Ей сега забелязах че от главината или някъде другаде се е омаслила задна дясна джанта. Омасляването е само и единственно около средата на джантата не е тегло надоло. И не съм сигурен, че това е масло или спирачна течност вече е яко прашасало.
Отзад съм с дискови спирачки и колата е с АБС.
Гледам спирачната течност не намалява, имам накладки. Отворих капачката на джантата не се вижда както трябва от къде е но там е леко омаслено.
Течта не е нещо фрапиращо и колата си спира сравнително добре.
Някой да сподели от какво може да е да ходя да го сменям ?
Омасняване на задна дясна джанта.
- Dpop
- Мнения: 3400
- Регистриран на: Сря 25 окт 2006 15:57
- Автомобил: VW
- Двигател:
- Местоположение: София
Adnan написа:RS6 написа:Капачката на лагера на главината явно не е плътно сложена и пропуска грес. Може да се е измъкнала - чукни я леко, за да затвори плътно.
Ха това не се сетих отивам да я млатя с подпряно дърво и клуч номер 78 от камаз.
Най-вероятно е това.

Обърни внимание на цвета на греста, ако е черен лагера може и да е тръгнал, radotom ме изпревари.
- Adnan
- Мнения: 3536
- Регистриран на: Чет 08 фев 2007 14:36
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Dpop написа:Adnan написа:RS6 написа:Капачката на лагера на главината явно не е плътно сложена и пропуска грес. Може да се е измъкнала - чукни я леко, за да затвори плътно.
Ха това не се сетих отивам да я млатя с подпряно дърво и клуч номер 78 от камаз.
Най-вероятно е това.
Получава се интересна картинка по джантата около капачката на лагера, като "лъчи на грейнало слънце", ако греста е излизала равномерно от всички страни.
Обърни внимание на цвета на греста, ако е черен лагера може и да е тръгнал, radotom ме изпревари.

И петното на джантата си е наистина като слънце. Явно, ще се сменя лагер. Дали с ремонтния комплект ще се справя сам смяната на лагера?
Виждал съм как го правят но то кучето ако с гледане ставаше касапин

Adnan написа::( Точно си черна греста.
И петното на джантата си е наистина като слънце. Явно, ще се сменя лагер. Дали с ремонтния комплект ще се справя сам смяната на лагера?
Виждал съм как го правят но то кучето ако с гледане ставаше касапин
Можеш и сам да се справиш- не е голяма философия (да не се обидят майсторите


- Dpop
- Мнения: 3400
- Регистриран на: Сря 25 окт 2006 15:57
- Автомобил: VW
- Двигател:
- Местоположение: София
Adnan, можеш да го ремонтираш и сам, но ако имаш скоба за вадене на лагери. Не, че не може да се извади и без нейна помощ, но умишлено няма да пиша как.
Ако не чуваш шум от виене на лагера ти предлагам следното.
Преди да предприемеш смяна провери за луфт лагера - вертикален и хоризонтален, като вдигнеш на крик и хванеш гумата. Има възможност да обереш малко луфта с гайката, притискаща лагера, но толкова че да можеш с отвертка и без особенно усилие да местиш шайбата между нея и лагера. Така можеш да отложиш ремонта с няколко хил. км. При мен беше с ок 12 000.
Няма да е лошо да изчистиш старата грес и да сложиш нова.
Ако не чуваш шум от виене на лагера ти предлагам следното.
Преди да предприемеш смяна провери за луфт лагера - вертикален и хоризонтален, като вдигнеш на крик и хванеш гумата. Има възможност да обереш малко луфта с гайката, притискаща лагера, но толкова че да можеш с отвертка и без особенно усилие да местиш шайбата между нея и лагера. Така можеш да отложиш ремонта с няколко хил. км. При мен беше с ок 12 000.
Няма да е лошо да изчистиш старата грес и да сложиш нова.
Последна промяна от Dpop на Сря 02 апр 2008 13:08, променено общо 1 път.
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19718
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Хайде, Adnan
Прясна, прясна! Току-що излюпена (написана):
http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?t=86052
Не знам при теб дали е така, но принципна разлика няма.
С пиенето на кафе, чакането да се разкиснат болтчетата с WD40-то и помайването: 1.5-2 часа

Прясна, прясна! Току-що излюпена (написана):
http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?t=86052
Не знам при теб дали е така, но принципна разлика няма.
С пиенето на кафе, чакането да се разкиснат болтчетата с WD40-то и помайването: 1.5-2 часа

- Adnan
- Мнения: 3536
- Регистриран на: Чет 08 фев 2007 14:36
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
radotom написа:Хайде, Adnan
Прясна, прясна! Току-що излюпена (написана):
http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?t=86052
Не знам при теб дали е така, но принципна разлика няма.
С пиенето на кафе, чакането да се разкиснат болтчетата с WD40-то и помайването: 1.5-2 часа




Тази събота, ше да е деня

Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: nkc и 67 госта