Зравейте.Отдавна не съм писал,но мисля да направя една интересна(за някои)тема за малко по-различен тунинг на Голф.
Първо,преди няколко дена се сдобих с Голф 3 Синхро.96-та година,2000 кубика 115 кс.Може би някой си спомнят,че и преди съм се похвалвал със Синхро.Беше 2-ка,която с един приятел повдигнахме така,че под праговете имаше 36см(някъде из темите го има).Лошото е,че след това Голф-а го откраднаха,но това не уби желанието ми да имам пак такъв.Е,взех си по-доброто...
Колегата Страхил го е снимал вече и ако се сети може и да пусне нЕкоя снимчица,ама...
Сега по същество:
Първо ще го повдигна,така,че да мога да вкарам гуми поне 195х65х15.Колата ще я направя по подобие на 2-ките и по същата схема.Нещо като универсална кола тип "хард-паркетник",с която да може да се ходи почти навсякъде.Очарован съм от предавките,доста са къси и колата тръгва "с шут".А и така и набира.Все едно го биеш Голфа,малииии...Очарован съм и от двигателя,който обаче след поставянето на по-големи гуми,най-вероятно ще тръгне да умирГа...та,мисля да сменя главата с винтилова...блоковете са еднакви и било взимнозаменяема...
Въпросът ми е,трябва ли да се смени и компютъра?Някой правил ли е такова нещо?Всякаква информация ще мие от полза...
Не ми се влиза във филм с турбини или компресори.Поне на този етап.Искам атмосферен двигател,който да понесе доста по-големите гуми и да не си загуби невероятната динамика.Щото на хубавото лесно се свиква...
Голф 3 Синхро-ПОЧВА СЕ!!!
- leonardo_vd
- Мнения: 3022
- Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
- Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
- Двигател: AAA
- Местоположение: Видин
- Контакти:
Не,при тези двигатели ефекта от чип е смешно малък.Ако ще ровя там ще сложа МегаСкуърд.Поне е изпитано(Джипа ми е с такъв комп...),но тогава ще ми щукнат идеите са компресори,Ап-газ-турбини...
За сега съм се запалил да сменя главата.Разликата не е само в степента на сгъстяване.Валовете са различни.И точно за това питам какъв би бил шанса да се подкара с неговия си компютър.Или трябва от ABF,с инсталацията.
Някой правил ли е такава смяна?

За сега съм се запалил да сменя главата.Разликата не е само в степента на сгъстяване.Валовете са различни.И точно за това питам какъв би бил шанса да се подкара с неговия си компютър.Или трябва от ABF,с инсталацията.
Някой правил ли е такава смяна?
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 57 госта