Дино-ден - резултати и коментари...

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
TDI-RS
Мнения: 679
Регистриран на: Пет 01 сеп 2006 18:21
Автомобил: RS TDI
Двигател: V6 TDI
Местоположение: Ловеч

Мнениеот TDI-RS » Пон 31 мар 2008 23:10


Golf 3 1.8 написа:Тука на тоя тест нещо много малко му идват загубите явно всяко дино мери различно само по себе си.....101киловата са си 137коня на гумите...


дали диното, дали стягането, дали гумите
па дали не и някои коне да са хванали след 15 годинки гората...




Потребителски аватар
Golf 3 1.8
Мнения: 1034
Регистриран на: Чет 23 дек 2004 20:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Golf 3 1.8 » Пон 31 мар 2008 23:28


TDI-RS написа:
Golf 3 1.8 написа:Тука на тоя тест нещо много малко му идват загубите явно всяко дино мери различно само по себе си.....101киловата са си 137коня на гумите...


дали диното, дали стягането, дали гумите
па дали не и някои коне да са хванали след 15 годинки гората...

Колега в случая конете са много шот 137 на гумите са към 170 на маховика кадето всъщност трябва да са 150 :roll:


Потребителски аватар
emmko
Мнения: 301
Регистриран на: Вто 08 ное 2005 14:43
Автомобил: BMW E92 330d
Двигател: 2007
Местоположение: Русе
Контакти:

Мнениеот emmko » Вто 01 апр 2008 20:27


Golf 3 1.8 написа:
TDI-RS написа:
Golf 3 1.8 написа:Тука на тоя тест нещо много малко му идват загубите явно всяко дино мери различно само по себе си.....101киловата са си 137коня на гумите...


дали диното, дали стягането, дали гумите
па дали не и някои коне да са хванали след 15 годинки гората...

Колега в случая конете са много шот 137 на гумите са към 170 на маховика кадето всъщност трябва да са 150 :roll:
\

:да:


Потребителски аватар
joro_g400
Мнения: 659
Регистриран на: Сря 17 яну 2007 20:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот joro_g400 » Вто 01 апр 2008 20:37


dimitarpetrov написа:Момци, позабавих се с писането, но след тестовете ходих да видя нашите.
Резултатите и анализа са ето тук:
http://forum.vwclub.bg/viewtopic.ph ... 12#1121612

Поствам линк за да не набъбват излишно темите

Е колега ти счупи всички митове за перки и витла

Поздрави :lol:


Потребителски аватар
K_Power
Мнения: 750
Регистриран на: Пон 13 фев 2006 23:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот K_Power » Вто 01 апр 2008 23:21


Golf 3 1.8 написа:
TDI-RS написа:
Golf 3 1.8 написа:Тука на тоя тест нещо много малко му идват загубите явно всяко дино мери различно само по себе си.....101киловата са си 137коня на гумите...


дали диното, дали стягането, дали гумите
па дали не и някои коне да са хванали след 15 годинки гората...

Колега в случая конете са много шот 137 на гумите са към 170 на маховика кадето всъщност трябва да са 150 :roll:


Е как ги изчисли, че са 170 на маховика бате? Незнам тея АБФ-и в какво състояние са, моето лично мнение, че е доста голяма загубата, пак казвам, това е мое мнение, не искам никой да ме убеждава в нещо или да се започват безмислени спорове! Ето, погледнете тук, един 1.8 8 клапанов, КАРБУРАТОР на 290 000км какви резултати показва http://forums.vwvortex.com/zerothread?id=3757307

Това тук http://forums.vwvortex.com/zerothread?id=3764564 е 8 клапанов 1.8, шлайфан блок за 82.5мм бутала, биели, блок, кол. вал с 82,5 бутала като от 2Е става около 1850сс, 288гр. вал, портната и полирана глава, портнат ФВ заводски колектор 4-2-1 с 63мм гърне!

А пък е това си е 1.8 моно, измерена мощност на колелата 81к.с. при заводски 90 http://www.rri.se/popup/performancegraphs.php?Flap=Graph&ChartsID=711

Е АБФ със 137к.с. на колелата http://www.rri.se/popup/performancegraphs.php?ChartsID=320

Има още много графики в нета ако се разтърсите!

Крисо!


Потребителски аватар
RS-MAD
Мнения: 89
Регистриран на: Сря 30 мар 2005 3:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот RS-MAD » Вто 01 апр 2008 23:26


Golf 3 1.8 написа:Тука на тоя тест нещо много малко му идват загубите явно всяко дино мери различно само по себе си.....101киловата са си 137коня на гумите...

Така като гледам диното е РОТОТЕСТ , тва си е хъб дино , вързва се диретктно на главините , при него няма толкова загуби колкото при диното като на Хеед .. :)


Потребителски аватар
Golf 3 1.8
Мнения: 1034
Регистриран на: Чет 23 дек 2004 20:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Golf 3 1.8 » Вто 01 апр 2008 23:36


RS-MAD написа:
Golf 3 1.8 написа:Тука на тоя тест нещо много малко му идват загубите явно всяко дино мери различно само по себе си.....101киловата са си 137коня на гумите...

Така като гледам диното е РОТОТЕСТ , тва си е хъб дино , вързва се диретктно на главините , при него няма толкова загуби колкото при диното като на Хеед .. :)

А ето това е най смисленото мнение до сега, а за колегата дет не трябва да го убеждавам ше кажа че за такъв тип дино са ок загубите и няма да го убеждавам щом не иска....
Голф с колектор и филтър(килъра) даде 145кс на такова дино в проспийд...


Потребителски аватар
Li4o
Аватар:
Мнения: 2800
Регистриран на: Вто 31 авг 2004 18:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик
Контакти:

Мнениеот Li4o » Сря 02 апр 2008 6:58


RS-MAD написа:
Golf 3 1.8 написа:....
Така като гледам диното е РОТОТЕСТ , тва си е хъб дино , вързва се диретктно на главините , при него няма толкова загуби колкото при диното като на Хеед .. :)

А ето това е най смисленото мнение до сега, а за колегата дет не трябва да го убеждавам ше кажа че за такъв тип дино са ок загубите и няма да го убеждавам щом не иска....
Голф с колектор и филтър(килъра) даде 145кс на такова дино в проспийд...

Ама тези загуби не трябва ли да се смятат от самите диностендове - според мен щом една кола покаже 110 коня на колелата в ХЕЕД би трябвало да покаже същата мощност и на диното в Проспийд, без значение принципа на работа на диностендовете...или ако има разлики - те да са в рамките на 1-2%... :roll:


Потребителски аватар
Kozunak
Мнения: 2105
Регистриран на: Сря 22 дек 2004 20:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Kozunak » Сря 02 апр 2008 11:22


Е според мен няма как всички дино-стендове да се приравнят към една стойност, тоест да се калиброват един към друг.Като цяло дино стенда си е машина за настройване, а не за мерене.Другото е колкото да се добие представа.Много по-запознати от мен хора, твърдят че стойностите, които дава Динапака на Проспийд може да се приемат за стойности на мотора горе долу, а не на гумите, главините или квото и да е.Затова и се доближават до фабричните в повечето случаи.Дино стендовете от типа на това на Хеед са удобни и тн.....ама особено на много мощни автомобили е малко странна работата.То е едно скачане подскачане, буксуване, изместване.Пък колата ако е с задно според зависи от колко човека стоят за баласт сигурно ше даде 100 коня разлика.Все пак аз съм си аматьор и тва са си некви мой размисли.


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vizor » Сря 02 апр 2008 11:31


това за хората в багажника не ми се струва много реално.. но и това са лично мой размисли ;)


Потребителски аватар
Kozunak
Мнения: 2105
Регистриран на: Сря 22 дек 2004 20:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Kozunak » Сря 02 апр 2008 11:33


Кое по точно не ти се струва реално....имаш ли идея какъв напън преживява задницата като и се стоварят едни 600 коня?!Гледал съм клипчета, катерят се по праговете по багажника и тн.


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vizor » Сря 02 апр 2008 11:43


катерят се за да може да захапе щото аз пък съм гледал такива дето си тръгват направо от диното :lol:
да си виждал на някой дръгел 200-300 коня да му висят из багажниците :lol:

http://www.youtube.com/watch?v=e6nA0vh7wGg

ей това имам в предвид :lol: щото ако това е на диното в хеед.. ще отиде направо на стенда отсреща :lol:


Потребителски аватар
scirocco gt
Мнения: 1135
Регистриран на: Сря 06 апр 2005 19:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот scirocco gt » Сря 02 апр 2008 11:51


Vizor написа:катерят се за да може да захапе щото аз пък съм гледал такива дето си тръгват направо от диното :lol:


Ето едни покатерени http://www.youtube.com/watch?v=bF-TG8-S4Us&NR=1 :wink: тук са някакви 1000 коня , дай да видя тия дет са се разлетели, че ми стана интересно :roll:
Как ме изпревари стоя клип :lol: :lol:


Потребителски аватар
Kozunak
Мнения: 2105
Регистриран на: Сря 22 дек 2004 20:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Kozunak » Сря 02 апр 2008 11:52


Е аз написах много мощни автомобили....затова говоря.Иначе между другото съм виждал и на Суби (дръгел има няма 280 коня) и на него му стояха.

Ето и още едни поседнали.Малко разводнихме теата.
http://youtube.com/watch?v=NH9YO_hk9_0

Последна промяна от Kozunak на Сря 02 апр 2008 11:55, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
scirocco gt
Мнения: 1135
Регистриран на: Сря 06 апр 2005 19:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот scirocco gt » Сря 02 апр 2008 11:54


Vizor написа:катерят се за да може да захапе щото аз пък съм гледал такива дето си тръгват направо от диното :lol:
да си виждал на някой дръгел 200-300 коня да му висят из багажниците :lol:

http://www.youtube.com/watch?v=e6nA0vh7wGg

ей това имам в предвид :lol: щото ако това е на диното в хеед.. ще отиде направо на стенда отсреща :lol:


Диното в ХЕЕД 1500AWD и мери малко над 2000HP.



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 7 госта