Golf 3 1.8 написа:TDI-RS написа:Golf 3 1.8 написа:Тука на тоя тест нещо много малко му идват загубите явно всяко дино мери различно само по себе си.....101киловата са си 137коня на гумите...
дали диното, дали стягането, дали гумите
па дали не и някои коне да са хванали след 15 годинки гората...
Колега в случая конете са много шот 137 на гумите са към 170 на маховика кадето всъщност трябва да са 150

Е как ги изчисли, че са 170 на маховика бате? Незнам тея АБФ-и в какво състояние са, моето лично мнение, че е доста голяма загубата, пак казвам, това е мое мнение, не искам никой да ме убеждава в нещо или да се започват безмислени спорове! Ето, погледнете тук, един 1.8 8 клапанов, КАРБУРАТОР на 290 000км какви резултати показва
http://forums.vwvortex.com/zerothread?id=3757307
Това тук
http://forums.vwvortex.com/zerothread?id=3764564 е 8 клапанов 1.8, шлайфан блок за 82.5мм бутала, биели, блок, кол. вал с 82,5 бутала като от 2Е става около 1850сс, 288гр. вал, портната и полирана глава, портнат ФВ заводски колектор 4-2-1 с 63мм гърне!
А пък е това си е 1.8 моно, измерена мощност на колелата 81к.с. при заводски 90
http://www.rri.se/popup/performancegraphs.php?Flap=Graph&ChartsID=711
Е АБФ със 137к.с. на колелата
http://www.rri.se/popup/performancegraphs.php?ChartsID=320
Има още много графики в нета ако се разтърсите!
Крисо!