http://porschefansite.com/mainscreen/mainscreen.html#
Здравейте момчета и момичета, страницата е мое дело и доста се поизмъчих. Та надявам се да ви хареса и очаквам коментарите ви.
Смея да твърдя, че това е най-добрата страница за Порше в България и приятно гледане и четене
Искам да ми пишете как ви се струва страница и моля ви не ме жалете, критикувайте, ако нещо не ви допада. Ако някой разполага с материали и данни за модели, който не са описани да ми ги прати ще се радвам да ги публикувам
Нова страница на Порше
- niikoo_1
- Мнения: 3308
- Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Искам да ви питам как да се свържа с някой от аднимите на
www.vwclub.bg, защото искам да сложа банерче на Vw-клуб в мойта страничка и обратното, ако е възможно.
www.vwclub.bg, защото искам да сложа банерче на Vw-клуб в мойта страничка и обратното, ако е възможно.
- mucho
- Палячо
- Мнения: 1367
- Регистриран на: Пон 05 апр 2004 12:26
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
хилоу
поздравления за ентусиазма и желанието ти, но позволи ми да отбележа, че ако искаш да постигнеш добри резултати бъди малко по-самокритичен и забрави изказвания от рода на
и разшири малко кръгозора си, шот дури да приемем, че за БГ е най-добрата, то отнесена към ситетата на порш по белия свят не е съвсем тъй
... ако искаш наистина да си номер веднъж у БГ със своя сайт, не са мери с бг уеба (за който предпочитам дан са изказвам
)
ае наздраве
... па по-натам ако иам време ше бъда по-конкретен в критиката си относно сайта

поздравления за ентусиазма и желанието ти, но позволи ми да отбележа, че ако искаш да постигнеш добри резултати бъди малко по-самокритичен и забрави изказвания от рода на
Смея да твърдя, че това е най-добрата страница за Порше в България
и разшири малко кръгозора си, шот дури да приемем, че за БГ е най-добрата, то отнесена към ситетата на порш по белия свят не е съвсем тъй


ае наздраве

- asentm
- airman
- Мнения: 3081
- Регистриран на: Вто 16 ное 2004 17:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
КОЛЕГА ПОЗДРАВЛЕНИЯ ЗА СТРАНИЦАТА!
ЩЕ СЕ ОСМЕЛЯ ДА ПРИБАВА И НЕЩО ОТ МЕН, като се надявам да провериш инфото, защото тази славна марка се нуждае от точната история, поради факта, че повечето от нейните фенове в т.ч. и аз сме запленени от историята та .......
Фирмата Порше не е създадена от д-р д-р Фердинанд Антон Порше, а от неговия син - Фери Порше, по това време Фердинанд Порше е бил "пленик" във Франция, заради участието му в разработката на танковете Тигър и Кюбелваген-ите.......разполагал е с безлимитен кредит от френското правителство и целия развоен инжинерен екип на Рено .... резултата е - РЕНО 4... със задно разположения двигател.... та от парите по договора с ФВ и последствие на спечелените от делото пари срещу присъдата му ...... неговия син започва производството на прототипите 356, носещи първото си название ФЕРДИНАНД.
В историята д-р д-р Фердинанд Антон Порше, ще остане като създателя на непобедимите през 20-те и 30-те години автомобили на Астро Даймлер, Мерцедес Бенц СЛК + компресор и разбирасе 16 цилиндровото чудовище от ГП - Ауто юнион..... точно неговите 600 к.с. и смърта на заводския пилот /Бернд Роземайер, ако не ме лъже паметта/ разбил се с 400 км/ч на изпитание за скорост ... окончателно пренасочват Порше към народния автомобил КДФ /Сила чрез радост/.
С точно този модел последствие прекръстен на ФОЛКСВАГЕН Фердинанд порше остава в историята.
Фердинанд Порше умира през 1951 г. доживял своята мечта Фолксваген. Модела 356 е базиран изцяло на ФВ, разликата .... скъсено с 20 см шаси и форсиран двигател ..... от 25 ктандартни кончета на първия БРЕЗЕЛ КЕФЕР, чрез разпределителен вал, глави на Отингер и два карбуратора мотора е достигнал мощност от 40 к.с.
Модела 911 - създаден от внука на Фердинанд Бутси и първоначално носи обозначението 901, снабден е с 4 цил. двигател тип 4 - 2000 куб.см. слаган на последните 356 карера СЦ, като в последствие е заменен с 6 цилиндров боксер пак 200 куб. см.
за сега това като препоръка .... историята не започва от 356 а от раждането на Фердинанд Порше
ЩЕ СЕ ОСМЕЛЯ ДА ПРИБАВА И НЕЩО ОТ МЕН, като се надявам да провериш инфото, защото тази славна марка се нуждае от точната история, поради факта, че повечето от нейните фенове в т.ч. и аз сме запленени от историята та .......
Фирмата Порше не е създадена от д-р д-р Фердинанд Антон Порше, а от неговия син - Фери Порше, по това време Фердинанд Порше е бил "пленик" във Франция, заради участието му в разработката на танковете Тигър и Кюбелваген-ите.......разполагал е с безлимитен кредит от френското правителство и целия развоен инжинерен екип на Рено .... резултата е - РЕНО 4... със задно разположения двигател.... та от парите по договора с ФВ и последствие на спечелените от делото пари срещу присъдата му ...... неговия син започва производството на прототипите 356, носещи първото си название ФЕРДИНАНД.
В историята д-р д-р Фердинанд Антон Порше, ще остане като създателя на непобедимите през 20-те и 30-те години автомобили на Астро Даймлер, Мерцедес Бенц СЛК + компресор и разбирасе 16 цилиндровото чудовище от ГП - Ауто юнион..... точно неговите 600 к.с. и смърта на заводския пилот /Бернд Роземайер, ако не ме лъже паметта/ разбил се с 400 км/ч на изпитание за скорост ... окончателно пренасочват Порше към народния автомобил КДФ /Сила чрез радост/.
С точно този модел последствие прекръстен на ФОЛКСВАГЕН Фердинанд порше остава в историята.
Фердинанд Порше умира през 1951 г. доживял своята мечта Фолксваген. Модела 356 е базиран изцяло на ФВ, разликата .... скъсено с 20 см шаси и форсиран двигател ..... от 25 ктандартни кончета на първия БРЕЗЕЛ КЕФЕР, чрез разпределителен вал, глави на Отингер и два карбуратора мотора е достигнал мощност от 40 к.с.
Модела 911 - създаден от внука на Фердинанд Бутси и първоначално носи обозначението 901, снабден е с 4 цил. двигател тип 4 - 2000 куб.см. слаган на последните 356 карера СЦ, като в последствие е заменен с 6 цилиндров боксер пак 200 куб. см.

- BuGmaN
- Мнения: 3037
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
Прав си колега отсекъде, странно ми е само колко варианта е историята на Фердинанд Порше, защото съм чел различни неща по темата. А това, че имал син на име Фери Порше, за пръв-път го чувам, се съм си мислел, че са един и същи човек, и се съм се чудил каква е тая разлика в снимките...
, мани мани - благодаря за просветлението! 



Върни се в “Основен Volkswagen Форум”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 75 госта