Нова страница на Порше

Главният форум, касаещ всичко свързано с автомобилите Volkswagen
Потребителски аватар
niikoo_1
Мнения: 3308
Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Нова страница на Порше

Мнениеот niikoo_1 » Съб 26 ное 2005 21:20


http://porschefansite.com/mainscreen/mainscreen.html#
Здравейте момчета и момичета, страницата е мое дело и доста се поизмъчих. Та надявам се да ви хареса и очаквам коментарите ви.
Смея да твърдя, че това е най-добрата страница за Порше в България и приятно гледане и четене

Искам да ми пишете как ви се струва страница и моля ви не ме жалете, критикувайте, ако нещо не ви допада. Ако някой разполага с материали и данни за модели, който не са описани да ми ги прати ще се радвам да ги публикувам




Потребителски аватар
niikoo_1
Мнения: 3308
Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот niikoo_1 » Съб 26 ное 2005 21:22


Искам да ви питам как да се свържа с някой от аднимите на
www.vwclub.bg, защото искам да сложа банерче на Vw-клуб в мойта страничка и обратното, ако е възможно.


Потребителски аватар
mucho
Палячо
Мнения: 1367
Регистриран на: Пон 05 апр 2004 12:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот mucho » Съб 26 ное 2005 21:49


хилоу ;)

поздравления за ентусиазма и желанието ти, но позволи ми да отбележа, че ако искаш да постигнеш добри резултати бъди малко по-самокритичен и забрави изказвания от рода на
Смея да твърдя, че това е най-добрата страница за Порше в България


и разшири малко кръгозора си, шот дури да приемем, че за БГ е най-добрата, то отнесена към ситетата на порш по белия свят не е съвсем тъй ;) ... ако искаш наистина да си номер веднъж у БГ със своя сайт, не са мери с бг уеба (за който предпочитам дан са изказвам :twisted: )

ае наздраве ;) ... па по-натам ако иам време ше бъда по-конкретен в критиката си относно сайта


Потребителски аватар
Sir T
the STIG
Мнения: 1403
Регистриран на: Сря 20 апр 2005 22:33
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе
Контакти:

Мнениеот Sir T » Съб 26 ное 2005 23:17


Не е задължително да пускаш тема във всеки форум ..

http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?t=11613


Потребителски аватар
BuGmaN
Мнения: 3037
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот BuGmaN » Нед 27 ное 2005 1:01


Браво колега :D , поздравления :D сайта ти е доста добър 8) и като дизайн, и като, и като изчерпателност, и като навигация, и като бързина. Чест и почитания на такива като теб! Успех в начинанието! :)


Потребителски аватар
asentm
airman
Мнения: 3081
Регистриран на: Вто 16 ное 2004 17:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот asentm » Пон 28 ное 2005 11:09


КОЛЕГА ПОЗДРАВЛЕНИЯ ЗА СТРАНИЦАТА!
ЩЕ СЕ ОСМЕЛЯ ДА ПРИБАВА И НЕЩО ОТ МЕН, като се надявам да провериш инфото, защото тази славна марка се нуждае от точната история, поради факта, че повечето от нейните фенове в т.ч. и аз сме запленени от историята та .......
Фирмата Порше не е създадена от д-р д-р Фердинанд Антон Порше, а от неговия син - Фери Порше, по това време Фердинанд Порше е бил "пленик" във Франция, заради участието му в разработката на танковете Тигър и Кюбелваген-ите.......разполагал е с безлимитен кредит от френското правителство и целия развоен инжинерен екип на Рено .... резултата е - РЕНО 4... със задно разположения двигател.... та от парите по договора с ФВ и последствие на спечелените от делото пари срещу присъдата му ...... неговия син започва производството на прототипите 356, носещи първото си название ФЕРДИНАНД.
В историята д-р д-р Фердинанд Антон Порше, ще остане като създателя на непобедимите през 20-те и 30-те години автомобили на Астро Даймлер, Мерцедес Бенц СЛК + компресор и разбирасе 16 цилиндровото чудовище от ГП - Ауто юнион..... точно неговите 600 к.с. и смърта на заводския пилот /Бернд Роземайер, ако не ме лъже паметта/ разбил се с 400 км/ч на изпитание за скорост ... окончателно пренасочват Порше към народния автомобил КДФ /Сила чрез радост/.
С точно този модел последствие прекръстен на ФОЛКСВАГЕН Фердинанд порше остава в историята.
Фердинанд Порше умира през 1951 г. доживял своята мечта Фолксваген. Модела 356 е базиран изцяло на ФВ, разликата .... скъсено с 20 см шаси и форсиран двигател ..... от 25 ктандартни кончета на първия БРЕЗЕЛ КЕФЕР, чрез разпределителен вал, глави на Отингер и два карбуратора мотора е достигнал мощност от 40 к.с.
Модела 911 - създаден от внука на Фердинанд Бутси и първоначално носи обозначението 901, снабден е с 4 цил. двигател тип 4 - 2000 куб.см. слаган на последните 356 карера СЦ, като в последствие е заменен с 6 цилиндров боксер пак 200 куб. см.
:D за сега това като препоръка .... историята не започва от 356 а от раждането на Фердинанд Порше


Потребителски аватар
BuGmaN
Мнения: 3037
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот BuGmaN » Пон 28 ное 2005 11:32


Прав си колега отсекъде, странно ми е само колко варианта е историята на Фердинанд Порше, защото съм чел различни неща по темата. А това, че имал син на име Фери Порше, за пръв-път го чувам, се съм си мислел, че са един и същи човек, и се съм се чудил каква е тая разлика в снимките... :roll: :oops:, мани мани - благодаря за просветлението! :wink:



Върни се в “Основен Volkswagen Форум”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 71 госта