROSS Boosterjet
Двигател:
Местоположение: Сенник/Севлиево
Контакти:

Мнениеот forski » Вто 01 апр 2008 14:56


Офф не го знам какво е пустото Поло трябва да видя номера на мотора,ами не го прави само когато вали и през локва да минеш пак почва да се еба..а.


Потребителски аватар
Marto
Мнения: 355
Регистриран на: Нед 27 фев 2005 10:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Кюстендил

Мнениеот Marto » Вто 01 апр 2008 15:18


Колега същата работа виж си кабелите и най вече бобината


Потребителски аватар
forski
Мнения: 4160
Регистриран на: Пет 07 мар 2008 22:10
Автомобил: SUZUKI SX4 S-CROSS Boosterjet
Двигател:
Местоположение: Сенник/Севлиево
Контакти:

Мнениеот forski » Вто 01 апр 2008 17:28


Колата днес ходи на майстор и според него е било някакво реле което се намира под кормилото релето било залепнало като го сменил и се оправили нещата,докога ще видим ако има промяна ще пиша пак


Потребителски аватар
Marto
Мнения: 355
Регистриран на: Нед 27 фев 2005 10:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Кюстендил

Мнениеот Marto » Вто 01 апр 2008 18:55


Колега ако можеш дай някоя снимка на релето( по точно каде се нами с точност) че нищо се незнае.


Потребителски аватар
Lizard
Мнения: 940
Регистриран на: Чет 27 юли 2006 8:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София - Варна
Контакти:

Мнениеот Lizard » Вто 01 апр 2008 19:45


моя савет е да провериш масите! И да минеш един елкон да ти видят бобина и кабели. Едни 15-20 лв за прегеда могат да ти спестят бая проблеми.
А това реле не е заминало само. По принцип, за да се анулира часовника, предполагам и дневния километраж, трябва да прекъсне подаването на напрежение към таблото. Това става при отечка или някоя маса не дава добър контакт, следователно се губи верига.

Естествено може и на релето да му е дошло времето. Вечни неща няма!


Потребителски аватар
CTaH4o
Мнения: 483
Регистриран на: Пон 10 дек 2007 0:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Проблем с оборотомера и часовника

Мнениеот CTaH4o » Вто 01 апр 2008 21:55


forski написа:Здравейте колеги,колата е на родителите ми VW POLO 1.4 пълна индж.
98г.Проблема е от няколко дни и се изразява в това че след като изгасиш мотора оборотомера остава в положението което е бил примерно на място остава да сочи 900 оборота,след като дадеш контакт преди да запалиш пада с трептене на 0,след запалване на мотора си отива на 900 и при подаване на газ си работи нормално както трябва да бъде.И другия проблем е с часовника,даваш контакт сверявам го,паля колата няма проблем изгасям колата след това давам контакт часовника се нулира 00:00 :roll: :roll: За диагностика ли плаче какво иска???И третия проблем е че няма кора под мотора и в мокро време е неизползваема защото постоянно гасне,явно мокри нещо но какво точно и може ли гореспоменатите проблеми да са именно от това мокрене по кабелаците?

за мен това е бушон или бобина
провери го


Потребителски аватар
forski
Мнения: 4160
Регистриран на: Пет 07 мар 2008 22:10
Автомобил: SUZUKI SX4 S-CROSS Boosterjet
Двигател:
Местоположение: Сенник/Севлиево
Контакти:

Мнениеот forski » Сря 02 апр 2008 11:55


ще мина днес да видя какво е станало понеже колата не е моя а на родителите ми,аз съм в TDI отбора :lol: но ще пиша ако има някакво развитие ще видя точно и кое е било релето.


Потребителски аватар
bori_mss
Мнения: 2
Регистриран на: Нед 16 мар 2008 16:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново

Мнениеот bori_mss » Сря 09 апр 2008 21:26


може и на релето да му е дошло времето :D



Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 37 госта