Мигане на индикатора за маслото в завой
Мигане на индикатора за маслото в завой
Здравейте, днес ми се случи нещо странно докато пътувах към работа. В едно кръгово с малко по-висока скорост ми се размига в един момент индикатора за маслото и започна да пиука...това за 2-3 секунди и като излязох от завоя спря. Идеи? Проблем ли е голям? Golf 3
Re: Мигане на индикатора за маслото в завой
nehalem написа:Здравейте, днес ми се случи нещо странно докато пътувах към работа. В едно кръгово с малко по-висока скорост ми се размига в един момент индикатора за маслото и започна да пиука...това за 2-3 секунди и като излязох от завоя спря. Идеи? Проблем ли е голям? Golf 3
Нивото на маслото гледал ли си скоро? Най-вероятно е под MIN и в завой маслената помпа не засмуква добре, защото маслото бяга в противоположната посока от центробежната сила и

- Hunterman
- Мнения: 39
- Регистриран на: Нед 14 май 2006 17:43
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Мигане на индикатора за маслото в завой
RS6 написа:nehalem написа:Здравейте, днес ми се случи нещо странно докато пътувах към работа. В едно кръгово с малко по-висока скорост ми се размига в един момент индикатора за маслото и започна да пиука...това за 2-3 секунди и като излязох от завоя спря. Идеи? Проблем ли е голям? Golf 3
Нивото на маслото гледал ли си скоро? Най-вероятно е под MIN и в завой маслената помпа не засмуква добре, защото маслото бяга в противоположната посока от центробежната сила и.
И аз съм на същото мнение като колегата,маслото е под мин.

- joker
- Мнения: 5889
- Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
- Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
- Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
- Местоположение: Варна
системата за ранно предупреждение на ФВ(всички модели) се състои от два датчика на блока и главата(или само на блока) и интегрална схема в таблото.
системата е описана подробно в раздел "полезни"....
Прочети статията и ще си дадеш отоговор...проблемът може да не е само в маслото и трябва задължително за го локализираш....
системата е описана подробно в раздел "полезни"....
Прочети статията и ще си дадеш отоговор...проблемът може да не е само в маслото и трябва задължително за го локализираш....
- George Nedelchev
- Мнения: 191
- Регистриран на: Пет 02 мар 2007 17:02
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Добрич
- wili98
- Щраусолог
- Мнения: 7566
- Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
joker написа:системата за ранно предупреждение на ФВ(всички модели) се състои от два датчика на блока и главата(или само на блока) и интегрална схема в таблото.
системата е описана подробно в раздел "полезни"....
Прочети статията и ще си дадеш отоговор...проблемът може да не е само в маслото и трябва задължително за го локализираш....
тоз път те хвърлям в музиката..
наред си е всичко .. много вероятно...
като изключим възможност за крив картер, или фунията от помпата към картера,.... нещо е счупена или повредена...
залагам на крив картер

колеги, маслото беше
кривия картер бил прав, мерси за насоките
А сега за да не спамя в друга тема да питам тук, идея от какво съединителя ми е като потънал...отлепя много рано и имам чувството че полезния му ход е последните 3 см
2/3 от хода му е като празен и дори някак запира и не иска да се върне сам

А сега за да не спамя в друга тема да питам тук, идея от какво съединителя ми е като потънал...отлепя много рано и имам чувството че полезния му ход е последните 3 см
2/3 от хода му е като празен и дори някак запира и не иска да се върне сам

- joker
- Мнения: 5889
- Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
- Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
- Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
- Местоположение: Варна
wili98 написа:joker написа:системата за ранно предупреждение на ФВ(всички модели) се състои от два датчика на блока и главата(или само на блока) и интегрална схема в таблото.
системата е описана подробно в раздел "полезни"....
Прочети статията и ще си дадеш отоговор...проблемът може да не е само в маслото и трябва задължително за го локализираш....
тоз път те хвърлям в музиката..
наред си е всичко .. много вероятно...
като изключим възможност за крив картер, или фунията от помпата към картера,.... нещо е счупена или повредена...
залагам на крив картер
Че кой е казал,че има нещо

Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 68 госта