след като е огася колата и постои 10 мин - не пали

При тази цена на горивата, все повече от нас се "газифицират". Проблеми и решенията им тук
kostov89
Мнения: 22
Регистриран на: Сря 21 ное 2007 23:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

след като е огася колата и постои 10 мин - не пали

Мнениеот kostov89 » Сря 02 апр 2008 0:24


колата ми е голф 2 1.3 карборатор!! проблема е следния- след като е огася колата и постои 10 мин и не пали ,днес ходих на маистор и смених менбраните на испарителя уж било тва проблема,но ови след смянат анапраоо ми са еба мамата н аколата,хем не пали пак и няма хубажи обороти, и като и подажам малко гас плавно почва да шрекъсжа и на огасжани отижа иначе се исфорсиржа,ония са мъчи праи и ся ништо по зле моля помогнете плс от какжо може да е проблема!!
mod edit: vasstop




Потребителски аватар
mafiota
Мнения: 1582
Регистриран на: Вто 26 дек 2006 18:06
Автомобил: Audi A6 C5
Двигател: APU
Местоположение: Козлодуй

Мнениеот mafiota » Сря 02 апр 2008 10:49


колата ти може би се дави, прегледай гумичките на електрическите клапани (може би от дях да изпуска), и след смяната на мембраните трябва да се направи една хубава центровка на газ. Но преди това е хубаво да се сменят въздушния филтър , и този на газта.
И профилактично накрая прегледай всички ел връзки по газовата: кабелни обувки, кабелчета към маса и т.н.


kostov89
Мнения: 22
Регистриран на: Сря 21 ное 2007 23:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот kostov89 » Чет 03 апр 2008 23:14


на клапана кадето е преди испарителя ли !!! и да попитам значи ония ми смени само двете менбрани кадето са острани големите и гумичките а постредата има една каза цхе била добре и неми е смени тя какжа роля играи може ли да е от нея!!! неска е засяках и ми гори мн 12 отива а преди ми гореше 8- 9 на 100 напраоо съм разорен :( и не върви както трябва !!!! мерси предварително колега !!


kostov89
Мнения: 22
Регистриран на: Сря 21 ное 2007 23:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот kostov89 » Пет 04 апр 2008 11:04


днес искарах маркуча на троиника и след кат огася колата то продалйажа да пуска гас!! аз уж за тва смених менбраните а съштата работа пак маи !!


Потребителски аватар
mafiota
Мнения: 1582
Регистриран на: Вто 26 дек 2006 18:06
Автомобил: Audi A6 C5
Двигател: APU
Местоположение: Козлодуй

Мнениеот mafiota » Пет 04 апр 2008 11:52


kostov89 написа:днес искарах маркуча на троиника и след кат огася колата то продалйажа да пуска гас!! аз уж за тва смених менбраните а съштата работа пак маи !!


ами точно това което за което ти писах колега, някой от клапаните ти изпуска, иии от там може би ти вдига и разхода


Потребителски аватар
The_Machine
Мнения: 3558
Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот The_Machine » Пет 04 апр 2008 19:21


Той тоя не ти е сменил главната гумичка, която спира газта :lol: - тя се намира под един алуминиев пръстен обикновено... може и да е на газовия клапан на изпарителя...


kostov89
Мнения: 22
Регистриран на: Сря 21 ное 2007 23:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот kostov89 » Съб 05 апр 2008 0:27


колеги значи аз бях там при него като праи ремонта и видях как сменя 2 гумички и 2 менбрани и остажи едната менбрана и каза че била добре и да е пазя!!! тя е една такаа посредата маи !!!по малка от другите а испарителя е ловато вакумен!!!


Потребителски аватар
The_Machine
Мнения: 3558
Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот The_Machine » Съб 05 апр 2008 0:50


Тогава хубаво си прегледай газовия клапан дали спира изобщо газта или е само за декорация :-D

На вакуумната мембрана много-много не разчитай да спре газта!

Този експеримент с ваденето на маркуча на студен двигател ли го прави или на загрял?


kostov89
Мнения: 22
Регистриран на: Сря 21 ное 2007 23:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот kostov89 » Съб 05 апр 2008 10:19


на загрял двигател!!! а за кои клапан казжасх тоя кадето е преди испарителя ли!


Потребителски аватар
The_Machine
Мнения: 3558
Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот The_Machine » Съб 05 апр 2008 17:56


kostov89 написа:на загрял двигател!!! а за кои клапан казжасх тоя кадето е преди испарителя ли!


Да


kostov89
Мнения: 22
Регистриран на: Сря 21 ное 2007 23:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот kostov89 » Сря 09 апр 2008 0:25


колега мойи ли да попитам нешто!!! значи като е реголирам колата и като давам малко гас предръпва,,, без да намялам въздоха ,но след като намаля въздоха и е реголирам така работи добре!! въпроса ми е следния ще гори ли поиче така гас !!! :cry:


kostov89
Мнения: 22
Регистриран на: Сря 21 ное 2007 23:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот kostov89 » Чет 10 апр 2008 13:05


хаиде бе колеги кайете моляви!!!!!!!! :cry:


Потребителски аватар
dlug
Мнения: 2510
Регистриран на: Вто 10 юли 2007 18:19
Автомобил: Passat B5.5 2003 1.9 TDI
Двигател: AVB
Местоположение: София

Мнениеот dlug » Чет 10 апр 2008 16:03


kostov89 написа:колега мойи ли да попитам нешто!!! значи като е реголирам колата и като давам малко гас предръпва,,, без да намялам въздоха ,но след като намаля въздоха и е реголирам така работи добре!! въпроса ми е следния ще гори ли поиче така гас !!! :cry:

То колата си има един оптимален реглаж при който гори сравнително малко и върви сравнително добре. При това което си направил никой не може да каже ей тъй колко ще гори. Карай малко, засечи и тогава ще видиш



Върни се в “Автогазови уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 48 госта