Голф 3 Синхро-ПОЧВА СЕ!!!

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
ninja_1
Мнения: 451
Регистриран на: Сря 06 юни 2007 2:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Голф 3 Синхро-ПОЧВА СЕ!!!

Мнениеот ninja_1 » Сря 02 апр 2008 21:35


Зравейте.Отдавна не съм писал,но мисля да направя една интересна(за някои)тема за малко по-различен тунинг на Голф.
Първо,преди няколко дена се сдобих с Голф 3 Синхро.96-та година,2000 кубика 115 кс.Може би някой си спомнят,че и преди съм се похвалвал със Синхро.Беше 2-ка,която с един приятел повдигнахме така,че под праговете имаше 36см(някъде из темите го има).Лошото е,че след това Голф-а го откраднаха,но това не уби желанието ми да имам пак такъв.Е,взех си по-доброто...
Колегата Страхил го е снимал вече и ако се сети може и да пусне нЕкоя снимчица,ама...
Сега по същество:
Първо ще го повдигна,така,че да мога да вкарам гуми поне 195х65х15.Колата ще я направя по подобие на 2-ките и по същата схема.Нещо като универсална кола тип "хард-паркетник",с която да може да се ходи почти навсякъде.Очарован съм от предавките,доста са къси и колата тръгва "с шут".А и така и набира.Все едно го биеш Голфа,малииии...Очарован съм и от двигателя,който обаче след поставянето на по-големи гуми,най-вероятно ще тръгне да умирГа...та,мисля да сменя главата с винтилова...блоковете са еднакви и било взимнозаменяема...
Въпросът ми е,трябва ли да се смени и компютъра?Някой правил ли е такова нещо?Всякаква информация ще мие от полза...
Не ми се влиза във филм с турбини или компресори.Поне на този етап.Искам атмосферен двигател,който да понесе доста по-големите гуми и да не си загуби невероятната динамика.Щото на хубавото лесно се свиква...




Потребителски аватар
leonardo_vd
Мнения: 3022
Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
Двигател: AAA
Местоположение: Видин
Контакти:

Мнениеот leonardo_vd » Сря 02 апр 2008 21:44


Хубаво начинание колега и успех, но темата ти е за друг разел.


Потребителски аватар
ninja_1
Мнения: 451
Регистриран на: Сря 06 юни 2007 2:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот ninja_1 » Сря 02 апр 2008 21:45


Благодаря.За тунинга или направо за друг форум?Офроудския примерно... :roll:


Потребителски аватар
MaRtiNsKi
Мнения: 2542
Регистриран на: Пон 09 апр 2007 21:00
Автомобил: GOLF V
Двигател: TDI
Местоположение: Радомир

Мнениеот MaRtiNsKi » Сря 02 апр 2008 22:23


ninja_1 написа:Благодаря.За тунинга или направо за друг форум?Офроудския примерно... :roll:


;)


Потребителски аватар
alex_7656
Мнения: 359
Регистриран на: Нед 10 апр 2005 18:51
Автомобил: Golf IV
Двигател: AUM
Местоположение: София

Мнениеот alex_7656 » Чет 03 апр 2008 19:49


Замислял ли си се за чип, щото тва с главата ми се вижда пак влизане във филм.А той ще компенсира спъването, а вече има чипове на приемливи цени !!!Успех.


Потребителски аватар
ninja_1
Мнения: 451
Регистриран на: Сря 06 юни 2007 2:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот ninja_1 » Чет 03 апр 2008 20:34


Не,при тези двигатели ефекта от чип е смешно малък.Ако ще ровя там ще сложа МегаСкуърд.Поне е изпитано(Джипа ми е с такъв комп...),но тогава ще ми щукнат идеите са компресори,Ап-газ-турбини... :?
За сега съм се запалил да сменя главата.Разликата не е само в степента на сгъстяване.Валовете са различни.И точно за това питам какъв би бил шанса да се подкара с неговия си компютър.Или трябва от ABF,с инсталацията.
Някой правил ли е такава смяна?


sepia3
Мнения: 23
Регистриран на: Пон 17 мар 2008 16:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот sepia3 » Чет 03 апр 2008 20:34


Само синхро колега!!! Имам Jetta GT syncro! Няма назад! 8)


Потребителски аватар
mityomk
Мнения: 110
Регистриран на: Сря 23 яну 2008 9:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велинград

Мнениеот mityomk » Чет 03 апр 2008 21:31


не знам кво да ти кажа колега,та тиа гуми няма чак толкова да го спънат,не знам дали си заслужава загубата на време и пари,ама ако си се навил...Относно компа,май някъде бях чел че трябва да се смени и компа заедно периферията за тояното дозиране на горивната смес :wink:


Потребителски аватар
ninja_1
Мнения: 451
Регистриран на: Сря 06 юни 2007 2:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот ninja_1 » Чет 03 апр 2008 22:23


Е,то не че няма да върви,но ще загуби малко пъргавина.А ABF-a е значително по-мощен и с това предавателно число ще кърти мифки.
Идеята е Голфа да може да качва 30 градусов наклон по безпътици,без да се сменя съединителя след това...


Потребителски аватар
golfadjiq
Мнения: 43
Регистриран на: Нед 23 дек 2007 21:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Монтана

Мнениеот golfadjiq » Пет 04 апр 2008 10:44


:D


Потребителски аватар
ninja_1
Мнения: 451
Регистриран на: Сря 06 юни 2007 2:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот ninja_1 » Пет 04 апр 2008 20:41


Днес се консултирах с Волен,обясни ми,човека, и няма да има такъв проект.Отпада.Остава само "наджипването",което в момента се прави.Ще се опитам после да кача снимки.А ако нещо не ми хареса като вървеж и мощност...е,най-много да има още една тема за турбиниране на Голф. :lol:



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 41 госта